Lekker, Lov. Geniet van je rust! Ml moet zo werken, denk dat ik wat ga rommelen in huis. Babywasje doen en wat boodschappen... Ik heb in ieder geval goed geslapen, geen pijn meer gehad vannacht. Dat scheelt al heel veel!
Logo ik neem wel gwn paracetamol als k hoofdpijn ofzo heb.. maar niet voor mn heup wnt zodra k weer in bed lig heb k toch weer pijn.. Nyeave lekker rommelen in huis en babywasjes.. leukkk!! ik ben al klaar hihi.. Lov lekker rust vandaag.. geniet ervan!! Hier gister de kerstboom weggehaald en alles schoongemaakt... straks ff de box neer zetten
Box staat hier nog op zolder. Met 2 katten in huis denk ik dat het anders snel een poezenwieg gaat worden Morgen laatste dagje werken en dan lekker met verlof! Jeej! Eens denken of ik nog een kleine traktatie mee ga nemen. Ik werk in een relatief klein bedrijf waar alle mensen elkaar kennen, in totaal zijn het er normaal 50. Nu wel een stuk minder ivm kerstvakantie. Vind het wel leuk om iets te doen op mijn voorlopig laatste dag, maar geen zin om zelf in de keuken te gaan staan. Denk dat ik wat dozen soesjes en mini tompoesjes ofzo doe. Of hebben jullie andere ideeën?
Goedemorgen meiden Laatste loodjes ja beetje wel he haha Valt hier allemaal wel mee enkel erg slecht geslapen vannacht wat een ellende. Verder gewoon de standaard normale kwalen hoor niets bijzonders gelukkig. Lov lekker de meiden uit logeren en de was draait zichzelf wel he genieten dus! @vocht vasthouden wat hier goed helpt de hele zwangerschap al is echt zuinig met zout het schijnt achterhaald te zijn maar ik merk aan mn benen als ik bijv. frietjes eet en chips dan worden mn enkels weer dikker. Mijn tips goed water drinken juist als je vocht vasthoudt en zuinig met zout. Ben idd ook best benieuwd wie er de volgende gaat zijn met bevallen?? Spannend hoor!
Nyneave, ik heb mijn box volstaan met balonnen. Een van de katten is er een keer in gesprongen en heeft het daarna nooit meer gedaan
Hier gaat de kerstboom er ook na nieuwjaar uit en dan komt de box naar beneden. Moet ik inderdaad ook weer ballonnen opblazen voor de kat. Alluminiumfolie erin schijnt ook te werken, heb ik gelezen. Nooit uitgeprobeerd...
Ballonnen zijn wel een idee! Maar een huilende baby lijkt me nog het beste afschrikbeleid Ach, we hebben wel al plek gemaakt, maar de box staat ook zó beneden als het eenmaal zover is.
Box en katten hier is de box bij de eerste pas in elkaar gegaan toen hij een paar weken oud was. Katten (4) zijn er nooit in geweest ja nu de laatste weken 1 maar gelukkig hoef ik maar te knippen met me vingers en hij springt er weer uit hij weet het wel haha.
Paula ja maar opvouwen doen ze helaas niet zelf Jeetje meiden we hebben nog even te gaan he we zijn nog niet aan de 40 weken beland. Ja het kan vanaf 37 weken maar ik ga maar van de 40 of meer uit.
Jammer he Lov haha Hier draait de was ook weer zijn riedel. Nee we zijn er nog lang niet daarom probeer ik ook maar te relativeren met de pijntjes en de kwaaltjes tsja die zijn niet leuk maar horen erbij. Af en toe ff lekker mopperen erover en dan hup weer door en genieten want dat blijft ik doen tot de eerste wee Deze keer is zoveel makkelijker en fijner dan de eerste keer dat ik gewoon niet teveel klagen wil.
Ik heb ook vier katten, en heb inderdaad al.folie in de box gelegd. Poes sprong er een keer in en daarna nooooit weer. Wat schrok ze hahahaha. Het werkt echt dus!!
Jaa ik snap jullie ook maar ik denk echt wel dat ze hier er binnen 2 weken wel zijn.. Nergens op gebaseerd natuurlijk haha. Nyeave leuk idee die soesjes!!
Ik heb echt géén idee van wanneer mijn beebje komt. Kan me ook nog helemaal geen voorstelling maken van de bevalling... Gek eigenlijk...
Ik denk dat ik wel over de 40 weken ga... Bij mijn eerste zoontje bevallen met 41.1 en heb het idee nu weer wat langer te lopen...
Ik ook 41+1 bij mn zoontje. Nu dacht ik wel weer gewoon over tijd te gaan maar mss moet ik bijstellen