YEAH Sammy, you go girl!!!!!!!! Ik ga heeeeel hard voor je duimen dit weekend!!! Idd veel lopenen rechtop zitten kan de boel op gang helpen...maar ook genoeg rust pakken he! Iedereen heeft van die prachtige buiken! Misschien zijn we het mooie buiken forum!
Hahaha ik weet dat lopen goed is maar dat gaat helaas echt niet meer dan lig ik te creperen van de pijn.. Lig lekker in me bedje met een kruikie hihi hoop dat t dit weekend gaat gebeuren !!
Ik ook voor je Sammy maaaaaaaaaaar ga er liever vanuit van niet anders maak je jezelf gek. Hier zometeen naar zwemles, zal voorlopig de laatste keer zijn dat ik mee ga. Heb ook niet heeeeel veel zin maar papa is de babykamer aan het verven dus dat heb ik dan liever dan dat hij mee zou gaan
Yeeaahh goed nieuws Sammy!!!! Toch fijn te weten dat je niet voor niets pijn hebt gehad!! Hopelijk gauw babynieuws
Ja alleen alweer een paar dagen niet. Nee geen buikpijn wel wat vaker toiletbezoek momenteel maar slik omeprazol al weken en toen had ik juist weer een verstopping. Ze werken hier gelukkig alleen tegen maagzuur.
Kijk alle gemene valse starten hebben je iig al 3 cm opgeleverd! Yeey hopelijk dit weekend en anders maandag zijn je beebjes er hoera!
Wat mooie buiken allemaal!!! Sammy, zou het nu dan echt eindelijk??? Iemand zei iets over een puntje en rond. Ja, vind ik ook. Terwijl ze zeggen dat het juist andersom is haha. Mijn man moet altijd lachten als hij mij van achter of van voren ziet, dan zie je blijkbaar niets. Maar als ik dan een kwartslag draai hahaha...Toch wonderlijk hé, dat daar gewoon een volgroeid kindje in zit (en als het goed is ook nog een aardige voor mijn kleine lijfje hihi). Bekijk bijlage 373260
Mooie buikfoto's zag ik voorbij komen! Sammy eindelijk goed nieuws voor je! Het eind is nu toch echt in zicht voor je! En al 3 cm, die hoef je lekker niet meer...
Ach, krijg ik net dit jasje-vestje van de Oma van een gastkindje. Zelfgemaakt! Ik ben er super blij mee, wat snoezig. Ik had haar geholpen met haar laptop. Ze had er een gekocht met Windows 8 erop en haar kinderen zijn minder thuis in computers en dan zeker geen Windows 8. Daarom heb ik dit gekregen. Nu heeft deze Oma mij een nieuwe vraag gesteld, waar ik weer niet in thuis ben, misschien iemand van jullie? Ze zoekt bladmuziek, omdat ze volgende week een keyboard of orgel krijgt. De bladmuziek kan ik wel regelen, maar is bladmuziek voor elk instrument gelijk? Dus de noten die ik uitprint, heb je daar zowel op een keyboard als op een dwarsfluit bijvoorbeeld wat aan?
Ben net thuis uit het zkh. Even een lang verhaal over mij. Sorry! Door verpleegkundige even stress gehad. de kleine is best druk waardoor op het ctg geen echte middenlijn vd hartslag te vinden was, dus moest ik m'n zij. Toen werd hij iets rustiger. De vk diecmij daarna zag zag er geen probleem in, gelukkig! Ze vond het een mooi ctg. Stress om niets dus...... Bloeddruk ook weer netjes. Op de echo heeft ze gekeken of de navelstreng om het hekje zat. Ze zei als het zo is dan kan dat geen kwaad. Dat gebeurt 40% vd geboortes! maar hier niet het geval. En waar ik blij van werd is dat ze voorstelde dat we bij de volgende afspr met de gyn moesten overleggen dat ik niet tot 42 weken moet lopen. Kijk daar worden we vrolijk van. Daarnaast wilde ze dat ik aanstaande zondag als ik me druk maakte naar het zkh kwam en dat ik een paracetamolspiegel ga opbouwen voor de pijn in de nacht.
Leuk Chantal! Ik weet niet zo veel van muziek. Het wel een tijd keyboard gespeeld, maar dat is lang geleden. Gelukkig! Maar waarschijnlijk kun je op internet toch wel specifieke muziek vinden voor een bepaald instrument?
Logo, dat is goed nieuws!! Jammer van de stress eerst, maar gelukkig verder alles in orde! Ik ga nog wel verder zoeken op internet, maar had heel veel bladmuziek gevonden met Nederlandstalige liedjes, dus vroeg het me af.
Chantal wat een uber schattig vestje helemaal mn smaak! Wat lief van die oma zeg. Nee bladmuziek geen verstand van sorry