Oh dat heb ik nog nooit gehoord maar dat zou ook zomaar kunnen.. Wat ik begrepen heb krijg je eerst een gesprek over wat het inhoud en wat de risico's zijn en wordt er uitgebreid een echo gemaakt om te kijken of het draaien wel mogelijk is. Mijn gyn van de vorige keer deed er ook een beetje luchtig over en gaf een beetje het gevoel van dat moet je doen.
Zo controle was weer goed. Ons ukje was al voor een groot deel ingedaald en het zag er allemaal goed uit. Nu iedere week een afspraak staan
Nou ze hebben mijn meisje ook gedraaid omdat ze niet goed lag er zelf last van had en ik ook. Maar ik vond het echt helse pijn!! Zou dat noooooit meer doen en kan me voorstellen dat alst kindjegroter is t nog meer pijn doet. En ik lees ook veel dat ze drna gewoon vanzelf weer terugdraaien. Zou er goed over nadenken hoor!
Ja ik heb ze al gehad gelukkig de waterpokken Nyneave ja dat vraag ik me soms ook af, volgens mij is Nederland ook weer eens een van de enige landen die zo gek is op draaipogingen ... Nee voor mij is het echt geen optie. Lees ook vaak dat ze je gewoon zeggen dat ze het gaan doen, niet eens vragen. Nou is mijn lijf
Nee, ik heb ook echt geen goed gevoel over dat draaien. Naar mijn idee is er een reden dat een kindje zo blijft liggen. Maar goed, wij hebben maandag weer een echo en aan de hand daarvan pas een verwijzing voor de gyn. Ik vind wel dat ik het gesprek moet aangaan en heb al een vragenlijstje liggen. Maar ik nijg toch naar een geplande keizersnede die evt kan worden afgeblazen als beebje toch besluit goed te gaan liggen...
Beter gezegd als je antistoffen hebt wel ja, ik heb nu 3 keer waterpokken gehad dus hier wel erg gevaarlijk vooral de laatste weken van je zwangerschap en de eerste 16 weken. Ik hoop toch evem niemand tegen te komen pppfff
Ik zou hier ook niet laten draaien heb erg negatieve ervaring in directe familie en durf het niet aan, nu vind ik een ks ook niets maar dat is voor mij niets en veilig voor kindje dus zou dan dat kiezen maar wel heel erg vinden...
Dames wat zouden jullie doen? Morgenmiddag ctg en vandaag een hele rustige uk in mijn buik. Soms wel een beetje rekken maar verder niet echt schoppen. Wel vanmiddag even een paar schoppen gehad, maar verder niet...
Por eens wat in je buik logo... Hier is mijn kindje vandaag ook niet zo actief. Soms kan dat wel eens... Trouwens hier wel blij dat ze nu de waterpokken heeft en niet als de kleine man geboren is.
Kan wat rustiger zijn hoor wisselend soms echt per dag. Mss even rustig gaan liggen met je handen op je buik?
Ik kreeg nu weer een paar schopjes gelukkig! Wel een rustig dagje. Dit moet ik vaker doen: als ik erg twijfel jullie om advies vragen en dan gaat hij vanzelf schoppen. Maar beetje domme vraag misschien maar maken jullie je geen zorgen bij een rustige dag? Ik denk dan dat als de kleine erg rustig is dat het dan misschien niet goed gaat? Niet dat hij dan niet meer leeft maar dat hij het niet meer naar zijn zijn heeft? Ik ben dan zo bang dat ik morgen te laat ben...
Mijn beebje is de laatste tijd ook wat rustiger dan voorheen, maar dat komt ook omdat er minder ruimte is. Die harde schoppen worden minder, het is nu vooral duwen wat ik voel. Omdat beebje dwars ligt zijn ook veel bewegingen naar achter gericht waardoor ik ze niet of nauwelijks voel. Maar volgens mij moet je gewoon bellen als je je zorgen maakt. Alleen jij kent het patroon van je eigen kindje...
Nu ineens krijg ik van die duwen van de kleine. Echt achter elkaar! Mijn buik komt gewoon omhoog. Het zijn inderdaad geen schoppen meer maar meer duwen en rekken. Weer stress voor niets. Super bedankt dames! Fijn dat jullie me hebben geholpen. Dikke kus!
o gatsie troy :S succes meis en hopelijk mag je snel weer naar huis! ik bij dochter 2 weken elke dag ziekenhuis voor ctg
Geeft niet logo. Nee echt zorgen niet hoor herken ook nu echt wel zn patroon dus weet waneer ik op de dag niet veel moet verwachten en waneer wel. Denk dat deze gevoelens bij jou echt van je trauma zijn maar praat tegen ons we kletsen je wel naar het einde toe meid! Knuffel
Staan net onze oude buurtjes voor de deur ze hadden de zolder opgeruimd kregen een schitterde grote trekker met bak een politie driewieler en een houten grote slee! En.alles is altijd zo keurig bij hem n vandaan hoe lief! Hun kleinkinderen de jongste is 15 en 1 van hun kinderen kan geen kindjes krijgen. Die had gezegd ma maakt er alsjeblieft iemand blij mee mss wat voor je buurjongetje? Dapper hoor en buuf was blij dat haar zolder weer plek had! Morgen eerst maar een mooie bos bloemen halen dat is wel op zn plek denk ik zo!
Nou Logo, kan me je zorgen wel een beetje voorstellen dat je al die zorgen hebt elke keer. Hier nogmaals: de hele dag bewegingen, dus dan is het lekker makkelijk om je daarover geen zorgen te maken. Succes morgenmiddag! Trouwens.... Ik vind het wel raar dat ik pas over twee weken terug moet op controle bij de gynaecoloog.... Is dat gebruikelijk bij mijn termijn????
Stiekem hoop ik dat mijn huidproblemen de komende paar weken wat minder worden. Het is nu weer zo geëscaleerd dat ik de hele dag met verband omloop. Ik word gek van de jeuk en blijkbaar krab ik mezelf helemaal kapot wanneer ik lig te slapen / en onbewust wanneer ik gewoon wakker ben. Stomme plekken. Paula, wat ontzettend leuk zeg!! Bosje bloemen is dan zeker leuk om te geven. Lief dat ze aan jullie denken!