Nou hier geen babynieuws! Haha gekke logo! Paula fijn zeg de hele nacht door slapen.. Dat lukt hier allang niet meer
Vroeg trouwens gisteravond aan mijn man: wanneer denk jij eigenlijk dat de baby komt? Toen zei hij: donderdag of vrijdag. Dat is dus uitgerekende datum of dag erna (zl kwam met 40+1).
Haha thnx Lappie! Ik moet wel zeggen dat ik best veel klaag tegen mn man nu hoor ben t sinds 2 dagen wel ECHT zat omdat ik NIKSSS meer kan. Als ik naar de keuken loop lijkt t al of er dingen afscheuren binnen in mn buik en bekken.. Pff Nou Lappie hoop dat je man gelijk heeft nog ff
Mijn man denkt ook deze week. Nou dat dacht hij ook bij de eerste die zou volgens hem met 38 weken komen not 41+1 pff hij kan niet raden haha
Balen Tiger! Hoop dat je dag een beetje trekt! ( ik heb toch wel kuxe zo zonder kinders... Kan lekker gaan liggen wanneer ik wil...) Jij mag klagen Sammy, dik verdient, je doet het echt fantastisch! Nee logo hier ook geen nacht meer slapen... Maar zoals ik al zij... Kan neerploffen wanneer ik wil...
Zo even ego betichtje: Ik heb de 37 weken gehaald!!!!! Whoop whoop!!!! (Blijf nog maar even zitten meisje... Mama moet nog opruimen ghihihi)
Vervelend Tiger, sterkte!!! Sterkte! Hier trok de pijn weer weg na een kruik en in bed. Daarna redelijk goed geslapen