Pfff, hier bijna niet geslapen... Maar deze keer niet vanwege mijn buik... Zoonlief is zo verkouden dat hij allemaal aan het huilen was. Hij heeft uiteindelijk bij mij op het kussen gelegen... Heel de nacht een hoestend ventje naast me gehad... Zelf bijna uit bed geduwd worden... En dat terwijl ik vandaag moet werken en echt een hele lange dag heb... Eerst gewoon voor de klas tot 3 uur en vanavond nog kerstmarkt tot half 9... Eens zien hoe we de dag door gaan komen...
Call me eigenwijs maar ik denk dat ik pas zou bellen als de baby eruit hangt LOL (overdreven en een grapje uiteraard haha) de weeen zijn niet sterk genoeg voor echte weeen (ik weet het verschil natuurlijk wel) maar ik ga vandaag zoiezo naar de VK en zal het maar weer zeggen
Oh oh zo te lezen zijn de zware tijden nu echt aangebroken bij (bijna) iedereen! Jeej!! Hier 34 weken!!
Jee lappie!! Dansje! Tiger groot gelijk hoor eea kan erbij horen maar ze moeten ook niet helemaal laks met je omgaan! Janneke beterschap voor je kleine man hopelijk kom jij ook een beetje de dag door.
Ja het lijkt wel over de 30 weken, dan krijg je direct harde buiken! Of krijg je meer harde buiken als de baby indaalt?
@harde buiken wel gehad vooral 1,5 week geleden ofzo. Hier heeft het niets met indalen te maken want gisteren lag hij weer overdwars s middags. Einde van de middag is hij weer gedraait want sinds gisteravond word ik bovenin weer gestampt. En hij is druk!!! niet normaal ziet bovenin allemaal hobbels en duwen haha mn man zat vol verbazing te kijken. J.ason was absoluut niet zo druk we hebben dit allebei nog nooit gezien haha
Hahah mama love Tiger en direct even zeggen dat je het niet fijn vindt dat ze je niet serieus neemt... Vindt dat altijd al de mentaliteit van Nederland... Niet te veel zeuren je bent niet ziek maar zwanger enz.... Doordat ze zo met je omgaan hier zijn we allemaal bang om te bellen want dan zijn we lastig. En als je even logisch nadenkt is dat belachelijk... Het gaat om je baby.
Hier ligt ie ook vaak te duwen en doen, vaak reageert mijn buik daar wel meteen op... Vooral als ie "dwarser" gaat liggen (volgens mij want kan niet goed binnen kijken haha) Zo even kindjes wegbrengen en dan naar de VK.. Ik ben mijn sjaggiemodus alsweer kwijt, das het voordeel als je even kan bitchen online en de kindjes hebben weer kusjes op mijn buik gegeven voor de pijn dus dat helpt ook enorm
Ja ik heb altijd het gevoel of "zeikers" meer serieus worden genomen als dat je rustig en nuchter bent, ik zal niet snel aan de bel trekken als ik IETS zeg dan is dat al voor mij "zeuren" Maarja je moet geloof ik zeiken, zaniken, zeuren om ergens te komen
Ja het is omdat we geen zeikerds zijn we komen niet serieus over... Als ik over iets ga zeuren, als ik me dat voorneem....doe ik uiteindelijk nog alsof het allemaal niet zo erg is en dan denkt de gyn dat het wel meevalt. Toen met de zwschapsvergiftiging ook... Ik kon niks meer zien en was eng, maar toen ik de vk belde maakte ik het gelijk toch weer minder erg aard van het beestje ... Helpt ook niet echt. Maar je mag wel aangeven dat je zelf denkt dat je je niet serieus genomen voelt als je klaagt. Vk scheren ook vaak iedereen over een kam.... Ze willen altijd iedereen maar geruststellen
Och ja idd die zeikerds die alles voor elkaar krijgen (en als het hun niet lukt sturen ze wel iemand anders (familie ofzo) ), denk dat het niet direct te maken heeft met serieus genomen worden maar eerder dat ze ze zo zat zijn dat er word toegegeven. maar denk dat het veel beter is om inderdaad te zeggen dat je je niet serieus genomen voelt en dat je op zijn minst wilt dat er na gekeken word.
Jee kraamzorg belde intake gehad net 40 minuten zitten tetteren hartstikke gezellig. Goede afspraken gemaakt over borstvoeding en ze gaat kijken of dezelfde kraamverzorgster vrij is als met onze zoon joepie!! Ik hoop het zo! Ze was ondertussen helemaal bijgeschoolt op het gebied van bv en ze mag in de kraamweek ook nog een lactatiekundige inschakelen vanuit hun organisatie die dan ook thuis kan komen (gratis) service! Oe nu duimen de kraamverzorgster mag 2 voorkeursgezinnen draaien per jaar dus hopelijk is er nog niemand die om haar heeft gevraagd! Ik krijg 49 uur kraamzorg iig die is gegarandeerd En bij 4/5 cm ontsluiting mag ze ook al opgeroepen worden voor partusondersteuning bij thuisbevalling dat was bij zl nog net niet nu wel! Die uren gaan niet van kraamzorg af en worden vergoed door de zorgverzekering.
Serieus, appelsap??? Heel bizar. Tiger, hoe was het bij de vk? Heb je het allemaal aangegeven? Hopelijk hebben ze er wat mee gedaan Knuffel in ieder geval! Paula, fijn dat meneer is gedraaid. Hopelijk blijft hij zo liggen! En fijn dat je misschien dezelfde kraamzorg krijgt, duimen!! Troy, succes vandaag!!
