Goed idee, Wendy! Ik heb ook losse etiketten gekocht, inderdaad een mooi karweitje om tussendoor aan te beginnen. Wij hebben intussen ook proefdrukken aangevraagd van onze favoriete kaartjes. Helaas zijn er 2 niet snel leverbaar, dus straks even bellen. Een week wachten vind ik niet erg, maar als het langer duurt moeten we toch maar verder kijken. Ik denk dat ik zo even lekker wat baantjes ga trekken in het zwembad. Even gewichtloos in beweging zijn
@naagzuur: gelukkig helpt rennie nog steeds! Kon vanmorgen bijna niet lopen van de babdenpijn???? Denk ik. Beetje yoga heeft wel geholpen. Zwemmen lijkt me ook heerlijk.... Fff dat gewicht niet dragen...
Maagzuur kun je idd misselijk van worden. Melkproducten maken het hier ook erger mss per persoon verschillend? Reb sucses spannend mop! Lov hoe is het met je buik? Doet je brandplek erg zeer? Nyneave wat sportief maar idd lekker even dobberen in het water! Hier constant achter een dreumes aan die Niet! luisterd en elke keer als ik de kamer verlaat de laden van de salontafel overhoop haalt en leeg gooit en de kast met cd/dvd op de grond. Stapel word ik ervan en niets helpt grr
Bij mij helpt melk weer wel tegen maagzuur. Van rennies word ik misselijk, maar dat heeft vooral met die flauwe pepermuntsmaak te maken. Ik vind dat zo vies!
Zo zie je maar iedereen is anders! Je heb trouwens ook rennie met anijssmaak. Of galviscon dat kun je evt ook proberen is er ook met anijssmaak
Dank voor de tips dames. Ik zal er zeker aan denken. Ik had trouwens nog een leuke opname gemaakt van de ukkie terwijl deze even een nieuwe draai aan het vinden is haha Hoop dat het ook een beetje zichtbaar is voor jullie, vond het zelf heel duidelijk namelijk. VID 20140101 WA0001 - YouTube -kan zijn dat ik deze er later weer afhaal hoor-
Paula ja gaat goed hoor ..l was niet zo extreem hahaha. Lief dat je het vraagt Oh ja leuk aks ze zo'n bui hebben grrrrrr...hier moet de oudste nodig weer naar school zullen we maar zeggen. Hier gaan we even naar de Ikea... Lampjes kopen voor op de meidenkamer
Zo heel even pauze, zo weer aan het werk. Leuk filmpje, haha. Mijn buik is soms ook echt in beweging. Zo grappig. Nyneave goed idee zwemmen! Paula succes met opruimen en erachteraan lopen. Zal zo maar eens mijn werk weer oppakken...
Hahaha leuk Rockmade.. duidelijk hoor!! Hier zie je mn buik ook echt aan alle kanten bewegen en golven hahah
Reb, hier staat het kamertje: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/485182-show-babykamer-deel-3-a-8.html Nogmaals, de blauwe kleur op de muur vertekent heel erg. In het echt is het veel lichter en veel zachter van kleur.
Yess lappie whoopie! Lov veel plezier bij ikea! Rockmade wat leuk om zo te zien super dat je het op film heb!
Whaa Lappie, wat gaat t snel!! Mooi kamertje, mooie kleuren. Wij hebben dezelfde kamer alleen dan in het eikengrijs, en de ipv de kast een tweede ledikant! Wat leuk dat filmpje, zo'n buik heb ik ook heel vaak als ik op bed ga.. dan gaan ze nog even keten hihi. Ik loop trouwens bijna de hele dag met n scheve buik, zit ook zo lekker whaha.. Bloeduitslagen waren bijna allemaal binnen, en was tot nu toe allemaal goed! Wat een geruststelling zeg.. Maandag nog 1 uitslag, maar ze ging er vanuit dat die ook gewoon goed was Ik kan rustig het weekend in!
Alles was helemaal in orde bij de groei-echo Vandaag 35 + 5 dagen: DBP - Conform 33+5 dagen - P 10 - 50 Hoofdomtrek - Conform 33+2 dagen - P 3 -10 Buikomtrek - Conform 36+2 dagen - P 50 - 90 Fumurlengte - Conform 34+2 dagen - P 10 - 50 EFW - Conform 34+4 dagen - P 10 - 50 (=2488 gram) Ze is dus mooi gegroeid! Wel een opmerking over het vruchtwater, was aan de matige kant.. Volgens de gynaecoloog normaal met dit termijn. Verder nog een heel gesprek met de gynaecoloog, even de belangrijkste zaken op een rijtje: - Indalen: ze is helemaal ingedaald, ze drukt enorm op mijn bekken en met de bekkeninstabiliteit veroorzaakt dat steken in mijn vagina en heb ik ook last van voorweeen in mijn benen. - Medicatie en suiker: alles onder controle, ze zijn tevreden. - Plan van aanpak: Deel ik liever niet hier i.v.m. eventuele meelezers - ga nu in onze privégroep even mijn verhaaltje neerzetten. - Volgende afspraak: over twee weken weer op controle. De lijst ga ik zo even doen