idd 7 is netjes!!! ik net gewogen na heten welliswaar (normaal weeg ik smorgens na ontbijt ) ben dus 10 kg aangekomen brrr hopelijk blijft het daarbij
Sammy, nouuuuu ik hoop dat ze nog even blijven zitten hoor, maar je hebt al n hele tijd het gevoel dat ze voor kerst komen toch.. hoop dat je gevoel er helemaal naast zit!! Enja Cheyenne was goed!! Jammer dat ze eruit is indd! Ik ben helemaal beurs van onderen auwww en moet veeeeeeeeeeeeeeeeel plassen.. bahbah
Jaaa hoop t ook!! Maar voel me "raar" vandaag!! Kan t niet uitleggen maar ja misschien ben ik gek hahaha. Zal je zien dat ze gewoon blijven zitten tot 26 januari haha
Ppff ben kapot en zoveel heb ik niet eens gedaan. Nu lekker op de bank. Al had manlief nog andere plannen volgens mij .
Mja snap ik wel hoor. In ons geval: ik heb jaren een seizoenskaart gehad en behoorlijk fanatiek. Ml is wel fnoorder, maar het boeit hem niet zoveel. Krijg vaak verwijten: want ml is geen ajacied.. Maarja, niet mijn probleem verder
Ojeeh Sammy laat je gevoel dit keer niet waar zijn hoor!! Ze moeten nog even lekker blijven zitten! Ik zag een mooie foto voorbij komen volgens mij van Wendy.. Prachtige buik! En een foto van tiger met dikke voetjes . Hier ook zo ontzettend veel last van vocht. Ik kan nog maar een paar schoenen aan en die zitten zelfs al strak. Ik leg ook steeds me benen omhoog maar het wil niet helpen. In mijn vingers hou ik ook vocht vast en elke nacht en ochtend last van me duimen die ik niet kan buigen. Maar ondanks dat ben ik blij dat ik vandaag mijn 34 weken dansje kan doen!!
Hoe kunnen jullie in godsnaam zo vroeg slapen??! Ben jaloerssssss!!! Nu is t weekend dus word vast niet vroeger als een uur of 2.
Hahaha nou ik lig dan echt wakker.. En ik vind t weekend ook altijd gezellig. Zit ik lekker met mannetje the voice te kijken, hapjes op tafel, lekker knus op de bank, heeeeeerlijk haha! Blij dat ie lkkr vakantie heeft nu!
Spannend Sammy! Hoe voel je je nu? Ben benieuwd hoe lang je deze zwangerschap uit gaat dragen. Vaak klopt je gevoel wel. Hier vorige keer zeker ervan dat kleine eerder kwam en dat was ook