Hey meiden, Ik heb het nieuwe topic gevonden, maar jullie hebben gewoon al 12 pagina's volgekletst!! En dat in 1 middagje!!! Heb dus even niet bijgelezen... sorry. Ik las iets over kindje minder voelen bewegen na 30 weken. Dat heb ik hier ook wel denk ik. Maar 's avonds dan lijkt hij iig goed wakker en duidelijk aanwezig. Door de dag heen is het idd wat minder en wat minder hard. Tattoos heb ik niet. Als puber wilde ik ze persee. Ik wilde een zwarte panter ergens en een tekentje van 'geloof, hoop en liefde'. Ik was toen 16 en mocht het niet van mijn ouders. Net zolang doorgezeurd tot het mocht en toen hoefde het van mij niet meer. Spanning was eraf ofzo.. Dus ik ben helemaal tattooloos, waar ik erg blij mee ben eerlijk gezegd. Vandaag heb ik de intake gehad van de kraamzorg. Ze was er wel anderhalf uur! Was een heel fijn gesprek en heb er een erg goed gevoel bij. Ik krijg 53 uur kraamzorg. Kijk er al echt naar uit. Nou.. ik ga eens even bijlezen.... als ik er nog puf voor heb..
Met een zak tussen je benen potje blazen Sucses hoop natuurlijk dat het gewoon afscheiding is of wat urineverlies
Oh en voor de lijst: 23 DECEMBER CONTROLE VK Hoop dat het lukt zo, kan geen kleurtjes maken met Ipad.
Lappie waarom zo veel uren eigenlijk? Het schijnt ook dat de baby's in de buik nu een slaap en wakker zijn ritme hebben... Daarom zou je ze minder vaak kunnen voelen
Als er een scheurtje zou zijn verlies je dan ook wat denk ik pien als je druppelsgewijs iets zou verliezen ...
Ja dat lijkt me idd ook wel. Ik ga me er maar niet meer te druk om maken en lekker m'n bedje opzoeken!
Als het morgen nog is dan ga ik zeker bellen.. Heb pas over 2 weken controle en dat lijkt me echt wat te lang wachten.
Truste meiden!!! Ik kan echt niet zo vroeg slapen! Lig dan wakker de hele nacht!! Hmmm ik heb dat ook hoor dat k iets voel lopen... Dacht gewoon afscheiding maar nu twijfel ik!!! Nou ja morgen weer echo en controle dan vraag k het gewoon!!
Er wordt zo snel van onderwerp gewisseld, dat het bijna niet bij te houden is,hihi Ik ga ook mn bedje opzoeken met een hikkend mannetje in mn buik Morgen weer controle Welterusten allemaal!
Vruchtwater kan inderdaad ook druppels zijn bij hoge vliesscheur. Even goed in de gaten houden. Hier nog niks voor matras maar misschien ga ik ook maar waterdichte molton kopen (we hebben 2 matrassen dus dat is makkelijk) en voor eventueel zet ik hier matras klaar mocht ik ziekenhuis niet gaan halen. Tattoo hier ook niet. Wilde vroeger als puber ook wel maar zo blij dat het niet mocht van ouders want weet zeker dat ik daar spijt van zou hebben. Ik hou er gewoon niet zo van... Ieder zijn ding. Jeetje wat is er veel gekletst vandaag zeg. Dit is alles wat ik heb onthouden. Ik ga nu lekker slapen. Tot morgen allemaal!
Hi meiden jeetje veel geschreven niet bij te houden haha Deze week erug druk dus zal niet veel reageren...probeer wel mee te lezen!! Even een vraagje wat drinken jullie dan snachts?? Altijd zuur nu heel erg!!! De laatste tijd durf niets meer te drinken...maar...heb zo'n dorst! Iemand tips??? Welterusten 😊😉