Klik even in mijn handtekening als je wilt lachen (heb filmpje gemaakt) laat hem niet lang staan maar wilde jullie even laten meegenieten van mijn melige bui en een lach op jullie gezichten toveren, speciaal voor de laatste loodjes!
Wendy spannend zeg! Hier even kort berichtje want zit er een beetje doorheen. Ben extreem moe en gewoon weer even bang dat het niet goed gaat. Gelukkig was in het zkh wel alles oke!
WUHAHAHAHAHA!! Tigermommy!! Superleuk! Mooie buik ook! Ik dacht dat je nickname met striemen te maken had, maar geen striem te zien!! Gaat het nog goed Wendy? Ik hoop dat het dooprzet!! @logo: gelukkig was alles goed. Probeer je niet druk te maken, hoe moeilijk dat soms ook is.
Toenstraks bleef ie steeds op 6 hangen, nu net 2x 5 en 1x 4 gehad.. dus we wachten maar weer verder af
*breekt in* hahahahahaha Tigermommy geweldig!! ik lees nog steeds zo nu en dan mee dames allemaal succes met de laatste loodjes en hopelijk is snel iedereen van jullie clubje zwanger!! *breekt weer uit*
nee met mijn karakter als mama hahaha daar heeft mn naam mee te maken, heb wel paar strepen maar mag ook na 3 zwangerschappen he
Hahaha leuk filmpje Tiger Sammy, wat goed dat je de 37 weken hebt gehaald zeg! Houd je t nog een klein beetje vol? Nog even meiden, en we zijn allemaal mama! Ik heb helemaal niet meer het idee dat dit februari mama's zijn, maar meer januari haha Hier alles goed, we zijn sinds gisteren thuis!! Voedingen gaan hier beter dan in het zh, en ze slapen ook beter, hoe is het mogelijk Hier is het natuurlijk lekker rustig, en wij zijn ook relaxder. Ik geef nu om en om borst en flesvoeding, en dat gaat wel goed. Beide meiden zitten alweer boven hun geboortegewicht L is nu 2600gr en M 2290! en ze houden hunzelf goed warm! (wel met kruikjes hoor) Bijlezen word het niet meiden, sorry! Heeeeeeel veel succes voor de meiden die bijna 'mogen' en de andere kop op, nog even doorzetten!
Zo hehe thuis op de bank liep allemaal helemaal anders vanmiddag met de groei echo. Heb het even in de club gezet...