Gisteren trouwens echt een hakkietakkieavond gehad, alweer. Avonden zijn niet zo fijn met die menstruatiepijnen en harde buiken bleh! Maarja, voor de rest gaat het goed dus mag niet klagen
Bevallingslijst februari 2014 29 januari: Elja81 (32 jaar), 2e kindje, meisje ♥ BV 30 januari: Lappie (38 jaar), 2e kindje, jongen ♥ BV 31 januari: ButterflyM (23 jaar), 1e kindje, jongen ♥BV 1 februari: Reb (27 jaar), 1e kindje, meisje ♥ BV Wendy88 (25 jaar), 1e kindje, jongen ♥ FV SuperMama87 (25 jaar), 1e kindje, jongen ♥? 3 februari: Panther (39 jaar), 3e kindje, jongen ♥ Paula1984 (29 jaar), 2e kindje, jongen ♥ BV 5 februari: Daniëlle1980 (32 jaar), 1e kindje, jongen ♥ BV Chantal3 (35 jaar), 3e kindje verrassing ♥ BV? 8 februari: Charmed (23 jaar), 1e twee kindjes, meisje ♥ meisje ♥ 9 februari: Migske (30 jaar), 1e kindje, meisje ♥ BV Tigermommy (32 jaar), 3e kindje, jongen ♥ bijnamama1988 (24 jaar), 1e kindje, jongen ♥ BV? 10 februari: Janneke00 (31 jaar), 2e kindje, jongen ♥ BV Lov23 (30 jaar) 3e kindje, jongen ♥ BV Nyneave (33 jaar) 1e kindje, verrassing ♥ BV Troy (29 jaar), 1e kindje jongen ♥ BV 11 februari: Sammy88 (25 jaar), 1e twee kindjes, jongen ♥ meisje ♥ BV Inkie86 (27 jaar), 2e kindje jongen ♥ Mek11 (29 jaar), 2e kindje jongen ♥ FV 12 februari: Berte (37 jaar), derde kindje, jongen ♥? 14 februari: Tessvdk (25 jaar), 2e kindje, verrassing ♥? 15 februari: Kahlan (32 jaar), 1e kindje, meisje ♥ BV 17 februari: Rockmade (28 jaar), 2e kindje, verrassing ♥ BV Paprikaas (28 jaar), 1e kindje, jongen ♥ FV 18 februari: Pien (30 jaar), 2e kindje, verrassing ♥ BV 21 februari: 00Wendy00 (31 jaar), 2e kindje, meisje ♥ FV 24 februari: Logo (31 jaar), 2e kindje (1e kindje overleden), jongen ♥ BV Gean (28 jaar), 3e kindje verrassing ♥ BV Ikkiee (21 jaar), 1e kindje, jongen ♥ FV? 21x jongen 8x meisje 6x verrassing Geboren 28-11-2013 - Yasmin84 (29 jaar), twee jongens geboren in het ziekenhuis en krijgen borstvoeding (26+5) Afspraken: 19-12 - Troy: Groei-echo + afspraak gynaecoloog 19-12 - Tigermommy: Controle VK 20-12 - Lov23: Controle gynaecoloog 20-12 - Panther: Groei-echo 20-12 - Logo: CTG 23-12 - Reb: Controle verpleegkundige 23-12 - Bijnamama1988: Afspraak POP poli 23-12 - Lappie: Controle VK 24-12 - Janneke00: Controle VK 24-12 - ButterflyM: Afspraak gynaecoloog + diabetesverpleegkundige 24-12 - Paula1984: Controle VK 24-12 - Logo: CTG + Controle 27-12 - Chantal3: Controle VK 27-12 - Logo: CTG 27-12 - Nyneave: Controle VK 30-12 - Migske: 34 weken echo 30-12 bijnamama1988: Controle VK 31-12 - Charmed: Controle gynaecoloog 31-12 - Logo: CTG + Controle 02-01 - Reb: Groei-echo (36 wkn) + controle gynaecoloog 02-01 - Pien25: Controle VK 02-01 - Wendy99: Controle VK 03-01 - Logo: CTG 07-01 - Logo: CTG + Controle 07-01 - Inkie86: Controle gynaecoloog 09-01 - Lappie: Voorlichtingsavond ziekenhuis 09-01 - Nyneave: Voorlichtingsavond ziekenhuis 10-01 - Logo: CTG 14-01 - Logo: CTG + Controle Staat je naam er nou niet bij en wil je dat wel heel erg graag? Stond je naam er ooit wel bij en nu niet meer? Dan zouden we het toch super gezellig vinden als je weer lekker mee komt kletsen! Wil je jouw afspraken op de lijst? Graag even in een berichtje zetten (GRAAG IN KLEUR) *Namen zijn van de lijst gehaald door Reb (voor meer info, stuur me maar een PB)
Ze is bij jou vooral in de avond erg druk of niet Reb? Heb je al wat over je suiker gehoord? Het was trouwens maar goed dat ik gisteren mail naar mn kraamzorg had gestuurd. Ik zat in de map van maart per ongeluk ze had 03-02 omgedraaid per ongeluk. Heeft ook sorry gezegd. Kan gebeuren hoor zei ik al. Anders had ze het volgende week gezien dan had ze de eerste week van maart gaan bellen ik lag bovenop iig.