Zo Paula, dat is inderdaad ook een flinkerd. Gipsbuiken, ja hier wel. Pakket afgelopen weekend gehaald bij de babydump voor 17 euro ofzo. Man en zoon gaan het bij mij doen. Hebben zij ook nog iets aan die dikke buik haha.
Gips buik is bij mij gedaan met 28 weken en wat een klus was dat zeg. Zei had rolletjes van de apotheek die kosten per 2 1,25 En een pot vaseline smeer je buik goed dik in ermee voor het loslaten beste is ook met blote borsten. Ze had een hele werktechniek was haar eerste keer maar ging best goed. Wel 3 lagen als minimum om stevigheid te krijgen zeker als je wil gaan bewerken daarna
Paula, wat een mooie fotootjes!! Leuk hoor Wel bijzonder dat je zo goed hebt ingeschat dat de kleine man zo groot is, heb je toch niet het gevoel dat je gek geworden bent, haha. Ik heb ook ergens een flauw vermoeden dat mevrouw heel erg gegroeid is sinds week 30 (met de laatste groei-echo, toen ze rond de 1300 gram werd geschat). Natuurlijk moet ze ook wel erg gegroeid zijn, maar ik heb niet het idee dat ze nog steeds kleiner is dan gemiddeld. Maarja, misschien komt het omdat mijn buik ook zo groot is ofzo, geen idee. Slaat eigenlijk nergens op, misschien is het ook meer omdat ik in mijn hoofd heb dat ze ineens rap groeit door mijn suiker ofzo..
Dank Reb hopelijk krijg jij er donderdag ook nog een paar. Nou dat vind ik dus ook mn gevoel laat me niet in de steek. Bij mn eerste heb ik dat gevoe ook nooit gehad. Ja je meisje zal een stuk groter zijn nu ben benieuwd waar ze bij jou op uitkomen.
De vorige keer zat ze óp de bovenste rode streep en nu wat eronder tussen de groene middellijn en bovenste rode. Ze zou tussen de 7 en 8 pond worden. Dus nu ineens niet meer extreem groot, gelukkig hoor. Maar als het een 8 ponder is dan is het voor zo'n klein vrouwtje als ik wel groot zei hij haha. Maar ook dat kan de komende weken nog steeds schommelen want het vetmesten begint nu. Volgens mij zei hij iets over dat ze nu op 2250 gram zat.
Dat is idd wel flink als je zelf niet zo groot ben. Over dat vetter worden dat zei ze vanmorgen ook tegen mij ze groeien nu echt nog hard en ze zei ook laat je niet wijs maken dat ze na de 40 weken niet veel meer groeien het gaat gewoon door zolang ze in je buik zitten!
wow das idd een flinke boy, beetje vergelijkbaar met mijn dochtertje dus dat is wel te doen, alleen was haar hoofdje iets kleiner. Goed dat ze verder in de gaten zouden houden!
Ik was gisteren naar de VK geweest en moest daarna meteen door naar het ziekenhuis, ik was niets gegroeid en omdat ik zo ziek was geweest, weeeen e.d. vertrouwde ze het niet, maar nu hebben ze alleen hartfilm gemaakt en even naar vruchtwater gekeken verder niet naar de groei (waar ik juist voor kwam omdat ie aan de buitenkant niet was gegroeid volgens de VK, en juist klein aanvoelde (zeker als je bedenkt wat voor reuzen ik krijg) dus nu weet ik eigenlijk nog niets....
Wat een flinkerd Paula! En wat een supermooie foto's!! Hier ook controle gehad, ging een beetje niet zoals verwacht. Bloeddruk was 140/90 en dan in combi met mijn klachten over vocht in handen en voeten én de jeuk moest ik bloedprikken en daar ging ik bijna van mn stokje, nog nooooooit gehad! Moet as maandag weer komen, omdat ze bang zijn dat ik beginnende vergiftiging heb Heb altijd al zo'n gevoel gehad dat ik dit zou krijgen, weet niet waarom maar hoop dat t niks is!!! Moet uitgaan van nog uiterlijk 3 weken, dus echt aftellen nu! Meisjes goed gegroeid en gyn was heeeeeeeel tevreden! De een woog nu 2208gr en de andere 2417gr! Nu mn lichaam goed in de gaten houden zei hij, en meteen bellen als er iets is..
