Februari mama's 2014 deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tigermommy, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Oh spannend Sammy.. ik hoop ook dat ze nog even blijven zitten hoor!! Hoe voel je je verder?

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeetje Sammy..... Is het niet je slijmprop? Of echt bruinverlies...

3. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Jeetje Sammy, wat spannend zeg. Hopelijk blijven ze nog even zitten...

Wendy wat een superleuke foto's!

4. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Hier vandaag vroeg slapen! Erg moe en vandaag veel steken van onderen gevoeld. Nu wat rugpijn dus al lekker op bed!

Sammy rustig aan he meid en eventueel succes ;)

Tot morgen dames!

5. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ik voel me goed hoor!! Veeel drukte in mn buik en een beetje slijmerig bruinverlies (sorry haha) geeen idee of t een slijmprop is?! Hoe herken je dat?

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou die kun je in een deel verliezen of in deeltjes...
    Het is echt een slijmerige prop die bruin of rood bloed kan hebben.
    Of zoals ik bij de tweede had, gekke kleine stukjes slijmpjes...

Slijmprop kun je nu namelijk wel al wat verliezen maar die groeit ook gewoon weer aan ;)

7. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    O ok spannend hihi

8. rockmade

rockmade Actief lid

23 feb 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Sammy!!
    Hoop dat ze nog even blijven zitten maar toch best apart he je voelde al een poos dat ze zouden komen voor de kerst, en nu komt het toch wel erg dichtbij! Erg spannend!

Mooie foto's Wendy <3 erg lief!

Hier heb ik uiteindelijk een avond van stress..
    hadden een heerlijke gourmet gehad allemaal supergezellig, totdat... we aankwamen bij het toetje.

We hadden Luxe Dessert toetjes van de Lidl in die glaasjes van citroen en glaasje van chocolade, lekker dacht ik..

Totdat ik een hap nam,.. zat er verdomme likeur in!
    Ik had beter op de ingredienten moeten letten, lekker dom dus weer :( bij toetjes let ik daar nooit op, behalve bij Tiramisu weet ik dat dit niet mag.

Ik heb het toetje meteen weggegooid en sindsdien ben ik bang dat ik iets riskeer.. stom he :(
    Natuurlijk het was 'maar' 1 hap, maar ja wel mooi 1 hap te veel

9. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik ben mijn slijmprop pas tijdens ee eerste uren van de bevalling verloren.
    Maar idd wat Lov zegt sommige verliezen hem in kleine stukjes.
    En ja hij kan weer aangroeien en het hoeft echt niet per se t betekenen dat je bevallen gaat hoor sammy.
    Maar spannend is het wel

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Rockmade dat snap ik dat je boos bent.... Maar je deed het niet extra meid ;)

11. rockmade

rockmade Actief lid

23 feb 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee dat is zo, maar ik ben alleen bang dat er consequenties aan zitten ofzo

Het is een leer voor de volgende keer altijd op verpakkingen kijken!

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee joh dat beetje zal geen kwaad kunnen... Je hebt geen glas alcohol gedronken toch :D

13. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    idd niet te druk maken ;) ik weet makkelijk zeggen maar probeer het

sammy ik bij me dochter 2 dagen ervoor slijmprop verloren niet echt gekeken maar het was slijm met een kleurtje dus wie weet bij jou ;)

ik ga proberen te slapen zal wel weer een nachtje op de bank worden:)

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja maar het ligt er wel ook aan op welk termijn je je slijmprop verliest... Meestal als je m zo vroeg verliest groeit die gewoon weer aan

15. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Ik ben bij allebei geen slijmprop verloren eigenlijk, allebei ingeleid.
    Bruinverlies kan altijd wel, alles is zo gevoelig en doorbloed,

16. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Ik ben weer eens vroeg wakker, lag ik heerlijk te slapen kwam er een idioot met piepende banden e,d, door de straat gereden.

Vandaag even drukke dag, even de hond naar pension brengen, schroefjes halen, kerstkaarten wegbrengen, manlief gaat nog een laag verf aanbrengen op de muur, we hebben gisteren de vloer gehaald, oja nog even miedicijnen halen voor de hond...

En nog even langs de huisarts met onze dochter, ze klaagt over buikpijn en moet vaak plassen en is moe en hangerig dus laat even haar urine nakijken.

17. logo

logo Niet meer actief

Zo druk zeg tigermommy.

Ik heb bij Daan* wel een slijmprop verloren. Dit was een tijdje (aantal uren) voor de bevalling. Als je die verlies (in een keer) herken je het wel.

Rockmade ik herken het hoor. Je eet of drinkt iets en dat mag later niet, dan is het gelijk stress. Probeer je niet te druk te maken, maar dat is makkelijk gezegd.
    Ik neem aan dat het een keer een klein beetje echt geen kwaad kan.

18. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    ja ga vooral mijn man commanderen om bovenstaande dingen te doen hoor hahaha mag zelf niet teveel doen LOL maar al s je snachts om 4 uur op bent en 33 weken zwanger is zelfs dat al genoeg te doen LOL

Rockmade het is niet anders, kan echt geen kwaad voor een keer hoor, als je er verder erop let....

19. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Zo is dat tigermommy! Hier ook weer 2 uur wakker gelegen vannacht maar voor de rest heerlijk geslapen. We hebben vakantie dus lekker rustig opstarten.
    Tv kijken in bed, ontbijten, aankleden en dan maar is in actie komen voor vandaag. Moet nog naar de slager, bakker en even de stad in voor de laatste kerst inkopen. En vanmiddag niks meer doen denk ik
    Sammy hoe gaat het met jou?

20. Chantal3

Chantal3 Actief lid

8 nov 2012
    386
    0
    0
    Noord-Holland
    Mooie buikfoto Tiger! En ik vind het lakentje ook erg mooi.

Ik heb weer heerlijk geslapen. 1 keer wakker, maar daarna weer makkelijk verder kunnen slapen. Er stond een lamp beneden aan. Dan schrik je toch! Ik denk dat er een poes op de afstandsbediening heeft gestaan. In 2009 is er bij ons 's nachts ingebroken en sindsdien slapen we met onze deur open, wat een impact blijft zoiets.

Vandaag gaan we naar Friesland, naar de neef van mijn man. We nemen mijn gastkindje mee: alvast wennen met drie kinderen op stap &#128521;

Deel Deze Pagina