Moooooooooooi Wendy!! Bij een jongen meer een flinke bal, bij een meisje toch een soort van puntje. Vind je niet? Wow, Sammy!! Voor een tweeling vind ik 'm niet groot. Ook mooi!! Volgens mij ben ik flinker met maar 1
Ja idd!!!! Sammy, je hebt echt een bescheiden buikje hoor! Zeker met twee! Ben de kledingkast aan het opruimen....al de hele morgen mee bezig!!!!!
zo loon binnen dus nesteldrang weer begonnen net nieuwe stofzuiger besteld zodat die nu hebben naar boven kan waarom geen idee gewoon voor de makkelijkheid denk ik hier mijn buikje
Mooi Inkie, Sammy en Lilou!!! Haha Inkie, ik krijg ook altijd de neiging om nieuwe dingen te kope n als het geld binnen is.. Alleen nu even rustig aan doen door die stomme auto rekening.. Grrr.. Ik zal zo ook weer eens een foto maken..
Hij is wel groot maar als je bedenkt dat er twee inzitten valt het me nog mee haha, twee hele mensjes erin haha (kan ik me zo slecht voorstellen maarja dat kan ik bij een al slecht soms hoor haha)
Mooie buikjes meiden! Hier wil ik zo snel mogelijk nog wat foto's maken met de meiden als ze een Beetje opgeknapt zijn in hun gezicht door de waterpokken, je weet maar nooit he Hier last van jeuk aan de buik en ja hoor striemen erbij. Ach ja. Paula slikte jij ook omeprazol? Ik heb daar soms echt last van, buikpijn diarree...
Joepieee al 3 cm ontsluiting en flinke voor weeen.. Bloeddruk omhoog.. Ze zegt er is iets aan t gebeuren ik verwacht je dit weekend te zien.. Ik zeg nouuui daaar geloof ik nog niet echt in. Maar sowieso word ik maandag ingeleid ze zei als we iemand gaan afzeggen niet jou want je kan niet meer krijgt er 2 en dan vinden we 38 weken echt genoeg! Dus ben happyyy!! Mooie buikjes allemaal zeg
wat een mooi nieuws 3 cm is al lekker wat !! probeer lekker veel te douchen lopen en kruik erop dat kan ook nog wel is helpen vooral als je krampen krijgt!! succes meid en hoop snel voor je op foto's en leuk nieuws