Die 100 berichten moeten volgens mij wel lukken. Ik heb nog wel een vraagje. Wie heeft hier ervaring met voortijdig (dus voor de bevalling) lekken van de borsten?? Bij mijn eerste kon ik met 6 maanden al niet meer zonder een inleg rondlopen. Bij mijn 2de gebeurde er helemaal niks tot het moment dat ze geboren werd. En bij deze is het af en toe een druppel sinds een maand of 2. Ik heb de eerste 2 allebei 6 maanden zelf gevoed.
Ja het is nu minimaal 1,5 uur aan de gang.. als het het komende uur zo blijft bel ik even.. Het is nu om de 3/4 minuten.. Ik wil graag thuis bevallen als dat allemaal mogelijk is..
ja bij eerste nooit gehad bij deze zwangerschap idd af en toe lekkage wendy klinkt goed!! en idd anders lekker bellen weet je ook waar je aan toen ben
Oeps sorry te vroeg Weet niet hoe het allemaal werkt... Lijkt me goed, maar misschien kunnen we bij deel 4 even de lijst bij gaan werken. Daar even afspraken enzo neerzetten dat ze snel een lijst weer hebben. Ik ben het overzicht kwijt maar misschien ben ik de enige. Is dat een idee?
Dankje! Hoop echt dat het niet voor niets is.. als het niet doorzet hoop ik in ieder geval dat het "iets" heeft gedaan..
Wendy, spannend!!! Klinkt wel al serieus! Hopelijk verloopt het allemaal prima en kun je lekker thuis bevallen. Heb ik bij mijn eerste ook gedaan, vond het heerlijk. Succes!!!!
Succes wendy Maar zolang je hier kan rondhangen ben je niet serieus bezig Maar ik zou wel eens aan je vk vragen of ze eens wilt checken of je ontsluiting hebt. Of heeft ze dat al eens gedaan?
Ja maar als je weeen echt bezig zijn worden ze meestal te pijnlijk om hier wat rond te hangen Tenminste als je wat verder bent al kwa ontsluiting. Die eerste cm'ers zijn niet zo pijnlijk nog.