Februari mama's 2014 deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tigermommy, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    heb je even pb gedaan

2. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Zo, afspraak diëtiste was goed en de datum voor de keizersnede staat gepland....spannend!!!!

3. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

14 jan 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lijkt me zo bizar, een geplande keizersnede. Dan weet je de geboortedatum gewoon al. Wel makkelijk met voorbereiden. Spannend!!

4. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gegeliciteerd Wendy! Fijn dat je het weet!!!

@inkie ga gelijk ff kijken!

Wat is het verdacht stil hier???? Iedereen weeen asn het opvangen :)

Ps doet iemand van jullie bedankjes? Zo ja wat en voor wie zijn die bedoeld???

5. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Het is inderdaad ook heel vreemd lilou. Moet het ook echt nog even laten bezinken haha.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heb vandaag een minder dagje:( voel me gewoon niet zo lekker, laatst loodjes breken zo in opeens

Bedankjes doen we niet.... Eerder wel gedaan maar wat moet je er eigenlijk mee;) laatst kregen we een sleutelhanger met foto, ja ik weet niet wat ik daarmee moet?

Is ook bizar lilou om je datum te weten... Ergens heb ik geen geduld maar we hebben ook nog tijd nodig om wat dingen af te krijgen hier zoals de babykamer:p

Ik moet nog altijd mijn zktas inpakken;) gister wel maar eens 3 pakjes uitgezocht want ik moet meer meenemen, kom ik gister achter;) deze keer is alles zo oo het laatste moment heb het gewoon te druk voor al die dingen.

Tiger meid ik hoop dat je wat bereikt vandaag bij de vk! Je moest toch vandaag he?

7. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Sjonge jonge, wat zijn er soms toch stomme vrouwen..

Sta je bij de AH rustig je boodschappen in een tasje te doen, probeert dat mens achter me er met de kar langs te gaan (achter mij langs) DAT PAST NIET. Ik sta daar helemaal geklemd en nog doorduwen ook. Dus ik zeg, mevrouw dat past NIET hoor! Zegt ze nog zo jolig, "Nee, dat zie ik". Maar ondertussen gewoon doorduwen.. :S :S Idioot.. De kassiére zat er ook al zo aan te kijken van wat doe je :S

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Grrrrrr;) stom mens

9. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    had ff de kar met een dauw terug geduwd maf mens:x:$

10. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Zo a.s. dinsdag mag ik naar de gyn ik kreeg twee vette weeen bij de VK dus was meteen duidelijk , hij was weer omhoog gewipt, hij ligt wel voor mijn bekken maar niet erin en ook waarschijnlijk niet recht ervoor, mocht de gyn dinsdag kijken haha

Manlief heeft niets hoeven zeggen haha ze zag wel meteen dat het serieus was en op mijn kaart stond vandaag "Heeft grens bereikt"

Omdat ik volgens haar twee flinke weeen had en als ik pijn bleef houden de rest van de dag moest ik wel even in de gaten houden als het aanbleef moest ik nog even bellen en ze vond het fijn als ik dinsdag dan na de gyn even zou bellen met wat ze verder gaan doen.

11. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad grrrrr! Ik wordt al boos als het lees!!!!
    Stom mens!

12. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

Bij de Prenatal (Eindhoven) manlief wilde even met me naartoe, even eruit en hebben even ontbeten ergens.. was wel even fijn zo met zijn tweetjes...

13. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Tiger wat fijn zeg gelukkig maar!! Denk je dat ze je in gaan leiden??

14. Chantal3

Chantal3 Actief lid

8 nov 2012
    386
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee, geen weeën aan het opvangen. Ik lag op bed een tijdschrift te lezen en ben heerlijk in slaap gevallen. Dat was mijn idee van verlof ook en eindelijk begint die rust te komen. Vanmorgen was ik met onze zoon naar zijn dyslexie behandeling, op de fiets door de regen met het gevoel dat beeb tussen mijn benen doorglipte ;). Ik was dus ook wel wat moe.

Wij doen wel bedankjes. We hebben het ook bij de andere twee gedaan. Bij mijn ouders, schoonouders en vrienden staan ze er nog steeds. Wij doen dit keer een ooievaar. Op zich is het allemaal extra en niet nodig, maar ik vind het wel leuk. Nou geven we het ook niet aan iedereen hoor. Van sommigen weet je bij voorbaat al dat ze er niks mee doen. Voor onze kinderen zal het ook leuk zijn!

De kinderen komen zo weer uit school, dus ga mijn bed maar uit. Met de oudste topo oefenen en om 16:30 uur bij de vk zijn.

Wendy, fijn dat je een datum weet!

15. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

Ik was bij deze gyn de vorige keer toen was ik 35 of 36 weken ofzo en toen zei ze dat ik aan de bel moest trekken met 38 weken dat ze dan niet moeilijk zou doen over inleiden met mijn geschiedenis en ook omdat h et al de derde is enzo... dus ik verwacht geen moeilijk gedoe maar zeg nooit nooit met artsen haha, ze moeten zoiezo gaan kijken of het goed kan en dan nog inplannen (zal ook wel weer even duren verwacht ik) dus wie weet...

16. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Spannend ! Ik hoop voor je dat ze gewoon zien dst je het echt niet meer trekt en je meteen inplannen! Dit is ook niks voor je zo!

17. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Bedankjes: ik doe t wel.. Hier hoort dat gewoon.. Nou geef ik na ongeveer 3 weken een kraamfeest dus doe ik t sowieso.. Ben er ook nog niet uit wat! Ik zie zoveel en wil geen 2 dingen.. Wil gewoon 1 bedankje met beide namen erop zeg maar.. Moeilijk. Als ik geen kraamfeest had gegeven had ik ze in een leuke mand gedaan en meegegeven aan mensen die op kraamvisite komen.

18. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou Tiger dat klinkt positief! Hopelijk maken ze het ook waar!
    Fijn dat je ern leuke dag hebt met ml!

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ben blij voor je tiger!

20. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Tiger, wat fijn dat ze het eindelijk doorhebben!!! :)

Deel Deze Pagina