Heerlijk hoor al die dansjes! Hier is ml zichzelf goed nuttig aan het maken had maar 2 kleine klusjes gevraagd even de box en het ledikant op baby stand. Gaat ie uit zichtzelf traphek boven aan de trap doen. Bovenop de keukenkastjes schoonmaken (want wat moest de kraamzorg anders wel niet denken) Koelkast van zn plek om te zuigen en schoon te maken. En hij heeft het lampje gefixt van de afzuigkap ben zooo blij! En nu is hij boodschappen doen en krijg net een berichtje of hij een gebakken visje mee moet nemen voor ons. ♥ Zl op bed en mama ff time out heb zoveel harde buiken zal echt de termijn zijn.
Ik heb nu al 17 uur voorweeen om de 2-3 minuten (houden 40-50 seconden aannongeveer), vk is twee keer geweest en ze doen niets dus ze denkt niet dat ik begonnen ben maar dat het voorwerk is. Urine is nagekeken inmiddels en was goed, ik heb nu ligrust mag alleen op de bank of bed liggen. Mag evt vanavond in ziekenhuis slapen als om 15-16 uur ik ze nog steeds heb dan krijg ik wat om te slapen en tegen de pijn. Wil ik eigenlijk niet maarja dit is ook geen doen eigenlijk...
Jeetje Tiger wat heftig!! Ik hoop echt voor jou dat ze wat gaan doen.. Snap dat je t liever niet wil maar straks ben je al helemaal uitgeput voor je moet bevallen. Ik zou t doen! Misschien snappen ze dan dat je echt niet meer kan en leiden ze je maandag misschien in?? Sterkte meid!!
Jeetje, wat heftig! Wat kl*te dat de weeën niets doen :S Ik zou het ook zeker niet leuk vinden naar het ziekenhuis, maar misschien is het wel even goed voor je.. Succes en sterkte meid!
Wat fijn dat ie "de boodschap" dus toch heeft begrepen En een visje.. mmmmmm.. lekker! Ik heb ook veel harde buiken, hoort er idd bij ben ik bang..
ai Tiger wat een rot situatie zeg, ik snap dat het niet leuk is om misschien pijnstillers te krijgen maar je moet ook genoeg energie opsparen voor het echte werk en net wat jezelf ook zegt, dit is ook geen doen. @Paula SUPER vent heb jij! Eindelijk de boodschap begrepen. Mooi zo! Geniet ervan meissie
Wow Paula wat fijn zeg! Tiger wat heftig zeg. Krijg je geen ontsluiting? Je zou dat toch verwachten. Het zijn er zo veel.
Ik heb net een borstvoedingsbh gehaald! Yeah! Eerst bij prenatal, dat was echt helemaal niets. Gelukkig wist ik dat er bij marlies dekkers sale was. Dus ik heb een marlies dekkers bh! Helemaal blij! En ik kreeg er ook een rompertje bij. Zo leuk!!! Helaas nog geen foto cd.
Bestellen op internet? Prenatal.nl En dan verschillende maten bestellen en dan terug brengen. Zo opgelost toch?
Hier iets rustiger lijkt dus proberen nog nachtje thuis heb al wel 1/4 ontsluiting dus 2,5 cm das mooi begin voor inleiding!
maar wat zegt jou gevoel dan, als je dit vergelijkt met de vorige 2 bevallingen.. heb jij het idee dat je voor je inleiding bevallen bent?
Nee ik denk dat mn weeen gewoon niet sterk genoeg uit zichzelf zijn.. was bij de vorige twee ook zo, zonder infuus bleven ze zwak ...
Hoi dames, Ik vroeg me af of ik nog kan aansluiten. Ik heb een deel van de berichten gelezen (500 pagina's is wel een beetje veel) Ik ben vandaag precies 38 weken zwanger, dus 8 februari uitgerekend. Ik heb al 2 kinderen uit een eerdere relatie. Een jongen van 10 jaar (september) en een meisje van 8 jaar (augustus). Mijn vriend en ik krijgen een meisje. Ik vind het erg jammer dat ik dit forum niet eerder heb ontdekt, want ik heb geen makkelijke zwangerschap gehad (de eerste 2 waren eitjes) en had graag wat steun tussendoor gehad. En ook nu alweer dagen last van harde buiken. Ik moet het rustig aan doen, maar krijg zelfs harde buiken tijdens het slapen (zo erg dat ik er wakker van wordt).