Ik heb een idee voor een redelijk goedkoop bedankje. Kunnen jullie me laten weten of het leuk is. Ik wilde een wit vierkant doosje met een turquoise lintje eromheen en dan erin een uiltje sleutelhangertje (Geboortebedankjes forest mini sleutelhanger uiltjes | uiltjes geboortebedankjes | Geboortebedankjes / bedankjes ) met een kaartje naam/datum bedankt...
Dat is fijn Tigermommy! Hier geen bedankjes, geen kraamfeest. (Schoon)ouders, broers en zussen komen op de dag van de geboorte. Tenzij het te laat is. De rest belt maar voor een afspraak. Als het uitkomt, komt het uit. Ik zit niet echt te wachten op een hele club mensen in één keer. Ik zit wel te denken aan een cadeautje voor de kids.
Wendy omg wat aso! Tiger wat ontzettend fijn dat je doorgestuurd ben yeey! Hier was het goed bij de gynaecoloog geen suiker gelukkig. Wel 4 februari terug (als ik niet bevallen ben) hij wil dan toch nog een echo van het vruchtwater en beeb. En als ik wel bevallen ben moest ik ook.maar komen zei hij gezellig toch? Echt een grappige man haha.
Tnx Lilou, Ook super leuk idee om wat voor de kids te doen. Voor hun is het natuurlijk ook een spannende gebeurtenis!
Leuk kahlen! Wij doen er niet aan maar vind dit wel lief! We hebben een leuke houten trein voor onze zoon staan voor na de geboorte gewoon een kleinigheidje.
Mijn zoon barstte een paar dagen na de geboorte van mijn dochter in tranen uit, omdat zij zoveel aandacht kreeg en hij - voor zijn gevoel - niet. Hij zei toen: "Jullie vinden mij niet meer lief!!" Mijn hart brak Maar nu is mijn zoon al wat ouder, en mijn dochter is een moedertje. Die dringt zich wel op! Ik heb zelfs een schort van de kraamzorg voor haar gekocht Maar ja, het is toch altijd nog even afwachten hoe ze reageren op de baby. Ik vind dat denk ik toch wel het spannendst. Ik heb ook al traktaties voor school/psz/opvang.
Slagroomsoesjes gedoopt in witte chocolade en dan muisjes erop. Voor zowel school als de psz en de opvang. Lekker makkelijk
Dat klinkt lekker! Misschien ook wel wat voor het kraambezoek voor als ik de de beschuit met muisjes zat ben!
Heeeee hier ben ik weer. Ik had ik visite dus ik was even stil. Geen weeën wel harde buiken en net een pijnlijke harde buik. Wendy wat fijn zeg, je weet waar je aan toe bent. Hier geen bedankjes hoor. Is het heel erg dat ik zeg dat ik dat zonde van het geld vindt? Meestal belanden die dingen toch in de prullenbak. Als je een kraamfeest geeft vind ik het er wel bijhoren. Maar wij krijgen gewoon visite. Wel leuke bedankjes Kahlan! Wendy sommige mensen begrijpen het echt niet he?! Stelletje sukkels! Ik had laatst dat ik in de winkel (bij het kopen van het uilenshirt) omver werd geduwd. Ik was pissig zeg! Oooooo voordat ik het vergeet. Ik heb de foto's van de zwangerschapsfotoshoot gezien. Ze zijn geweldig. Helaas zijn ze beveiligd dus kan ik nog niets aan jullie laten zien. Tiger gelukkig heeft ze het gezien zeg. Nu hopen dat er volgende week meer duidelijkheid komt! Paula wat fijn geen suiker!
Inderdaad! Beschuit met muisjes zijn leuk en lekker, maar een keer wat anders kan ook geen kwaad Ik dacht eerst aan lange vingers gedoopt in chocolade en dan muisjes, maar dat heeft een andere moeder, die eerder bevallen is, al gedaan. Dus nee
Vind ik ook hoor Ik heb zelfs nog even getwijfeld over geboortekaartjes... Is dat raar?? Inderdaad! Heel fijn Paula!! Bij mij dachten ze het twee weken terug ook. Maar ook niet GELUKKIG! Heb je het trouwens nog gehad over thuisbevallen en een bed beneden, Paula?
Nee hoor Logo en Lilou, ik ben het eigenlijk helemaal met jullie eens. Iedereen gooit het gelijk weg, en zou het geld ook liever aan baby uitgeven ofzo... Reden dat ik twijfel is dat het blijkbaar echt Limburgs is en mijn familie het echt verwacht (slechste reden ooit!!!) en ik deze uiltjes gevonden had en er verliefd op ben....ik vind het wel leuk om te doen...maar ook eigelijk veel te duur..... pffffff hormonen!!!!
Als ik toch bezig ben ghihihihhihih nog een vraagje: we hebben die mdf boom van Karwei gisteren opgehangen, nou ja half dan, want we hebben te weinig stickertjes....niet van te voren geteld..dom he!? Heeft iemand hier een oplossing voor? Tesa strips zijn helaas te dun....
Die met het uiltje?? Die heeft mijn dochter ook. MEt plakkers vallen ze op een gegeven moment van de muur. Ik heb 'm dus vastgemaakt met kit. Maar dan moet je wel zeker weten dat je 'm een tijd op die plaats wil laten hangen
Goed punt Tiger en Lilou! oeps.... om heb er nu nog vanaf te gaan trekken.... balen, maar misschien wel beter en probleem meteen opgelost!