Nou ik ben weer bijgelezen: @dorst, ik red me nog met water en rennies. @ Inkie, gefeliciteerd! Wat heerlijk zon kleintje!!! Ik kan echt niet meer wachten als ik dat zo zie!!! ☺☺☺☺ Merk dat wanneer ik eeg verl last heb van mijn darmen, de kleine ook hwvig trapt. Schijnt zij ook last van te hebben zei dw gyn... @ tatoos: wilde vroeger ook een panter, maar uiteindelijk niet gedaan. Zou best wel iets op mijn rechter kleine teentje willen... Maar voel me te oud ghihihi
Haha pien nu komt er gelijk een liedje in me hoofd wat bij ons allen past ondertussen haha Dont stop wiggle baby shake it if you realy want it! Shake that booty baby! Dat zong mijn man zelfs wel eens de vorige keer haha
Dans dans ik dans me 32 weken dansje ...yessss we hebben Het gehaald Vanmiddag echo en dan gesprek voor de rest rustig dagje met me Lieve meid
Goedemorgen, Veel plezier met de echo's meiden! Ik moet er 's nachts gemiddeld 1 á 2 keer uit om te plassen. Tijdje terug ook veel last van maagzuur. Antagel gekregen (ieuw vies) en twee dagen gebruikt, maar nu gewoon totaal geen last meer. Lees nu trouwens dat het gewoon vrij verkrijgbaar is, ik had het van mijn ha gekregen. Oh ja, jippie! Mijn bed hoeft niet op klossen of omhoog! Mijn zoon heeft een hoog-laag bed met afstandsbediening en als er iets gebeuren moet overdag met mij dan gaan we dat gewoon daar doen. Op de site van de vk staat dat het bed minimaal 70 cm moet zijn. Dat had ik bereikt dmv extra matras. Maar daar krijg ik dus erge rugpijn van. De kraamzorg zegt toch echt 80 cm, dus had ik toch klossen of bierkratten moeten gebruiken. Maar gelukkig is dat dus niet nodig. Dus dat matras gaat er gauw weer onder vandaan, rotding.
Jeej allemaal dansjes Lappie, oh dat scheelt zeg! Ik heb ook bijna niet last van zuur, alleen met heel zoet spul dus dat vermijd ik zoveel mogelijk. Hier echo gehad, alles was oke. Hoofd van rechts was bijna 4 weken te klein!! Maar gyn zei dat de meting niet klopt, is moeilijk met een tweeling op dit termijn zei ie.. dus geschatte gewicht klopt ook niet.. jammer vind die cijfertjes altijd leuk om te weten. Reb, ik mag 31 dec weer naar de gyn
Nog steeds in stuit.. Maar ze kunnen nog een keer draaien, al denk ik zelf van niet. Wist jij nou al een datum áls je ingeleid/keizersnede moet? (meende dat ergens te hebben gelezen?) Willen ze hier nog niet doen, omdat het nog te vroeg is..
Is toch raaaar!! Hier zeggen ze kan niet meer draaien!! Ze hadden toen gezegd 27 januari, maar nu hebben ze t weer over vaginaal bevallen. Ik zit nu te wachten op echo en 27 dec moet ik weer op controle bij de hoofd gyn dus dan ga ik ALLES vragen wat ik wil weten haha
@Charmed Fijn dat de echo goed was. Vorige keer waren de hoofdjes toch niet te klein? Fijn dat de metingen niet kloppen dan, haha. Mooie dag om naar de gynaecoloog te gaan in ieder geval.. @Pien Jeeeeeeeeeej 31 alweer! @Lappie VK deed ook een beetje moeilijk over mijn bed.. Met klossen haalt mijn bed de 80 cm niet, of ik dan een bed in de woonkamer wil zetten of een extra matras. Optie 1: NOWAY. Optie 2: Ik wil mijn rug nog langer gebruiken. @Paula Hoe gaat het met de dagelijkse schoonmaakwerkzaamheden?
Heel raar hoe verschillend elke gyn is.. vind t gewoon irritant! Succes met de echo, hoop dat meisje nog steeds in hoofdligging ligt!!
