Februari mama's 2014 deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tigermommy, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Wauwww Wendy! Prachtig!! mooi buikje heb je~!

2. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

supergaaf!!

Lekker stoer met die getatoeƫerde arm van je partner en die tweede is heel erg mooi, rustig..

3. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

handig dan.... ben je lekker mee!

4. logo

logo Niet meer actief

Jullie zijn weer actief geweest!

@ werk/thuis. Ik ga als de kleine er is minder werken en ik vind het ook echt nodig. Ik wil niet te veel missen van de kleine, maar helaas is het ook wel financieel nodig. Het is niet dat we slecht verdienen, maar als ik stop vraag ik me af of we nog leuke dingen kunnen doen en of we alle rekeningen kunnen betalen.
    Daarnaast zelfde reden als Reb. Ik heb jarenlang geleerd en ik zou het zonde vinden om daar niets mee te doen. En ik heb heel leuk werk :)
    Ook zou ik het nadenken over mijn werk missen: de uitdaging.
    Begrijp me niet verkeerd ik vind het helemaal oke wat iedereen beslist maar ik voel me hier prettig bij. Als iemand het fijn vind om thuis te blijven is dat helemaal oke!

Daarnaast hebben we ook hobby's en doen we vrijwilligerswerk. Dat zal wrs iets minder worden met een kleine :)
    We kunnen niet alles!

Nou moet ik ook zeggen dat wij niet echt bezuinigen. We kijken wel uit met geld maar letten niet echt op wanneer wassen etc. Eerst wel nu niet meer. Misschien moeten we dat weer eens gaan doen. Straks wel handig als er minder binnenkomt.

@ hik volgens mij heb ik dat de laatste dagen ook gevoeld. Ik voelde beweging in mijn buik maar in een vast ritme. Is dat de hik?

@ Reb geef mij ook zo'n meevaller! Pffff, alles is zo duur.

@ minder bewegen. Het is toevallig dat je het vraagt Reb. Hier is het anders. Minder en andere bewegingen. Niet echt schoppen, meer schuiven en "rekken". Ik wilde dit morgen gaan vragen aan de gyn.

@ tatoeage. Heb ik niet maar heb ik wel aan gedacht met Daan*, maar toch niet gedaan. Gewoon omdat ik niet goed weet wat ik ermee aan moet als ik oud ben.

@ tigermommy. Kan het komen doordat je in een bepaalde houding zit. Ik merk dat als ik lang tijd op een bepaalde manier zit meer last krijg. Bijv auto rijden.
    Mogelijk kan het ook zijn dat je bm erg gevoelig is of de kleine erg druk is?
    ME is toch vermoeidheidssyndroom? Dat lijkt me erg lastig.

Zelf heb ik het hypermobiliteitssyndroom, maar word bijna overal serieus genomen gelukkig.
    Nu ook in de zwangerschap met mijn stress klachten word ik serieus genomen. Maar als ik arts zou zijn zou ik zo moe worden van iemand zoals ik! Steeds iemand die gestrest belt en weer extra komt. Gelukkig worden zij er niet moe van! :)

@ serieus genomen worden bij de vk. Ik merk een heel groot verschil tussen de zorgverleners in het zkh en de gewone vk. Als je bij de vk ergens last van had was het meestal "mevrouw dat hoort erbij, waarschijnlijk bandenpijn". In het zkh is het echt anders. Maar daar moeten ze ook wel, want de mensen die daar komen komen niet voor niets.

@ tigermommy wat een werk zeg jullie zolder. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!

@ Wendy. Mooie foto's!

@ Reb met hand. Vervelend zeg! Zo'n operatie is niet handig. Heb je tips gekregen hoe je straks de kleine moet verzorgen?

Zo hĆØhĆØ volgens mij heb ik op alles gereageerd! :)

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja sinds 2007 he :D

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wendy mooi!!

Logo dat vindt ik ook wel dat ze in het zk beter aandacht aan je besteden. Maar dat zal ook wel verschillend zijn per gyn ;)

Zo hier net via mp een tweede babyfoon gekocht. Wilde er graag nog eentje hebben omdat de meiden naar de zolder gaan en ivm gezondheid jongste vindt ik het dan wel fijn om ook hun te kunnen horen.

