Lastig Reb wat nou als je ondanks je suiker geen groot kindje verwacht. Word je dan toch ingeleid of niet. Wat weegt zwaarder weet je dat de grote van je meisje of jou suiker? Ik hou iig zp in de gaten ben super nieuwsgierig haha. Hier gaat het goed vandaag naar man zn opa en oma geweest koffie drinken voor de nieuwjaar. Man rommel icl. kerstboom naar zolder laten brengen de plaats waar de wieg komt is klaar. En heb een begin gemaakt van mn vluchttas en die van mn zoontje.
Wendy Misschien bespreken dat je het wilt proberen vaginaal en of ze je goed in de gaten willen houden en sneller kiezen voor een kzsnede? Zoiets ? Ik zou zeker alles goed bespreken met je gyn dat is toch het beste denk ik. Bespreek goed je angsten... En probeer het soms even los te laten... Je weet dalijk wel wat je moet doen
Bijnamama lastig hoor, pfffff. Werd je een beetje opgevangen door vrienden? Wendy. Misschien nog een keer bespreken met de gyn? Vandaag een rondje familie gedaan. Erg gezellig, nu lekker uitrusten op de bank.
Wie weet of het peutdekbed van de hema wat is? Die van 17, 95? Of andere suggesties zijn ook welkom straks gaat zoon over naar groter bed dus wil ik een dekbedje gaan gebruiken ipv een deken. Hij heeft ook nog steeds een slaapzak trouwens thx meiden!
Gelukkig 2014 allemaal! Ik vind het spannend worden hoor, het lijkt ineens weer een hele stap dichterbij nu het januari is
Heej allemaal! De beste wensen en dat we maar allemaal gezonde beebjes in onze armen mogen houden binnenkort! Bijnamama: Was je wel met vrienden die je een beetje hebben kunnen opvangen? December is met al die feestdagen niet de makkelijkste periodeom alleen te zijn. En met een kleintje op komst zal het helemaal confronterend zijn... sterkte meid! Hier vandaag een rondje familie gedaan en nu afgedraaid op de bank. Bij vlagen behoorlijk last van mijn buik, dus toch wat te lang aktief geweest denk ik...
Ik heb echt geeeeeen idee, zo irritant wel... Maar kom morgen even nieuws brengen hoor Dus al bijna klaar met de tassen, ideaal!! Ohw, ik moet de boom nog weghalen haha
Dames gelukkig nieuw jaar!!!!! Hier een top jaarwisseling gehad heerlijk met onze beste vrienden Vandaag rustig aan gedaan maar nu beneden op de bank met vreselijke menstruatie pijn ben er misselijk van Ondertussen snel alles weer bijlezen
Leuke foto's Tiger!! Inkie vervelend.. ik heb er ook echt veel last van.. en mn navel is eruit geplopt en nu een beetje ontstoken.. haha Lov.. wij hebben hier altijd feest met oud en nieuw.. en iedereen is dan hier... vuur erbij enz.. dus vandaar dat t zo laat is.. en verder slaap ik inderdaad heeeeel slecht snachts.. moet er echt uit van de pijn me bekken en dat ik niet meer kan draaien.. dus dan na een paar uur gaat t weer wat beter dus dan ga ik weer terug naar bed, dat is dus meestal weer overdag pas..
Happy new Year meiden!!! Op allemaal gezonde ,(zeker) knapperds van baby's 😉😄💖💙 Yes yes 2014!!!! Kom maar op lieve kleine ukkie😍😍😍 Morgen gaan we ons ukkie weer zien heerlijk, en veder de keizers. Bespreken of zoiets ...spannend! Lappie schitterende kamer, wauw!😍😍 Nog niet alles gelezen😳😳😳
Hier weer wakker door maagzuur. Bah wat kan dat zeer doen mijn slokdarm brand weg voor mijn gevoel. Net wat vanillevla en ook water gehad maar het wil nog niet echt helpen. Worden jullie ook wel eens misselijk van maagzuur? Of is dat heel vreemd.
Nee als vanillevla al helpt maakt het het erger door productie in je maag, beste is wat omhoog liggen, voeding aanpassen en iets van medicatie innemem..
Ik heb gelukkig weinig last van maagzuur maar als ik t heb drink ik een beetje warme melk, meestal helpt t. Zo niet dan neem k een rennie, werkt bij mij prima.
Goedemorgen! Vannacht heb ik weer een beetje geslapen. Ik verleg mijn grenzen wat betreft een goede en slechte nacht wel hoor. Veel wakker en beetje slapen is een goede nacht. Wel veel pijn gehad Maar vandaag weer naar de fysio! Als ik last heb van maagzuur neem ik ook kleine slokjes warme melk maar yoghurt werkt bij mij ook. Lappie mooie kamer! Nu m'n bedje uit want ga zo even (thuis) werken. Mijn man gaat klussen hij gaat als het goed is muurdecoratie en boekensteunen van nijntje maken. Ben zo benieuwd!
Goedemorgen dames, Hier een dagje werken maar het is zo rustig. Heb mijn adressenboekje bij me, ga ik denk ik stiekem alvast de adressen op etiketten zetten voor de geboortekaartjes hihi. Ondanks dat het veel zwaarder wordt nu met last van moeheid, rug, maagzuur, bekken, veel harde buiken en veel vocht, voel ik me juist lekkerder de laatste tijd. Gek hé. Maar ik heb dan ook tot 2 weken geleden nog dagelijks overgegeven en steeds tegen flauwvallen aangezeten en dat is nu eindelijk minder.
Rockmade, ik was meestal de hele.dag misselijk van de maagzuur. Nu een stuk minder gelukkig. Medicatie is fijn!
Maagzuur... Dan zou ik toch wat antagel halen ... Wendy ja maar dat snap ik als je zoveel gespuugd hebt altijd...