Bevallingslijst februari 2014 29 januari: Elja81 (32 jaar), 2e kindje, meisje ♥ BV 30 januari: Lappie (38 jaar), 2e kindje, jongen ♥ BV 31 januari: ButterflyM (23 jaar), 1e kindje, jongen ♥BV 1 februari: Reb (27 jaar), 1e kindje, meisje ♥ BV Wendy88 (25 jaar), 1e kindje, jongen ♥ FV SuperMama87 (25 jaar), 1e kindje, jongen ♥? 3 februari: Panther (39 jaar), 3e kindje, jongen ♥ Paula1984 (29 jaar), 2e kindje, jongen ♥ BV 5 februari: Daniëlle1980 (32 jaar), 1e kindje, jongen ♥ BV Chantal3 (35 jaar), 3e kindje verrassing ♥ BV? 8 februari: Charmed (23 jaar), 1e twee kindjes, meisje ♥ meisje ♥ 9 februari: Migske (30 jaar), 1e kindje, meisje ♥ BV Tigermommy (32 jaar), 3e kindje, jongen ♥ bijnamama1988 (24 jaar), 1e kindje, jongen ♥ BV? 10 februari: Janneke00 (31 jaar), 2e kindje, jongen ♥ BV Lov23 (30 jaar) 3e kindje, jongen ♥ BV Nyneave (33 jaar) 1e kindje, verrassing ♥ BV Troy (29 jaar), 1e kindje jongen ♥ BV 11 februari: Sammy88 (25 jaar), 1e twee kindjes, jongen ♥ meisje ♥ BV Inkie86 (27 jaar), 2e kindje jongen ♥ Mek11 (29 jaar), 2e kindje jongen ♥ FV 12 februari: Berte (37 jaar), derde kindje, jongen ♥? 14 februari: Tessvdk (25 jaar), 2e kindje, verrassing ♥? 15 februari: Kahlan (32 jaar), 1e kindje, meisje ♥ BV 17 februari: Rockmade (28 jaar), 2e kindje, verrassing ♥ BV Paprikaas (28 jaar), 1e kindje, jongen ♥ FV 18 februari: Pien (30 jaar), 2e kindje, verrassing ♥ BV 21 februari: 00Wendy00 (31 jaar), 2e kindje, meisje ♥ FV 24 februari: Logo (31 jaar), 2e kindje (1e kindje overleden), jongen ♥ BV Gean (28 jaar), 3e kindje verrassing ♥ BV 20x jongen 8x meisje 6x verrassing Geboren 28-11-2013 - Yasmin84 (29 jaar), twee jongens geboren in het ziekenhuis en krijgen borstvoeding (26+5) Afspraken: 17-12 - Logo: Controle gynaecoloog 17-12 - Wendy88: Controle vk 17-12 - Charmed: Controle gynaecoloog 17-12 - Inkie86: Extra groei-echo 18-12 - Gean85: Controle gynaecoloog 19-12 - Troy: Groei-echo + afspraak gynaecoloog 19-12 - Tigermommy: Controle VK 20-12 - Lov23: Controle gynaecoloog 20-12 - Panther: Groei-echo 23-12 - Reb: Controle verpleegkundige 23-12 - Lappie: Controle VK 24-12 - Janneke00: Controle VK 24-12 - ButterflyM: Afspraak gynaecoloog + diabetesverpleegkundige 24-12 - Paula1984: Controle VK 27-12 - Chantal3: Controle VK 30-12 - Migske: 34 weken echo 31-12 - Charmed: Controle gynaecoloog 02-01 - Reb: Groei-echo (36 wkn) + controle gynaecoloog 02-01 - Pien25: Controle VK 09-01 - Lappie: Voorlichtingsavond ziekenhuis Staat je naam er nou niet bij en wil je dat wel heel erg graag? Stond je naam er ooit wel bij en nu niet meer? Dan zouden we het toch super gezellig vinden als je weer lekker mee komt kletsen! Wil je jouw afspraken op de lijst? Graag even in een berichtje zetten (GRAAG IN KLEUR) *Namen zijn van de lijst gehaald door Reb (voor meer info, stuur me maar een PB)