Februari mama's 2014 deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tigermommy, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

#541 Lov23, 19 dec 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 dec 2013
    Maar jij weet ook eigenlijk niet wat het is om niet ingeleid te worden;) of was je niet bij beide ingeleid.

Ach het heeft allebei zijn voor en nadelen ...
    Daarbij wordt je ingeleid omdat het niet anders kan... Dus je kan niet meer dan je eraan overgeven. Net zoals een kzsnede..

2. logo

logo Niet meer actief

Sorry ik heb alles gelezen maar weet nu bijna niets meer.
    Ben net thuis van een teamdag van mijn werk. Erg leuk en gezellig, maar ik val bijna in slaap en heb harde buiken. Ik ga nu even eten en dan ook echt slapen. Wrs schrijf ik morgen weer.
    Fijne avond allemaal!

3. Reb

Reb Niet meer actief

Hihaho, alles komt goed, nog 4,5 week!!!!
    Ik ga even mn laatste kerstboodschappen in huis halen, lijkt me geen slim plan om volgende week te gaan shoppen met de kerstdrukte

4. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Dit dus..
    Gegarandeerd is het helemaal nog niet dat voorop ze gaan proberen te plannen dat ze niet ergens bezig is.
    Plus zei moet toestemmen bij ons te willen zijn.
    Ik ben altijd aan het denken voor anderen en normaal zou ik.ook zeggen a wat sneu hoor voor dat andere gezin dan.
    Zowiezo stelde mevrouw het zelf voor ik wist niet eens dat dit kon.
    En ja mss ben ik in dit geval egoïstisch so be it!
    Dat ben ik nooit cijfer mezelf altijd weg nou nu ff niet.
    Reden? Ik wil thuis bevallen met een bekend gezicht erbij een vrouw waar ik van weet dat ze met mijn man om kan gaan en zijn spanning.

5. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Aan het einde van mijn intakegesprek met de kraamzorg vroeg ze ook of ik nog een voorkeur had voor een bepaald persoon. Het wordt dus echt wel vaker gedaan.

Vandaag dus 34 weken zwanger en ik besef nu echt dat het einde in zicht is. Best een vreemde gedachte... voor mijn gevoel ben ik net een beetje gewend aan deze zwangerschap (aangezien ik 6 jaar met de wetenschap heb geleefd nooit een tweede kindje te krijgen).
    Af en toe geloof ik het ook nog steeds niet, dat het echt allemaal 'echt' is deze zwangerschap. Zo bizar nog af en toe om te beseffen.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jazeker lappie wordt het vaker gedaan... Maar heb nog nooit gehoord dat zo'n hulp dan bij een ander gezin weggehaald wordt.

Zo hier de kindjes in bed en nu rust :D

Aaaah lappie je hebt nog even de tijd om te genieten meid;)

7. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat veel nieuwe pagina's, ik kan het amper bijhouden :)

Morgen laatste werkdag en dan verlof!!!! Ik heb er echt zin in. Vandaag op kraambezoek geweest, zo leuk om zo'n minimensje te zien. Onvoorstelbaar dat wij dat straks ook allemaal hebben!

Oh ja, wel of geen melk lekken voor bevalling zegt niks over voeden na de bevalling. Bij mijn vorige zwangerschap lekte ik geen druppel en heb uiteindelijk 9 maanden bv gegeven. Ook nu lek ik niets, maar ik maak me dus geen zorgen.

Fijne avond!

8. ButterflyM

ButterflyM Bekend lid

3 mrt 2013
    566
    5
    18
    Hier ook een drukke dag gehad en nu lekker bankhangen. Zo lekker gtst :D

Ik heb dat gevoel ook wat Lappie beschrijft. Het lijkt soms net niet echt. Heb soms het idee dat ik te weinig heb genoten van alles.

Reb wat een gek idee dat je nog maar 4 weken moet dan he!
    Ik hoop dat je waardes met de hogere dosering goed onder controle blijven!

9. ButterflyM

ButterflyM Bekend lid

3 mrt 2013
    566
    5
    18
    Ik heb ook niet dat mijn borsten lekken las hier dat dat niks zegt over het slagen van borstvoeding geven gelukkig!

Lees ook dat veel van jullie harde buiken hebben of menstruatie pijn, ik heb volgens mij nog geen enkele hard buik gehad. Als ik jullie zo hoor is het echt geen pretje om het te hebben maar ik maak me wel is zorgen dat ik het niet heb stom he:).

10. logo

logo Niet meer actief

Geen harde buiken, heerlijk! Zullen we ruilen :)

11. Reb

Reb Niet meer actief

Nja, wees blij.. Maar begrijp je wel hoor, misschien het gevoel dat jouw zwangerschap niet goed is omdat pijn(tjes) erbij horen. Maarreh, jij hebt ook al een bepaald traject doorlopen en schommelt ook met je suiker, dus lijkt me ook wel genoeg mevrouwtje :p

12. ButterflyM

ButterflyM Bekend lid

3 mrt 2013
    566
    5
    18
    Hahaha nou het gekke is dat ik dan onzeker wordt omdat ik het niet heb.:)
    Maar ik snap dat het echt niet lekker is!!
    Wie weet krijg ik het later nog.

13. ButterflyM

ButterflyM Bekend lid

3 mrt 2013
    566
    5
    18
    Hahaha jaja moet ook niet zeuren en al helemaal niet om harde buiken :p

14. Reb

Reb Niet meer actief

Oh zeuren mag altijd hoor:D
    Misschien heb je ze trouwens wel als je ligt te slapen...

15. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ik heb ook harde buiken soms, maar ik heb geen 'last' van harde buiken. Ik voel ze amper. Alleen aan mijn buik zelf voel ik dus dat ie hard is.
    Alleen de afgelopen dagen voel ik het ietsje aan 'de buienkant'.

16. ButterflyM

ButterflyM Bekend lid

3 mrt 2013
    566
    5
    18
    Ja dat zou best kunnen.. In de avond als ik in bed lig dan heb ik wel iets buikpijn maar dat is een beetje zeurderig.

17. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Sorry hier niet fit genoeg om uitgebreid te reageren. Zal wel veranderen want mijn vakantie is begonnen en aansluitend verlof dus alle tijd.

18. ButterflyM

ButterflyM Bekend lid

3 mrt 2013
    566
    5
    18
    Dat is wel fijn! Ik heb ook wel is aan een kant een harde buik maar ik denk dat het dan de kleine is die daar tegen aan drukt met ze gewicht.

19. ButterflyM

ButterflyM Bekend lid

3 mrt 2013
    566
    5
    18
    Heerlijk!! Eindelijk lekker rustig aan!

20. logo

logo Niet meer actief

Zo ik ben steeds in slaap gevallen. Ik was zo moe, maar hoop dat ik zo ook kan slapen.
    Mij buik ziet er nu echt anders uit nu de kleine aan het indalen is. Echt apart!

Deel Deze Pagina