Gelukkig Chantal. Dames bedankt voor het advies. Lang winkelen gaat niet, meestal even naar 2 a 3 winkels (max). Zwemmen klinkt wel goed ja. Zo'n waterdichte molton is dat niet zo'n kraak ding?
Wij hebben 2 persoonsmatras en heb een waterdichte molton gevonden bij de Yisk.. wel prijzig maar beter dan zo'n kraakding indd haha Ben trouwens echt ziek nu beetje verhoging en voel me gewoon belabberd, ga zometeen weer lekker op bed. Maar als je ziek bent komt de bevalling niet toch hahaha, dat is weer een fijn achterhoofdsgevoel
Beterschap charmed.... Niet leuk ziek zijn en zwanger.. Hier vandaag weer door mijn rug gegaan, nou ja ik was de vaatwasser aan het inruimen en toen kreeg ik een pijlscheut door heel mijn bekken onderrrug...
Ik heb mijn waterdichte molton gekocht bij de hema voor mijn vorige zwangerschap. Mijn vliezen zijn toen in bed gebroken en mijn zoontje had in zijn vruchtwater gepoept. Was dus echt smerig! Gelukkig heeft de molton zijn werk goed gedaan en is het matras netjes schoon gebleven. Hij ligt er nu ook alweer op! Je hebt er verder toch geen last van...
Charmed en lov ik hoop dat jullie snel opknappen! Vandaag zijn we erop uit geweest om de kapotte spullen te ruilen/melding van te maken. Het is gelukt! Dekentje geruild. Bugaboo bovengedeelte wat je eraan ritst wordt opgestuurd. Gordijnen worden opgestuurd. Kast zou eventueel opnieuw besteld kunnen worden (hele kleine beschadigingen) maar dat zou pas over 6 wk zijn. We hebben afgesproken dat als het binnen 2 jaar erger wordt dat het opgelost wordt door de winkel. Verder nog een groene wasmand + bakjes van handed by gekocht en een billendoekjesbox van funkybox besteld. Productief dagje gehad!
Thx meiden Logo wat een pech zeg niet leuk! Tiger hoe is het op de zolder? Hier zijn de bedjes klaar getimmerd door manlief en worden nu geverfd...hierna worden ze dan helemaal geschuurd zodat je dat mooie greywash effect hebt op het steigerhout. Dan is de kamer van zoonlief aan de beurt....jeeeeh. Zat nog te denken aan een mooi babybedje van steigerhout maar het is niet echt babyvriendelijk met splinters enz....
Hallo dames, Hier vanochtend de groeiecho gehad en gesprek over bevalling. Kleine meid loopt nog steeds voor op groei maar niet extreem. Maar ik zit er psychisch ff doorheen. Ik heb nog steeds zelf de keuze om te kiezen voor een normale bevalling of geplande keizersnede. Hij gaf zo´n 70% kans op succesvolle normale bevalling en 30% dat het dan alsnog uitloopt op een keizersnede. Maar ik ben zooo getraumatiseerd door de bevalling van mijn zoontje met uiteindelijk spoedkeizersnede dat mijn keuze voor een geplande keizersnede op dit moment de overhand heeft. Maar er zijn zoveel twijfels. Tuurlijk zou ik graag een normale bevalling willen meemaken met kindje direct op je borst, dat heb ik zo gemist. En het herstel na een keizersnede is langer. Maar wat als het weer misgaat vooral met de kleine waar zowel manlief als ik zo bang voor zijn (en er bij ons nooit iets vlekkeloos gaat) en ik half dood alsnog de operatie in moet, of ik overtijd ga, kindje doorgroeit en het inleiden wordt waarbij de kans op een spoed ook groter is. Sorry maar moest het even kwijt. Zit gewoon bijna te janken van de emotionele draaimolen....
Ik ga na het eten even alles bijlezen hoor!! Ben namelijk benieuwd naar jullie afspraken! Hier een buikfoto van vandaag...
Ah Wendy, dikke knuffel. Hopelijk kunnen jullie snel een besluit nemen waar jij je.goed bij voelt. Begrijp dat een keizersnede niet fijn is, zacht uitgedrukt. Maar je angsten lijken erg groot. Succes en.sterkte met beslissen!
Wendy wat naar dat je je zo rot voelt. Soms is het echt niet fijn he dat je zelf de keuze heb en heb je mss gewoon liever dat een arts die voor je maakt en je er in mee kunt gaan. Is het niet mogelijk om evt aan te kijken tot 40 weken of je mss inleidbaar ben en/of het mss spontaan begint dan is je kindje nog niet te groot als ik het goed begrijp? En anders een keizersnede in te plannen rond de uitgerekende datum? Dan heb je ook een punt van focus plus je geeft jezelf en je lichaam de kans het zelf te proberen.
Moeilijk Wendy wat ging er precies fout bij je eerste bevalling dan? Misschien anders eens denken aan ruggeprik en vaginaal bevallen?
Er gaat gewoon zoveel door ons heen, ook bij mijn man hoor. Maar hij vindt dat ik uiteindelijk de beslissing moet maken aangezien het mijn lijf is. Ik weet wat zijn voorkeur heeft. Even in een notendop. Bij mijn zoontje vorderde mijn ontsluiting niet en zat ik na 14 uur weeën pas op 6 cm en werd het hem waarschijnlijk teveel waardoor zijn hartje stopte en toen was er paniek. Hij lag ook in kruin ofzoiets. Ze hebben toen via een buisje bloed afgenomen van zijn hoofd en bleek ook zijn zuurstofgehalte te laag dus moest hij er zo snel mogelijk uit.
Oe dat is heftig wendy hier ook geen vordering in ontsluiting bij nr 1. Gelukkig had onze kleine daar geen last van zoals bij jou. Mss wat lov zegt een ruggenprik en vaginaal hoe sta je daar tegenover?