Niet echt persoonlijk aan haar of me zwager. Als.je vraagt daar vanaf hoe laat? Krijg je kijk maar niet te vroeg prima waren er.om 15.00 uur. Zl vond het niet leuk alleen maar huilen en gillen pff. Iedereen zou iets meenemen. Ook goed ik nog in keuken gestaan met me hartkloppingen. Komt de rest 6p afzakken om 17.00! Ter verduidelijking wij gaan om 19.00 uur naar huis vanwege zoon. Word er nog gevraagt door zwager zn.zus moeten we al gaan koken.of kan L. (Haar dochter van 1,5 nog naar bed en dan om 6 uur eten? Ik was al pissed dus zei tuurlijk moet je doen.gaan wij nu vast naar huis want voor voordat je dan gekookt heb is het 19.00 uur! Nee nou dan gingen ze koken haleluja! Ze weten dat wij om die tijd ALTIJD! naar huis gaan. Hun dochter kun je overal neerleggen en ze slaapt dat kunnen wij niet dus zijn aan tijden gebonden kan ik ook niets aan doen. Anyway voordat dit een erg lang verhaal word ik werd het gewoon beu dit is vorig.jaar ook zo gegaan. Zei al te n mn man ik ga niet meer klaar elke keer hetzelfde gezeik wij zitten met een kind wat overstuur raakt.
Dat is wel waar, ik kan mezelf niks verwijten dus het ligt niet in mijn handen. Dat geeft ook wel wat rust inderdaad. En om heel eerlijk te zijn, mijn deur is ook gesloten hoor. Als hij mij niet respecteert: niet feliciteren, mij negeren, niet op komen dagen bij voor mij belangrijke dagen..... Ja, sorry, dan ben je mijn vertrouwen en mijn liefde ook niet waard. De deur stond nog open hoor, ik wilde eigenlijk met kerstavond toch kijken of ik hem niet toch een geboortekaartje zou sturen. Maar het was een snel antwoord. Heb jij wel contact met de rest van je familie?
Ja, dat kan ik me voorstellen hoor. Ze kan toch op zijn minst rekening houden met de mensen die ze uitnodigt, anders moet ze jullie ook niet uitnodigen denk ik dan... Hopelijk volgend jaar anders? Anders misschien volgend jaar niet gaan? Heb je het wel tegen haar gezegd trouwens? Kan me voorstellen dat het geen leuke kerstdag was in ieder geval, zou me ook doodergeren. Ik had dat al toen we tussen 16:00 & 17:00 verwacht werden en de rest pas na 19:00 kwam. Behoorlijk irritant zijn dat soort dingen. Laat staan wanneer je een kleine man hebt rondlopen die op een gegeven moment gewoon naar bed moet, niet elk kind is even makkelijk denk ik dan. Knuffie!
Komt dat benauwde omdat meneer groot is en hoog ligt ofzo? Fijn dat de hartkloppingen weg zijn, maar moet je dat niet even melden bij de vk?
Ik lees straks verder hoor, maar de spullen worden binnengebracht!!!! Ben gewoon een beetje zenuwachtig, haha.
Dat je dit besloten hebt zal je ook rust geven Nou alleen met mijn 2 broers, maar ook dat is niet een goed contact. De een bedoelt het niet slecht maar toch is hij een volwassen man die ook meer contact kon hebben al is het voor zijn nichtjes. Mijn oudste broer is zo'n geval apart dat het te moelijk is om uit te leggen. Ouders heb ik geen contact mee... Is ook beter zo Rest van familie nooit gekend aangezien mijn moeder altijd ruzie maakte met iedereen Soms is het eenzaam maar aan de andere kant.... Als je familie zo moeilijk is ben je beter af zonder ze.
Mja, kan me wel voorstellen dat het soms rust geeft, afstand. Maar dat het begin daarvan zo lastig is, later zal het waarschijnlijk wel makkelijker worden.... Maar je staat dan nog steeds zo aan de andere kant he. Maar wil ook niet dat mijn kind gaat opgroeien met allemaal gezeur. Woonde mn moeder+zus nou maar niet vier straten verderop Vragen jouw dochters vaak naar hun ooms? Of opa en oma?
