Februari mama's 2014 deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tigermommy, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

ja soms (vaak in het ziekenhuis) gaat het ook gewoon niet anders, er zitten dan zoveel slangen in, op of aan dat het gewoon niet werkt of lekker zit op een andere manier.

Ik geloof niet in planningen of wensen, ik ga mee met wat op dat moment moet of aanvoelt dat kan je toch van te voren niet bedenken, een houding kan lekker klinken maar verrekes klote aanvoelen op dat moment.

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Sluit ik me zeker bij aan tiger.
    En ik vind ook het risico met plannen dat je teleurgesteld gaat worden want het gaat volgens mij dus nooit zoals je je voorstelling maakt.

Nu deze keer ga im weer zo nuchter mogelijk de bevalling in vorige keer ben ik 12 uur blijven steken met weeen incl. Vliezen gebroken en weeenstorm op 2cm.
    Tsja mijn gedachte is nu gewoon elke bevalling is anders ik zie wel waar het strand.
    Ga sowieso weer thuis proberen iig. Enkel laten we de wachttijd nu niet zolang aanslepen.
    Zet de ontsluiting weer niet door na enkele uren goede weeën hup ziekenhuis.

3. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Hier ook totaal 'go with the flow' op dat moment.
    Vorige bevalling (thuis) heeft in totaal 12 uur geduurd (kwam wat traag op gang) en 50 minuten persweeen.
    Op zich ga ik er nu vanuit dat het allemaal vergelijkbaar zal zijn en dan alles ietsje korter. Verschil is wel dat ik in het zk wil bevallen deze keer.
    Ben wel benieuwd.
    Over 5 en halve week al uitgerekend!! Best al snel vind ik zelf.

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Is je man ook zo nuchter dan Paula? Want je gaf laatst iets aan dat hij het niet aankan?

Je kan altijd van te voren proberen je goed in te lezen, pufcursussen volgen enz... Sommige hebben er een hoop aan andere totaal niet. We zijn allemaal anders.
    Ik heb nooit een cursus voor iets gevolgd ook voor de bv niet. Ging er altijd gewoon vanuit dat het zou lukken.

Maar als je je beter voelt om dingen van te voren uit te zoeken prima. Als het daarmee wel lukt!

Vooral met bv is het altijd jammer als het niet lukt door ontwetendheid ;)

5. paula1984

Nope bij de eerste was hij absoluut niet nuchter lov.
    Nu iets beter omdat hij ongeveer weet wat er allemaal kan gebeuren.
    Dat is ook de reden dat we met de vk afgesproken hebben sneller te gaan insturen naar het ziekenhuis.
    Man heeft en poosje geleden aangegeven dat hij die aansleep naar het ziekenhuis zo eng heeft gevonden.
    Eigenlijk wil hij sowieso dat ik naar het ziekenhuis ga.
    Dit is een soort compromis waar we beide achter staan.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah oké....

Moet zeggen dat we hier ondanks de eerste zware bevalling beide weer net zo nuchter erin gingen.

Bevalling nm 2 ging eigenlijk hetzelfde alleen aan het eind minder stress.

Nu hoop ik op zijn minst vaginaal te kunnen bevallen en zo ja eens geen sterrekijker... Maar we zien het wel

7. paula1984

Scheelt we praten er momenteel erg veel over samen angsten verwachting en wat we hopen dat gebeurt.

Ff wat anders ik zit al 1, 5 uur heerlijk op de bank (zoon in bed)
    Maar ik word zo benauwd het laatste half uur?
    Heb mn bh alweer los gedaan want de benauwdheid zit op die hoogte.
    Loop allemaal die in te ademen voor me gevoel heb ik gewoon te weinig zuurstof??
    Ook klopt me hart in me keel herkenbaar voor dit termijn?
    Eerste lag namelijk al ingedaald toen dus mss heeft het daar mee te maken?

8. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ik heb dat ook Paula, dat mijn hart af en toe in mijn keel zit. De vk zei tegen mij dat het idd komt doordat hij nog erg hoog ligt en dan je longen wat minder ruimte hebben enzo.
    Meestal als mijn hart in mijn keel zit voel ik aan mijn buik en dan 9 van de 10 keer heb ik dan een harde buik.
    Mijne ligt ook totaal nog niet ingedaald.

9. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Aahhh zoonlief aan het bellypainten hihi. Haal deze foto straks wel weg denk ik.

Bekijk bijlage 367115

10. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Erg mooie foto!!

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Leuk Wendy! Waar doen jullie het mee?
    Hier laatst willen kopen om te verven maar wist even niet wat

12. paula1984

Aaa schattig wendy!

Lappie dank je ja klopt buik is ook keihard voel precies hoe hij ligt kont boven rug steekt rechts uit en trappen omhoog en links.
    Fijn zn geruststelling!

13. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Lov, hij heeft voor de sint een schminkpalletje gekregen.

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah oké... Ja ik dacht aan vingerverf. Waterverf zal wel niet lukken denk ik he

15. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Nou, vooruit. Nog eentje dan. Deze vond mijn man heel mooi zei hij. Hoe verliefd ik naar mijn zoon keek hihi.

Bekijk bijlage 367118

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Is ook zo :D

17. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Lov, vriendin van mij zei dat plakkaatverf ook gewoon kan.

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oké na nieuwjaar maar eens kijken

19. paula1984

Daar heeft je man gelijk in wat prachtig!

20. logo

logo Niet meer actief

Wendy geweldig!

Op zich zie ik op dit moment niet de bevalling op qua pijn voor mijzelf maar ben eerder bang dat er iets met het kindje gebeurd. Erger dan mijn vorige bevalling (ongeveer 20 uur) kan het niet zijn. Er kwam geen eind aan.
    Ik vroeg me gewoon af hoe een "normale" bevalling gaat.

Hier een kind dat alle ruimte in mijn buik in wil nemen. Ik voel geen schoppen maar meer rekken en draaien volgens mij.
    Herkennen jullie dat?

Deel Deze Pagina