Naja, ik ben al niet echt een prater, en gisteren heb ik tegen ml gezegd dat ik me best wel eenzaam voel (grote stap). Als ik dan zoiets zeg en hij de volgende dag een afspraak met me heeft staan... Ja dan breek ik wel eventjes...
Het is verder een schatje hoor, doet alles voor me en is superlief. Maar soms word ik gewoon helemaal paranoïde van die lange dagen. Gewoon het weggaan in het donker en thuiskomen wanneer het allang donker is. Nu weet ik wel dat hij genoeg te doen heb en dat het mij zwaarder valt omdat ik het vervelend vind om zo vaak alleen te zijn (en dat is eigenlijk mijn probleem). Maar het is gewoon te belachelijk dat hij zulke lange dagen maakt
Alles zit echt losser dan los. Zelfs bij yoga kan ik oefeningen niet meer meedoen. Ik ben benieuwd als ik straks de kleine moet pakken en sjouwen. Heb nu al de vraag bij fysio neergelegd of polsspalk of een andere versteviging een optie is. Ook al nagedacht over een draagzak, zodat ik niet die belasting op mijn armen krijg. Ik ben dan wel benieuwd hoe mijn rug en schouders reageren, maar dat zien we dan wel. Hebben jullie ook last van verschuivende wervels? Turnen heb ik ook gedaan maar eigenlijk is dat niet zo goed heb ik begrepen ivm overstrekken. Gerichte training op spiergroepen is beter, heb ik gehoord.
Hier bij speciale kinderfysio geweest voor de kids en die raadde het juist aan, hoe meer en betere spieren des te minder last ervan omdat dan de spieren het overnemen.. niet teveel overstrekken idd maar als de spieren sterk genoeg zijn kunnen die wel wat hebben.
Ik kan trouwens niet goed dragen maar kan zoiezo slecht extra gewicht verdragen en niet lang staan (ik heb een scheur in mijn ruggenwervel door autoongeluk) dus al niet zo sterk qua dat.
Haha, ja echt he.. M'n nichtje was 10 weken eerder uitgerekend dan ik, en de enige zwangere in mijn omgeving. Dus dat is wel extra leuk dan.. Weet je wat nou echt een domper zou zijn vandaag... Sneeuw... Maar dat gaat gelukkig niet gebeuren
Vond ik zelf idd ook mooi met de tattoos, al was ie t er eerst niet mee eens dat ie zonder shirt moest, haha.. Maar heb m kunnen overhalen
haha mannen moeten zonder shirt haha anders moet je tattoos nemen LOL kun je ze eens showen haha, nee grapje maar ze horen bij hem en het heeft wel wat stoers zo'n arm met zo'n buikje met wonder erin!!
O he bah... Dat is niet fijn. Ik ben benieuwd hoe mijn lichaam gaat reageren. Als ik een tijd met een zware tas loop krijg ik ook last. Ach we zien wel
Sinds ik sterker ben van het sporten niet meer (nu krijg ik wel onverklaarbaar spierpijn in mijn armen, tenminste "onverklaarbaar" van iets waar je geen pijn van zou moeten krijgen) ZOals van de week even mijn vooruit en zijruitjes ijskrabben daar kan ik hele dag pijn van hebben, terwijl als ik sport is dat stukken minder (ja dan even in het begin maar eenmaal gewend minder)
Ik heb troywens een topic geopend over hoeverl kleertjes je nodig hebt in de eerste twee maanden. Ik kom er niet zo goed uit.... Wat trek je een baby aan die de hele dag slaapt? Ik heb echt geen idee en ik wil zo graag een lijstje! Ik houd van lijstjes! Lekker autistisch van me!!! Ghihihi
Jeetje, wat kletsen jullie weer veel! Gezellig! Alleen weinig tijd om bij te lezen. Ben doodop van weer een dag werken ( nog 7 te gaan ) en ga nu eerst even gezellig bij oma eten...
haha ik denk dat er niet echt een goed iets is, ligt zo aan je kindje, die eerste van mij sliep heel de dag onze dochter was veel meer wakker en spuugde alles onder, ik denk dat als je gewoon basics haalt die je bv kam combineren (bv broekjes en shirtjes) dat je veel setjes kan maken al snel, het ene kindje doet ook veel langer een maatje dan het andere, die van mij zullen aan 2-3 pakjes maatje 50 meer dan genoeg hebben (misschien wel teveel al) terwijl andere hier 6 weken inzitten (dan heb je ook meer pakjes nodig)
Ik weet nu al dat ik veel te veel heb haha, maar goed dan kleed ik ze wel lekker om, bezigheidstherapie en is zo leuk