Moet ff stoom afblazen hoor! grrrr Mijn man is altijd bezig met sporten. Nou moet ie vanavond naar zijn zwemtraining, wil ie op de racefiets daar naar toe. Alles bij elkaar 3,5 weg dus. Dus als de bevalling begint dan heb ik gewoon een probleem! Hij wil dan niet met de auto gaan. Zeg ik er net wat van, kan ie alleen maar zeggen 'komt wel goed'. Tuurlijk schat jij bepaalt gewoon even het moment dat hij komt he? Zegt ie heel geïrriteerd: 'ach man, je bent nog niet uitgerekend!' :x
Kahlan, nog een beetje bijgekomen van gister? Wat een k#twijf zeg. Lappie, die mannen soms ook. Wel goed dat je je gewoon uit. Dat werkt hier ook het beste hi. Tigemommy, was het helemaal vergeten. Geweldig jouw filmpje haha. En je ziet aan de achterkant echt niet dat je zwanger bent hé. Zo, hier aanstalte maken om naar het ziekenhuis te gaan. 9.15 diëtiste en 9.50 gynaecoloog.
Sjonge, alsof baby's altijd op de uitgerekende datum komen :S Dat zou ik ook niet leuk vinden hoor!!!
Gefeliciteerd Reb, met je kleine meisje! Wat een schatje, en een super mooie naam! Geniet van elkaar!
Lappie idd lastig dat soort dingen. Ik zou er toch op aandringen als hij wil gaan dan met de auto. Dan gaat hij toch nog een uur fietsen als hij terug is of doet dat morgen?
Reb Gefeliciteerd! wat is ze prachtig <3 en wat fijn dat je geen kzsnede meer hoefde! Lekker genieten meid @Lappie *zucht* die mannen ook soms he. ik zou het ook echt niet tof vinden hoor! Dan gaat hij maar een uur fietsen en met de auto naar het zwembad. vervelend zeg voor alle dames waarbij het niet doorzetten wil
Oei Lappie, dan zou ik ook niet blij zijn! Hopelijk gaat je man dan in ieder geval nog met de auto! Ik heb nu ook aangegeven aan ML dat hij als hij geparkeerd heeft even zijn mobiel moet checken. In de auto hebben we geen carkit o.i.d. en hoort hij het niet. Bovendien mag dat ook niet. En het is vijf minuten lopen vanaf de parkeerplaats naar zijn werk. Scheelt toch weer tijd, als hij dan meteen het eventuele berichtje ziet. Bij onze tweede had ik ook heel snel volledige ontsluiting toen hij net op kantoor was, dus moest hij supersnel weer terug. We houden er rekening mee, dat het nu ook snel kan gaan.
Goedemorgen iedereen, Ik ben ook al een tijd niet geweest maar lees wel zo en dan wat helemaal nu ik verlof heb Hier ook nog niets wel wat harde buiken had wat slijmverlies maar dat lijkt ook gestopt te zijn. Leuk om te lezen dat er al een aantal zijn bevallen ik zag wel dat Reb is bevallen net van harte gefeliciteerd Reb!!en wat een mooi meisje.... Hoop dat het met alle andere dames goed is verder. Als er geen actie is ga ik maandag weer naar de vk we wachten het af
Omg reb wat een plaatje gefeliciteerd !! Geniet er heerlijk van meis x Hier gaat het goed weinig last nog van krampen dus heel geduldig (not) afwachten 29 januari ziekenhuis controle vk
@lappie, moeilijk he die mannen... Voor hen is het toch anders als voor ons. Ws kan hij zich niet voorstellen dat het opeens kan gebeuren... @slapen: pooeh zoveel pijn... Hele nacht niet geslapen, val ik 's morgens in slaap gevallen, nu voel ik me helemaal brak. Wie gaat er nog iets leuks doen vandaag? Ik ga moed bij elkaar verzamelen om iets nuttigs te doen. Oh ja, ben de schrik wel te boven...ik haar alleen nog niet gevoeld... Zo ff porren!
He kahlen wat balen dat je een rotnacht had blegh. Inkie ja nu word het helemaal spannend he vind ik ook hoor. @ dingen doen ik had een perfecte nacht in 1 streep door tot de wekker om 06.00 zalig! Heb al lekker alle was weg en in de kast gestofzuigd keukenkastjes gedaan terwijl ik pannenkoeken bakte jaja je staat er toch he haha. En ml komt zo thuis dus dacht zal hem eens blij maken. Zoon op bed en straks naar de gyn.