Beetje benauwd ben ik als ik de trap oploop maar dat is echt al maanden zo. Dit anders echt eng soms duurd ook soms een uur voor het afzakt. Gewoon in rust heb ik het gekke is als ik bezig ben eigenlijk niet. Zal er wel bij horen dat wel Hij ligt nu ook zooo hoog moet gewoon achterover zitten op de bank voorover voel ik hem helemaal klem zitten onder mn ribben. Vertel hem elke keer dat hij moet gaan indalen maar hij luistert niet
Hier heb ik dat ook wel eens en ook bij de meiden had ik dat wel eens. Voor mij hoort het erbij. Ze hebben natuurlijk steeds minder plek daarbinnen... Maar als je het niet fijn vindt meer gewoon aan de bel trekken
Is ook zo hoor is puur een naar gevoel idd. Zal het morgen wek melden met controle maar daar kan de vk ook niets aan doen. Mss kan zei hem ook nog eens streng toespreken dat hij moet indalen haha
Mijne is ook niet ingedaald Paula. Ben wel benieuwd of het daarmee ook verband houdt. Ga jij dat ook vragen morgen?? Ik heb niet zozeer last van benauwdheid als wel van hartkloppingen, slap voelen en gevoel van moeten flauwvallen.
Ja klopt dat is het ook precies. Maar de vk noemde er vandaag een naam bij (vena cava syndroom). Maar dat is het precies ja.
Lekker weer thuis, heerlijk! Ik ben niet super moe gelukkig. Zo lekker eten, mijn man is aan het koken en ik zit op de bank.
Zooo weer even tijd.. Zit op de bank met.enorme buikkrampen, steken downstairs en kramp in mijn benen. Gok op voorweeen, lekker joh! Ziekenhuis, bloeddruk was te laag, dus bloed geprkt en morgen de uitslag. Verklaart ook wel mijn misselijkheid, maar kan natuurlijk ookdoor medicatie komen. In ieder geval wel weer een beetje stommig. lees vanaaf weer bij!
Bleeh, hier al de hele dag harde buiken, weeïg gevoel onderbuik en rugpijn.. Tot nu toe eigenlijk haast geen last van gehad.. Zometeen maar eens lekker in bad en hopen dat het minder word..
Dat heb ik wel gelezen, maar heb het een tijdje geleden ook gehad en met de controle afgelopen week was ie nog niet ingedaald.. dus ik weet nu ook niet meer waar t van komt.. :/
Misschien nu wel? Ik had het ook als de kleine met zijn hoofd op mijn bekkenbodem drukte. Ligt de baby naar beneden met zijn hoofd?
jup die heb ik ook brr kan soms idd wel even een gilletje geven hier weer een vreselijke piepdag mja nagels weer mooi laten maken en laat de feestdagen maar komen morgen 33 weken yeah
Yeahh Inkie morgen samen dansje doen! Wendy vervelend is dat! Hopelijk heeft je bad goed geholpen. Sammy jij nog bruinverlies gehad? Hier morgen controle! Spannend.. Ik denk dat de baby wel is ingedaald. Herken de steken die hier beschreven worden en mijn buik ziet er totaal anders uit.