Februari mama's 2014 deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tigermommy, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Wat een schatje!

2. Reb

Reb Niet meer actief

Hoe gaat het nu met je heup Pien??

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Aaawwww:)

4. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    M'n hele rechterkant is beurs. Heup zit een flinke blauwe plek op en de spieren in m'n arm doen echt zeer, maar dit is wel logisch. Was vandaag bij de bekkenfysio dan ook niet echt een succes.
    Ook voel ik m'n buikspieren ineens erg goed. Bijzonder wat je lichaam toch beschermend is als je zwanger bent!

Hebben jullie het trouwens ook zo koud? Kachel staat op volle toeren te branden en ik heb net nog een extra paar sokken aangetrokken!

5. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor

hou het gewoon goed in de gaten en anders bellen!
    urine laten nakijken is altijd goed! want als je zwanger bent
    kan je blaasontsteking niet herkennen aan het pijn bij plassen maar
    bij zere buiken ( zeiden ze in het ziekenhuis)

succes vanavond en nogmaals als niet goed voelt bellen!

6. migske

migske Niet meer actief

oef gelukkig bij mij namelijk ook geen spoor van melk te bekennen.....hahha

7. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Een dag met veel kwaaltjes zo te lezen. Ik moest weer behoorlijk wat bijlezen. Zoals iedereen al aangeeft gewoon bellen als je zorgen hebt. Ik zou liever nu bellen dan s avonds om 11 uur als de vk ook wil gaan 'slapen'.

Succes allemaal en hopen dat er niets is.

Ik zag nog iemand die met verlof gaat. Ik moet morgen nog een dag werken en dan ook lekker genieten van het thuis zijn. Vorige keer was ik pas een week met verlof toen de kleine man zich al meldde... Dat is dus de reden van mijn angsten om te vroeg te bevallen. Nu lekker nog 2 weken eerder met verlof tov vorige keer.

Straks lekker film kijken op rtl5!

8. logo

logo Niet meer actief

Kahlan wat fijn!!!

Ja hier is de kleine ook groot. 1800 gr bij 30 wk :)
    Ik denk dat ik dan maar geen maatje 44 ga kopen dit kan altijd nog.

Hier nog geen lekkage en weinig last. Erg fijn!

Ik kan niet wachten tot volgende week vrijdag! Dan komt het kamertje :):)
    Vind het ook wel spannend. Gewoon bang dat het fout gaat en dan het kamertje voor niets heb, maar hoer moet ik niet te veel aan denken.

Koud??? Nee, steeds warm. Tshirtjes weer :)

Hier zijn de harde buiken ook begonnen. :(

Ik heb net trouwens net een boek over bv en bevalling binnen gekregen. Ik heb genoeg te lezen :)
    Zit ik op mijn matras met serious request en mijn bevallingsboek. Haha

Wat een rommelig berichtje heb ik eigenlijk getypt. :$:D

Hebben jullie nog een tips ivm indalingsklachten? Heb een beetje pijn van onderen zeg maar....

9. Reb

Reb Niet meer actief

Haha ik ga ook Love Actually kijken, wil ml. Hij vindt Hugh Grant hilarisch, lol!!!

Indd bizar Pien, maar wat een geluk dat je niet anders gevallen bent. Hopelijk verdwijnen die blauwe plekken snel en dat beurse gevoel ook

10. Reb

Reb Niet meer actief

En koud???? Ik loop in een vest buiten dat vest doe ik alleen aan omdat het er anders helemaal niet uitziet (in een tshirt oid). Het woord koud ken ik niet meer whaha

11. Reb

Reb Niet meer actief

Zo mijn waarden van vandaag en van gisteren:

Nuchter: 4,6 & 4,5
    Na ontbijt: 7,5 & 6,2
    Voor lunch: 7,5 & 4,7
    Na lunch: 6,1 & 6,8
    Voor diner: 4,4 & 4,5
    Na diner: 8,9 & 7,5

Eerste rij is van gisteren, de tweede van vandaag. Nu moet ik er wel bijzeggen dat ik vandaag heel slecht heb gegeten: meer uit angst voor te hoge waardes en dat ik mn kindje wat aandoe ofzo. Gisteren heb ik me immers wel aan mn dieet gehouden.
    Hopelijk bellen ze morgen, want ik vind dit echt zo vervelend.

12. logo

logo Niet meer actief

Ik heb nog een vraag voor jullie: deze staat in het namen topic in het clubje :)
    Vond het niet prettig om het hier te plaatsen, toch wel een beetje geheim! :)

13. paula1984

*gaat even lezen*

14. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    *heeft geantwoord*

15. paula1984

Logo antwoord in het topic

Reb hoop dat ze bellen waarden zijn zeker beter vandaag maar ja als jij slecht heb gegeten schiet het ook niet op natuurlijk. He bagger had op beter nieuws gehoopt xx

16. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    mijn vriend zou hier voor tekenen ;)
    ziet er best netjes uit alleen die nuchter smorgens is iets aan de lage kant die zou richting de 6 moeten

17. Reb

Reb Niet meer actief

Een waarde van 4 is prima nuchter. Zwangerschapsdiabetes en gewone diabetes is niet echt te vergelijken qua waarden. Alles boven de 7 is te hoog wanneer je medicatie gebruikt en de gevolgen voor je kindje zijn nog aanwezig ;)

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@paula hahaahah klopt het wordt geen reus, maar dacht dit meer omdat noppies klein uitvalt en ik altijd al minstens 56 koop ;)
    Ik heb dus ook echt pijn aan mijn tepel, alsof het verstopt zit. Misschien is het idd goed actief aan het worden :D

@wel of geen lekken... Zegt niks hoor meiden, Het is alleen maar zwaar irritant als je nu al zou lekken :p

19. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    ok dat wisten we niet

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Logo maar je weet dat maat 44 voor prematuurtjes is?
    Hier was mijn kindje ook bijna 1800 kilo met 30 weken en dan kom je uit op zo'n 4 kilo waarschijnlijk em dat is geen prematuurtje meid ;)

Deel Deze Pagina