Ja volgens mij wel Reb. Vanaf 36 wk iedere week toch? Dames echt super bedankt nogmaals. Net even een geweldig hilarisch zwangerschapsprobleem meegemaakt. Ik post het even in het clubje. Ik vind het hier toch iets te openbaar. Haha!
Ja toch was helemaal verbaasd gewoon. Mss een stom idee hoor Reb maar kun je niet dunne katoenen handschoenen aan in bed? Wat vreselijk vervelend iig dat het zo opspeelt nu. Weet niet wat normaal is op dit termijn bij de gyn bij de vk ga ik vanaf volgende week elke week iig.
@Logo Whaha, mooi verhaal hoor!! Ja ik dacht ook elke week, maar ik ben over twee dagen toch al 36 weken.... En je zou toch denken dat ik, omdat ik bij de gynaecoloog loop, wat beter in de gaten word gehouden ofzo... @Paula Thanks voor het meedenken. Heb nu katoenen verbanden om, een soort sleeve. Daar heb ik dan vaseline onder, want hormoonzalf is nu niet handig ivm zwangerschap. Mijn handen kunnen weinig hebben, voelen zich geïsoleerd en dan wordt het vaak alleen maar erger - maar het gaat nu gelukkig redelijk met mijn handen... Nog een trouwens.... Zijn er mensen die een jas dragen buiten? Vast wel... Maar ik heb het gewoon zooooooooooo warm buiten, zonder jas en ik heb vaak een vest aan (wel open, anders heb ik het weer warm). Whaha, best erg eigenlijk
Waar heb je jeuk? Ik heb normaa l al last van eczeem in mijn gezicht. Dat is nu in de zwangerschap ook dubbel zo erg. Gelukkig heb ik goede crème
Whaha, overal Nyneave... Behalve in mijn gezicht, die is veel vetter dan normaal (best fijn). Normaal gesproken zou ik nu aan de prednison gaan (ivm ernst huidproblemen), maar dat kan nu ook niet. Dus morgen nog maar even Erasmus bellen, kijken of zij nog een idee hebben...
Ik heb het hier ook steeds zo warm. Buiten wel met jas aan, maar binnen regelmatig met korte mouw. Hier alvast een foto van ons nieuwe klusproject.
Ah lief hoor Logo, erg crea Wordt hij geel of blijft hij wit? Regelmatig met korte mouw? Ik loop de hele tijd in een toppie, whaha - oh en de binnentemperatuur is dan 17 graden C. Vind het best bizar
De laatste keer dat ik controle had was maandag 23 december (toen 34w4d). En ik wilde de volgende controle vandaag hebben (36w) omdat op hun site staat dat je dan je liggingsecho hebt en uitleg bevalling e.d. Maar die dag zat dus vol, nu kan ik a.s. woensdag pas (36w6d). Zit gewoon 2.5 week tussen!! Komt bij mij door die stomme feestdagen. Hier in het dorp hebben ze spreekuur op de woensdag en die is dus twee keer uitgevallen door kerst en o&n. Maar in principe is het hier zo dat je vanaf 36 weken elke week gaat, daarvoor nog elke twee weken.
Dus ik heb net pech dat ik vandaag 35+5 ben?? Ik had ook pech met de feestdagen hoor, zaten nu drie weken tussen. Daarom moest ik tussendoor mijn bloeddruk laten opmeten bij de verpleegkundige.... Best stom eigenlijk.. Stomme feestdagen inderdaad
Me ♥♥♥♥ nijntje in de originele kleuren! ! Helemaal super! Ik ook hoor als ik mn jas aan heb vaak open krijg het bloedheet van de wagen duwen.
