omg dames deel 3!! kerl wat heb ik veel gemist hier giga druk maar wel rustig aan hihi mijn prinses vandaag alweer 2 jaar dus gisteren haar verjaardag gehouden en vandaag voor haar vriendinnetjes verder voelen we ons gelukkig steeds beter... morgen hebben we weer een groeiecho en hopelijk is me manneke goed gegroeid en zijn die zorgen weg verder ga ik nu snel alles bijlezen waar ik denk ik heel de avond wel mee bezig ben p,s: gisteren is mijn schoonzus bevallen van een prachtig manneke DEX en o wat is milou gek van hem hihi
Ik doe hier een waterdichte molton vind zn zeiltje echt niets. Plus ik wil graag thuis bevallen dus mijn bed krijgt meer te voorduren dan een beetje vruchrwater Maar ook zo 36/37 weken hoor
Inkie gefeliciteerd met je dochter! En wat fijn dat je je beter voelt. Hopelijk morgen een goede echo dat zou top zijn. Wat een schitterend mannetje wauw gefeliciteerd hoor trotse tante!
Jeetje wat is er veel gekletst... Ik moet eerlijk toegeven dat ik het half heb doorgelezen... Wendy, wat een mooie foto's zeg! Inkie, gefeliciteerd! Deze week nog twee dagen werken en dan heb ik kerstvakantie en verlof!!! Vandaag 32 weken!!
Ik zat van de week ook ineens te denken aan de waterdichte molton. Ik zal hem eens op gaan zoeken. Bij de vorige zwangerschap heeft hij goed zijn werk gedaan. Toen zijn mijn vliezen in bed gebroken... Ik heb die van de hema. Echt een superfijn ding. Die kraakt niet, zoals zo een zeiltje...
Ik heb nog niet over het matras nagedacht. Zal eens kijken wat ik in mijn kraampakket heb gekregen. Inkie geweldige foto! En nog gefeliciteerd!
Ff een stomme vraag hoor, maar dat vruchtwater he, dat schijnt toch een bepaalde geur te hebben... Ik geloof dat ik dat niet herken... Vk zei nog: dat herken je wel van je vorige bevalling, maar ik kan me dat echt niet meer herinneren... Pfff,. Ga me weer druk lopen maken over de meest vreemde dingen!
Pien het schijnt zoet te ruiken maar hoe geen idee? Mijn vliezen zijn doorgeprikt door de vk ik heb niets geroken. Je verliest toch geen vocht??
Nou... Dat weet ik dus niet. Heb de hele zwangerschap al wel wat last van flinke afscheiding (echt smerig) Nu had ik net nadat ik van de toilet kwam en de kamer in liep het idee dat er wat vocht uitliep... Las net een topic over boterhamzakjes, maar eens even gaan proberen?
ZO dames! Al op deel 3 met 12 pagina's pfew.. ik heb alweer heel wat gemist haha Ik kan me ook niet herinneren dat ik wat rook hoor toen mijn vliezen waren gebroken haha ik wist alleen wel dat het geen urine kon zijn, maar dat verneem je sowieso ook wel.. urine kan je ophouden en komt er niet met zo een vloedgolf uit om het zo maar te zeggen ben je bang dat je vliezen zijn gebroken? (ondertussen doe ik even een moonwalkje dat ik op week 31 ben )
ze zeggen dat het zoet ruikt ik heb zelf ook geen idee aangezien mijn vruchtwater bij me dochter al op was met 36 weken verlies je al wat dan?? anders inlegkruisje voor doen zodat verloskundige kan ruiken ja klinkt ranzig maar hebben ze ook bij mij gedaan
Denk niet dat m'n vliezen zijn gebroken, t is geen hele grote hoeveelheid, maar zijn wel druppels... Zal waarschijnlijk afscheiding zijn maar doe idd voor de zekerheid wel even een inlegkruisje in.
Schijnt zoet te ruiken maar ook ik heb toen niks geks geroken. Pien je moet eens op je vuist blazen en dan kijken of er iets uitkomt. Vertrouwen je het niet moet je je vk bellen, die komt dan aan je onderbroek ruiken, klinkt gek hahaha. Maar hun ruiken het schijnbaar wel
Idd probeer wat op te vangen in een boterham zakje. Mij is ook verteld dat blazen op de rug van je hand helpt. Dan komt er druk op in geval van vruchtwater zal er dan wat uitkomen. En idd urine ruikt naar ammoniak en is geel vruchtwater is als het goed is kleurloos ruikt zoet en heeft witte vlokjes.