Nee, hij gaat niet indalen, dat weet ik zeker. De eerste is ook pas ingedaald bij de bevalling. En bij tweede en derde kindjes heb je al minder kans op dat ze indalen. Dus deze gaat dat ook zeker niet doen. Maar hij zit dus idd erg hoog. Af en toe heerlijk tegen mijn ribben aan duwen met zijn voeten. Soms in combinatie met mijn blaas. Alsof hij zich helemaal aan het uitrekken is ofzo. Soms best pijnlijk. Heb ik bij de vorige trouwens helemaal niet gehad. Niets van dit alles trouwens, toen heb ik vijf dagen voor mijn bevalling nog de laminaatvloer op de bovenverdieping gelegd... (oke, ik was toen tien jaar jonger maar toch...)
En toch ben ik zo dankbaar voor alles! Als ik terugdenk aan 1 jaar geleden met oud&nieuw... toen had ik net een ma achter de rug en voelde me zo verdrietig. Ook had ik weer een negatieve test in handen. Weet nog dat het twaalf uur was en proostte met mijn man... zo'n rotmoment en je hoopt dan zo dat het aankomende jaar meer voorspoed zal hebben. Nu precies 1 jaar later ben ik 36 weken zwanger van een heerlijk beweeglijk jongetje in mijn buik. En dat ik dan ziek het nieuwjaar in ga.. nou prima!
Hahaah ja dat is wel zo. Hier ook rond deze tijd middenin wel of geen mk...en mijn belachelijk vreemde verloop van een mk.
Ja dat was wat toen.... Maaaaaaaar we mogen blij zijn dat we weer een wondertje mogen verwachten, zoveel vrouwen bij wie dit niet het geval is op dit forum...
Bedankt voor de tips Paula en reb!! Ga meteen ff kijken...dan snel rusten vanavond feest👍🎆🎉
Wat een klachten he! We zijn wel erg zwanger met z'n allen. Net terug vanuit het zkh voor controle. Alles was helemaal oke Bloeddruk weer terug naar 120/70 en kleine die maar bleef bewegen op de ctg. Vrijdag weer terug Nu snel oliebollen bakken, anders komen ze er nooit.
Reb wat ben je toch een schat! Ja ik ga het ook zeker vragen moet ook gewoon voor mn eigen gemoedsrust. Lov ja ze kon alles goed meten hij lag er mooi voor zei ze. Ben ook benieuwd naar jou uitslag en bagger dat hij nog in stuit ligt. Ben ik nu echt de enige met weinig kwalen? Vind het echt erg voor julie meiden weet dat ik me bij j.ason ook zo ellendig voelde op het einde. Hier nu enkel druk naar beneden en dan het idee dat ik heel erg moet plassen loop dan net als een oud mens haha. En een beetje waggelen dat is nu ook wel begonnen.
Nou lappie zit jou ook niet mee maar wat je zegt als je vergelijking maakt met vorig jaar neem.je nu alles voor lief he! Maar mag best ff klagen hoor is heus niet altijd even leuk zwanger zijn.
Lieve meiden. Allemaal een gezond en liefdevol 2014 gewenst. Met al onze wondertjes gaat dat helemaal goed komen dacht ik zo Tot volgend jaar hihi ^^
Haha Paula, ik voel me ook wel goed hoor. Ik bedoel, slapen is vervelend door bekken, bekkenpijn over het algemeen en moe. Maar heb niet het gevoel dat het echt ellendig is. Ben deze avond stiekem wel zat, zitten spelletjes te doen maar het is zo druk ofzo. Kan het niet zo goed hebben nu, dus heb me op de bank teruggetrokken.
Heeeeele fijne jaarwisseling allemaal!!! ^^ Op naar een jaar met mooie baby's en veel geluk en gezondheid! ^^ Tot volgend jaar
Zal dat het zijn? Ik knijp mezelf echt in mn handjes hoor! Lieve meiden een heerlijk uiteinde en een schitterend 2014! Allemaal mooi wonders in het nieuwe jaar!