Paula wat een flinkerd zeg. Wat een mooie echo's! Tigermommy dat is vervelend, word je doorgestuurd krijg je geen antwoord op je vraag. En nu? Charmed he bah dat is minder goed nieuws zeg. Wel goed dat ze je zo goed onder controle houden.
Ja nu moet ik afwachten tot 9 jan mn groeiecho de dojter in het ziekenhuis vond dat wat lang duren en zou bellen met de vk maar die doet er niets mee...
Wat naar Tiger, zo vervelend als er niet naar je geluisterd word.. Kun je niet zelf nog eens naar t ziekenhuis bellen en zeggen dat de vk er niks meedoet, miss kunnen zij dan nog een keer erop aandringen..
Jeetje Charmed, dat is weer even schrikken he. Goed dat je maandag weer moet, raar dat je zo'n voorgevoel hebt gehad. Hopelijk heb je toch ongelijk en zijn de zorgen allemaal voor de zekerheid. Tiger, raar zeg.. Dat je nu eigenlijk nog niks weet.. Gelukkig maar dat je nog een groei-echo hebt, maar kan me voorstellen dat je tot die tijd toch niet helemaal lekker op de bank hangt (want dat moet je nog steeds neemt ik aan?).
Ja ik had toen die plijn van je dochter gezien moest ik ook gelijk aan denken toen. Jij ben toch ingeleid toen? Wat denk jij moet ik dat aankaarten bij de vk met kijk op dat flinke koppie? ( reactie van ml a zielig heeft ie mijn hoofd) Verder liep man helemaal trots naar buiten haha ik zei al jij hoefd deze reus niet te baren zeker lol. Wat raar dat ze bij jou niet even gekeken hebben juist als je daar voor kwam het ligt idd niet in de lijn der verwachting dat jij een gemiddeld kindje krijgt toch? En nu vk bellen en vragen?
Edit tiger nu snap ik waarom jij zo de balen heb van je vk pff. Charmed oe klinkt minder meid. Wel fijn dat je meisjes het zo goed doen zijn ook al mooie gewichten zeg top!
Jeetje meiden, We lijken ondertussen allemaal wel de lamme en de blinde haha. Hier ook al doodziek vanaf 4.00u vanacht. Misselijk, overgeven, onwijs last van mijn maagzuur. En mijn baby drukt dus de hele tijd tegen mijn aorta, dus constant slap gevoel, weer bijna flauw gevallen. Benauwd en af en toe last van harde buiken... Maar voor de rest gaat het super hier haha. Ach nog maar vier weken zeg ik maar tegen mezelf... Gelukkig komt mijn schoonmoeder zo om voor onze zoon te zorgen (man is werken).
Beterschap Lappie, hopelijk daalt de kleine snel een beetje in zodat je je ook wat beter gaat voelen. Irritant zeg!! & lieve Paula, ik zou het gewoon even vragen hoor..... Je wil toch wel een beetje weten waar je aan toe bent, zij hebben daar vast wel een antwoord op. Anders zit jij straks nog dagen in de spanning ofzo
Charmed oei meid.... Doe rustig aan he, heb je geen last van hoofdpijn? Paula konden ze goed meten? Ik heb hier ook benieuwd wat ze volgende week te zeggen hebben over de echo. Ik weet iig nu zeker dat hij nog in stuit ligt want ik voel m beneden schoppen. Auw! Tiger idd wel laat voor een groeiecho... Ik heb dan een liggingsecho en wil gelijk dat ze even kijken naar zijn gewicht hoor. Hier voel ik me niet zo fijn vandaag.... Druk in mijn hoofd, in de winkel moest ik gewoon terug naar de auto gaan zo duizelig was ik. Gelukkig was mijn man mee. Ik heb ook last van een zeurderig gevoel in de bm, maar hij is ook zo bewegelijk dat het soms echt pijn doet