Ja dat is ook zo hoor maar hier wordt de keuze voor mij gemaakt doordat ze zelf zo moeilijk zijn en het lieten afweten. Nee eigenlijk nooit... Ik hou ook niks achter, niet dat ik vertel hoe het zit daar zijn ze te jong voor. Maar tot nu toe nooit de vraag gehad waar mijn ouders zijn. Maar ik denk daar wel eens aan en wat zeg je dan he
Mja, lijkt me een lastige vraag. Zelf heb ik mijn vader maar een keer gezien en zal ik die vraag waarschijnlijk ook wel een meer krijgen. Maarja, dat is iets voor later, maar je denkt er soms toch aan. Als dingen hier niet gaan veranderen, dan zal ons meisje mijn broer ook wel zien op familieaangelegenheden. Toekomstproblematiek, maar ik wil niet dat hij haar oom wordt, toch niet zo gek denk ik? Wil mn kindje niks onthouden ofzo, maar wel beschermen
Is toch logisch? Je moet niks alleen omdat het familie is toch? Hier ivm ouders ook een bescherming naar mijn kinderen toe ... En daar sta ik 100% achter. Daar zijn we ook ouders voor om onze kinderen te beschermen. En vooral erachter staan wat jij en je man belangrijk vinden. Ik bedoel, je broer komt niet eens op je bruiloft? Voor mij was het helemaal over. En daar zeggen je ouders trouwens niks over? Want dat is ook een taak van je ouders vindt ik
Mijn moeder voelt het als 'kiezen tussen haar kinderen'. Zij heeft mijn broer ook nooit verteld dat ze het ergens niet mee eens is, dat durft ze ook niet. Ze is veel te bang dat ze hem kwijtraakt. Ik snap ook wel dat het ons conflict is, maar zij kruipt altijd in de slachtofferrol, want ze staat ertussen (de rest ervaart dat ook zo). Dat terwijl ik alleen over mn broer begin wanneer mn moeder bijv. fotos van zijn kinderen naar me toe mailt en ik zeg dat ik dat niet nodig vind. Mijn broer is sowieso 12 jr ouder dan ik en mijn zus 15 jr ouder, zij kiezen altijd wel partij voor elkaar. Mn moeder gedraagt zich altijd vrij onderdanig naar anderen...
Nee komt echt doordat mn lijf nu moet werken met al dat extra bloed en dan de combinatie met longen in de verdrukking. Meneertje is ingedaald... maar door zijn groote licht hij nog steeds hoog ook met kont en benen.
Lijkt me ook behoorlijk lastig slapen dan... Maar maak me wel een beetje zorgen om die hartkloppingen eigenlijk. Begrijp wel dat je hart harder moet werken en alles, maar hartkloppingen dat klinkt wel erg serieus...
Jammer dat je moeder zich verschuilt achter zoiets... Ik zou dat iig nooit doen. Je hoeft geen partij te kiezen je kan je kinderen wel leren dat je elkaar hoort te respecteren. Daar hebben je ouders echt iets laten liggen hoor in de opvoeding, daarom zijn je broer en zus ook zo. Mag ik dat zeggen
Haha, nou ik vind dat ik 95% van de tijd mijn moeders moeder speel, dus begrijp wel wat je bedoelt hoor. Ze had nooit zoveel kinderen mogen krijgen, vind ik.
nee gewoon buikgriep, manlief heeft ook last van buik en zoonlief is ook ziek (ook spugen en diarree) dus kan wel zeggen dat dat het is..
Lief maar ik neem aan dat de vk daar dan toch wat van had gezegd afgelopen controle? Het is ook niet dagelijks hoor gelukkig niet zo af en toe maar wel altijd in rust
Lastig, die familieproblemen. Vaak komen dit soort confrontaties wel boven tijdens de feestdagen... hier een vrij ongecompliceerde familie gelukkig. Voor wat betreft ons dwarsliggertje: ik vind het lastig om nu te bepalen hoe ik erover denk. Als we niks doen, wordt het sowieso een keizersnede. Voor het kindje waarschijnlijk de beste optie, voor mij langer herstel. Ml is na de geboorte 4 weken thuis, dus dat maakt het wat makkelijker. Draaien zou misschien een mogelijkheid zijn waardoor er wel kans is op een natuurlijke bevalling. Maar ja, er zitten wel meer risico's aan voor de baby en er is geen garantie dat het lukt. Ik neig naar de minste risico's voor de baby, maar ik wil ook graag van de gyn horen wat zijn kijk op de zaak is natuurlijk...
Dat is ook zo! Klinkt gewoon zo.... Serieus.. Ohw mn huisarts heeft toch een recept voorgeschreven.. ranitidine. Moet nu kiezen welk recept ik wil, maar lees op internet allemaal wazige berichten over ranitidine, dus denk dat het omeprazol gaat worden..