Charmed fijn om te lezen dat alles zo goed gaat ! Knap hoor bv geven aan een tweeling ... Respect! Thuis is idd beter he meid kraamzorg krijg je wel nog neem ik aan? En hoe gaat het met papa Wendy dat jij nog hier kan komen? Doet het nog geen erge pijn?
spannend Wendy! Tiger ik kan het filmpje jammer genoeg ook niet zien Charmed wat super dat het zo goed gaat hoe zou het met de andere moeders gaan?
Charmed wat fijn dat het goed gaat! Tiger ik kan ook niet kijken. Hier gaat het weer iets beter. Net thuis van yoga, waarschijnlijk heeft me dit goed gedaan. Yoga lukt lichamelijk helaas niet zo goed meer, maar het is nog steeds relax.
Nee, nog niet gebeld. Het blijft op de 6 minuten hangen.. En ik zit altijd via mijn telefoon, dus kan altijd hier komen
Charmed wat fijn dat je weer thuis bent! En dat het zo goed gaat met je meisjes! Wendy ik hoop voor je dat het doorzet.
Ladies, wij gaan slapen! Arme ml doet geen oog dicht van mijn gesnurk! Succes wendy!!!! Hopelijk zet het door! Logo knuffie! Hopelijk kun je snel weer het vertrouwen vinden en genieten! Ps vanmorgen droomde ik dat ik naar een vriendin ging en toen ik daar aanjwam dat ze zei: waar is de baby. Ik snel naar huis lag ze keihard tw huilen in haar wiegje!! Ik voelde me zo rot en slecht toen ik wakker werd!
Charmed fijn dat jij en de meiden het zo goed doen! Goed dat je bv geeft hoor!! Ik wil het ook echt gaan proberen. Komt het allemaal goed op gang? Wendy zal jij de eerste zijn die nu bevalt hihi ben stiekem beetje jaloers hoor!!
Ben ook heel benieuwd morgenochtend. Trusten voor de meiden die gaan slapen. Sammy, hoe gaat het met jou nu? Wendy, hoe is het nu?
Ook al in bed. Pijn lijkt af te zwakken. Kwam om de 8 minuten maar werd slechts 2x heftiger. Vast weer voorwerk! Succes Wendy hoop dat het doorzet En dames uit clubje ook! Hopelijk morgenochtend mooi babynieuws