Februari mama's 2014 deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tigermommy, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Gelukkig Wendy!!

Hier ook niks meer hoor.. Hoopp zoooo dat ze tot 2014 blijven zitten. Zou t vreselijk vinden om ze achter te moeten laten hoor!!

2. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Maar Sammy... Liever niet natuurlijk maar ze hebben nu toch al super overlevingskans of niet?

Heerlijke nacht gehad hier! Bijna niet wakker geweest. Moet wel even antagel halen om de feestdagen door te komen denk ik.

Vandaag weer een drukke dag. Ik zal proberen mee te lezen en misschien reageren. Als dit niet gaat lukken wens ik jullie fijne feestdagen!

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Goedemorgen....

Sammy ze blijven ook zitten hoor ;) let maar op.

Ik zit al beneden met koffie.. Eerst mijn man die begon met hoofdpijn en misselijkheid. Toen begonnen de meiden te huilen, de een moest plassen en de ander wilde mee. Zucht.... Heb vakantie!! Hahaha ach ja kindjes niet he :D

4. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    hier is het vrij rustig de laatste dagen qua voorweeen, wel rug en bekkenpijn en menstruatieachtige pijn maar niet meer echt weeen dus dat is goed.

Straks even wat spullen gaan inpakken voor weg te gaan en de dokter bellen voor onze dochter ze hadden toch wat in haar urine gevonden en wilden op de kweek zetten, daarnaast zat er weer vocht in haar oor, beetje geirriteerd dus ze is niet helemaal in haar hummetje.

Ik wil nog even wat kerstkaarten afdroppen bij iedereen.. ik miste er nog een paar en dan gaan we na de middag eens rijden (anderhalf uur geloof ik naar Preston Palace)

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Geniet van Preston palace tiger!
    Hier ook weer wat verkouden kindjes....soms lijkt het wel alsof er altijd iemand ziek is niet....

Ach ja.... Wat een storm vannacht zeg...

6. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Nou idd slaap altijd met raam open maar had hem maar dicht gedaan want voelde alsof ie eruit getrokken zou worden..

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dat denk ik hahahah. Nee het lijkt we alsof het het weer het ook iet snapt

8. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Ik moest van mijn VK mijn VK kaart meenemen en ook verzekeringspasje e.d. mocht er iets gebeuren omdat het tever is om even op en neer te rijden snel. Ben wel blij dat de voorweeen dus aanzienlijk rustiger zijn dan maak ik me minder zorgen even.

Gisteren was de baby wel irritant bezig, zo in van die golven bewegen van je blaas naar je maag (dus eerst doet het pijn, dan moet je heel erg je plas ophouwen ondanks dat je niet perse moet, en dan word je kotsmisselijk haha, maar op linkerzij was het meteen over, hij was alleen superdruk! WEL even leuk voor manlief die vond het superleuk nu kon ie eens een keer goed voelen..

9. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    Gooodddmorning lady's hihi

33 weken!!! Dans dans dans ;)

Vannacht toppie geslapen en voel me ook super vandaag

Fijn dat de baby's nog even genieten in onze buikjes :D

En tiger geniet ervan! This praktisch bij mij om de hoek ;)

Fijne dag iedereen !

10. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Goedemorgen all

Tiger heel veel plezier in preston palace!
    Fijn dat het rustiger is met je buik beterschap voor je meisje.

Lov ook beterschap bij jou thuis hoor!

Inkie whoop whoop 33 weken!

Sammy fijn dat het bruiverlies over is op naar 2014 met de baby's in je buik!

@ indalen vanmiddag controle volgens mij is hij hier echt nog niet ingedaald ligt nog gezellig tegen mn ribben aan.

@storm nou hier gaat het sinds gisteravond tekeer en nog!

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Moet nog naar de winkel....maar mijn man ligt nog in bed en kan dus niks nu...

12. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

Lekker irritant, gewoon eruit halen dan LOL

Ik heb alles al ingepakt, zo rond 12 uur even huisarts bellen

13. Reb

Reb Niet meer actief

Have fun Tiger!

Hier ook aardige storm, we slapen op zolder dus we horen alles goed haha.
    Gisteren een lange dag gehad, ml kwam ook pas 23:00 pas uit z'n werk en haalde me toen pas bij schoonmoeder op (hij moest zn vader afzetten). We zouden daar eigenlijk gaan eten, maarmn schoonmama en ik hebben maar een pizza besteld omdat de mannen nog zo laat aan het werk waren in Tilburg. Uiteindelijk dus laat thuis.

Net gebeld voor de bloeduitslagen, alles in orde! Mijn ijzergehalte was zelfs 8,7, wat opmerkelijk mooi hoog is voor een zwangere vrouw... Maar mn ijzergehalte schijnt altijd wel mooi hoog te zijn.
    Conclusie: Ik heb gewoon een lage bloeddruk, moet rustig aandoen en rekening houden met mijn concentratieproblemen, vertraagde reactievermogen, misselijkheid en eventuele duizeligheid.

Inkie, jeeeeeeeeeej 33!!

14. paula1984

Pizza is ook wel eens lekker toch Reb.
    Ijzer is idd mooi met 30 weken hier ook nog 8,3 dit zijn schijnbaar idd hoge waarden voor een zwangere.
    Met 12 weken was hij 8,7 dus ook hoog.
    Wel balen dat de misselijkheid daar dus vandaan kan komen.

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja maar hij is ziek;) dan doe je dat niet.... Hij ligt nooit zo lang in bed.

16. paula1984

Wel sneu net voor de kerst:(

17. paula1984

Oo meiden wat ben ik weer misselijk zomaar ineens weer enkel even gestofzuigd en opgeruimd bah
    En ik moet zo nog naar de winkel lopen blegh!

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ben benieuwd hoe het dalijk met hem gaat...

Hier met de auto naar de winkel maar zal wel belachelijk druk zijn;)

19. Reb

Reb Niet meer actief

Oeh bij jou ook al mooi hoog Paula :)
    Ooooh vanavond kerstgourmetten met een man of twintig, gezellig!

Ik neem All you need is love op... Want ik ben benieuwd ik dit jaar eindelijk een keer ga janken lol.
    Gaan jullie ook kijken? :D

20. Reb

Reb Niet meer actief

Succe in de winkel dames! Blij dat ik niet hoef, hihi

Deel Deze Pagina