Bevallingslijst februari 2014 29 januari: Elja81 (32 jaar), 2e kindje, meisje ♥ BV 30 januari: Lappie (38 jaar), 2e kindje, jongen ♥ BV 31 januari: ButterflyM (23 jaar), 1e kindje, jongen ♥BV 1 februari: Reb (27 jaar), 1e kindje, meisje ♥ BV Wendy88 (25 jaar), 1e kindje, jongen ♥ FV 3 februari: Panther (39 jaar), 3e kindje, jongen ♥ Paula1984 (29 jaar), 2e kindje, jongen ♥ BV 5 februari: Daniëlle1980 (32 jaar), 1e kindje, jongen ♥ BV Chantal3 (35 jaar), 3e kindje verrassing ♥ BV? 8 februari: Charmed (23 jaar), 1e twee kindjes, meisje ♥ meisje ♥ 9 februari: Migske (30 jaar), 1e kindje, meisje ♥ BV Tigermommy (32 jaar), 3e kindje, jongen ♥ bijnamama1988 (24 jaar), 1e kindje, jongen ♥ BV? 10 februari: Janneke00 (31 jaar), 2e kindje, jongen ♥ BV Lov23 (30 jaar) 3e kindje, jongen ♥ BV Nyneave (33 jaar) 1e kindje, verrassing ♥ BV Troy (29 jaar), 1e kindje jongen ♥ BV 11 februari: Sammy88 (25 jaar), 1e twee kindjes, jongen ♥ meisje ♥ BV Inkie86 (27 jaar), 2e kindje jongen ♥ Mek11 (29 jaar), 2e kindje jongen ♥ FV Sandana (?? jaar), 2e kindje meisje ♥? 15 februari: Kahlan (32 jaar), 1e kindje, meisje ♥ BV 17 februari: Rockmade (28 jaar), 2e kindje, verrassing ♥ BV Paprikaas (28 jaar), 1e kindje, jongen ♥ FV 18 februari: Pien (30 jaar), 2e kindje, verrassing ♥ BV 21 februari: 00Wendy00 (31 jaar), 2e kindje, meisje ♥ FV 24 februari: Logo (31 jaar), 2e kindje (1e kindje overleden), jongen ♥ BV Gean (28 jaar), 3e kindje verrassing ♥ BV Ikkiee (21 jaar), 1e kindje, jongen ♥ FV? 19x jongen 9x meisje 5x verrassing Geboren 28-11-2013 - Yasmin84 (29 jaar), twee jongens geboren in het ziekenhuis en krijgen borstvoeding (26+5) Afspraken: 03-01 - Migske: Controle VK 03-01 - Logo: CTG 06-01 - Nyneave: Groei -en liggingsecho 06-01 - Migske: Placenta lokalisatie + liggingsecho 06-01 - Charmed: Controle gynaecoloog 07-01 - Logo: CTG + Controle 07-01 - Inkie86: Controle gynaecoloog 07-01 - Janneke00: Controle vk 07-01 - ButterflyM: Afspraak gynaecoloog + diabetesverpleegkundige + echo 07-01 - Paula1984: Controle vk + liggingsecho (+suikercontrole) 08-01 - Lappie: Controle vk + liggingsecho 09-01 - Lappie: Voorlichtingsavond ziekenhuis 09-01 - Nyneave: Voorlichtingsavond ziekenhuis 09-01 - Chantal3: Controle VK 09-01 - Lov23: Echo + gynaecoloog 10-01 - Logo: CTG 13-01 - 00Wendy00: Controle ziekenhuis 14-01 - Logo: CTG + Controle 16-01 - Reb: Controle gynaecoloog 20-01 - Janneke00: Controle vk 23-01 - 00Wendy00: Controle gynaecoloog + afspraak diëtiste 28-01 - 00Wendy00: Afspraak internist 03-02 - Troy: Keizersnede ♥ Staat je naam er nou niet bij en wil je dat wel heel erg graag? Stond je naam er ooit wel bij en nu niet meer? Dan zouden we het toch super gezellig vinden als je weer lekker mee komt kletsen! Wil je jouw afspraken op de lijst? Graag even in een berichtje zetten (GRAAG IN KLEUR) *Namen zijn van de lijst gehaald door Reb (voor meer info, stuur me maar een PB)