7. logo

logo Niet meer actief

Kom ik aan met mijn 840 :)

8. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Wauw heel mooi Wendy!!

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Haha ja als je al eens in meerdere clubjes meeschrijft he:D
    Ik eb best veel vaste topics waar ik in meeschrijf ;)

10. paula1984

paula1984 Niet meer actief

He Reb wat rot hopelijk helpen ee oefeningen goed meid!

Logo hier ook hypermobiel handig hoor.in combinatie met zwanger zijn

11. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    JEEEEEEEEEEEEzus jullie zijn niet bij te houden!!!

Mooie Foto's wendy!

Ik heb vandaag mijn ouderschapsverlof aangevraagd, mijn baas wilde het nu al hebben.....voelde wel ff raar, ik ga dan nog maar 1 dag werken. Scheelt aardig in loon, dus begon nog eens ff te rekenen....maar die tijd met mijn kindje krijg ik niet meer terug dus lekker opgestuurd die mail!!!!

12. Reb

Reb Niet meer actief

Valt niet goed te praten hoor ;) :p

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaha nee :D....h,m,m :( hahahaha

14. Reb

Reb Niet meer actief

Oh my god, die hormonen weer he...
    ML zou vandaag echt om 16:00 naar huis toe komen. Vanavond gaan we namelijk op kraambezoek en we moeten nog naar de Ikea om een stoel terug te brengen die kapot is. Dat bezoekje aan de Ikea hebben we overigens al drie keer opnieuw moeten plannen en omdat ik vandaag geen zin heb om te koken, dacht ik... Kunnen we daar mooi eten.
    Nu komt er natuurlijk weer wat tussen, Ikea gaat niet door, moet ik weer naar de winkels toe en misschien vanavond alleen op kraambezoek.
    Ik weet wel eigen zaak en bladibla, maar ik vind dit zo onwijs irritant :)

15. Reb

Reb Niet meer actief

Weetje, iedereen krijgt maar lekker de hik en ik ga gewoon niet eens naar de winkels toe. Eet maar een droge boterham :x

16. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

De vorige zwangerschappen niet echt last van gehad, ik en mijn dochter hebben dit ook, vandaar dat ze nu al op turnen zit (hoe sterker je spieren des te minder last zeggen ze) misschien dat ik daarom zo last heb van mijn bekken maar dan had ik de vorige keer denk ik ook extremer moeten hebben?? geen idee

17. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

Ik heb altijd pizza in de vriezer op voorraad en blikken soep en stokbroodjes (ja en nog een hele kast vol LOL) wij komen hier nooit om van de honger haha

18. Reb

Reb Niet meer actief

Oh hier staat ook wel soep en er ligt pizza in de vriezer, maar dat is teveel moeite. Sorry frustratie :)

19. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

Ja maar dan zou je zeggen dat als je chronisch ziek bent, twee keer ingeleid bent vanwege extreme voorweeen e.d. je door een gyn gezien zou moeten worden (ook nog als je eerste door zijn gewicht in de couveuse heeft gelegen) ik wou dat je gewoon zelf mocht kiezen heb gewoon geen vertrouwen (of niet veel) in een mevrouw die babies mag halen ik wil gewoon een echte dokter en zelfs bij die heb ik soms zo mijn twijfels (door mijn geschiedenis :p )

Ik ben ook nog eens in de overgang zwanger geraakt (dus van binnen een oud vrouwke haha) dus niet bepaald alledaags eigenlijk.. (ik wil mezelf niet speciaal ofzo maken maar ben ook niet er eentje uit het boekje zullen we maar zeggen haha)

20. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

haha je hoeft geen sorry te zeggen hoor, is gewoon soms even irritant!!! ik weet er alles van, manlief zou hier ook om 16 uur thuis zijn maar belde net dat het nog wel even kan duren ;)

Gelukkig hebben de kids al zo gegeten, ze wilden naar de kidsklup (een organisatie in onze wijk die elke week iets leuks organiseert van half 4 tot 17 uur normaal voor maar 50 cent! en vandaag was er winterdiner van 16 uur tot 18-1830 uur, gaan ze met zijn allen eten dus als ze erheen willen dan mogen ze hoor haha

Deel Deze Pagina