@charmed Mja, dat bedoel ik, een meerling dan - Kan me voorstellen dat het voor jou een stuk zwaarder is dan voor mij. Ik vind het ook echt wel zwaar hoor, maar mag ook weer niet klagen lijkt me zo. Want ik ben morgen 36 weken zwanger en daar ben ik erg dankbaar voor Ik vind het wel bizar dat ik geen rugpijn heb, dacht ook dat het erbij hoorde ofzo, haha
Het is bij iedereen gewoon anders, hoogzwanger kan een beperking zijn maar ik hoor ook mensen die tot hun 40ste week gewoon van alles nog doen.... meerling ofniet Mn man zei gisteren trouwens, je hebt nu gewoon bijna een 10 ponder in je buik hahahha, ja zo had ik het nog niet bekeken
Buhahahahaha Reb ik kom niet meer bij van het lachen!!!! Ik lig al uur op de bank te slapen.... Pfff ook één muurtje geverfd, ben gelemaal op baal er echt van....
Ik voel me soms ook een sims poppetje incl rugpijn. Ik mag ook voor als ik wacht bij de toilet hahahahah, alleen als ik mn jas uit heb trouwens. Anders zien ze t niet eens.
Oh dames wat zijn jullie toch weer aan t kletsen! Ga zo op m'n gemak eens bijlezen, maar eerst even de oogjes dichtdoen. Ben zoo moe! Slaap erg slecht door bi, dus probeer elk moment te pakken dat ik kan pakken.. Overigens gisteren controle gehad, beeb is ingedaald! Toch een opluchting te weten dat t hoofdje naar beneden ligt. Vk gaf aan dat als er bovenin ruimte vrij kan het altijd kan zijn dat ie toch nog omhoog schiet en draait maar dat die kans minimaal is. Ik ben gerustgesteld!
Kinderwagen in elkaar gezet vandaag nu zit alles nog in de was... Dat nog even laten drogen dalijk en dan is er iig iets als er een baby geboren wordt hahaha... Ik moest gewoon iets doen ondanks de pijn weer eens in mijn rug en been
Kahlan hoe gaat het met schilderen? He bah mek, ik hoop dat het goed blijft gaan. Inkie gefeliciteerd! Veel plezier! Paula hoe is het bij de dierenarts gegaan? Sammy hoe is het met jouw buik? Begrijp ik dat rockmade bevallen is met 26 weken? Hoe gaat het met haar en de kleine? Reb geweldige vergelijking met een sim poppetje. Haha! Ik vind dat je hoogzwanger bent hoor. We lezen in de krant wel of jij je geld hebt gekregen. anders is het een mooie krantenkop man van hoogzwangere (lijkend op simpoppetje) gooit ruit in bij UWV! Pien wat fijn! Lov wat leuk he dingen in elkaar zetten en babywas. Doe je wel rustig aan? Net weer gewerkt en mijn vervangster deels ingewerkt. Ik vraag me af of ik op tijd klaar ben met inwerken... het is zo veel. Verder was alles weer goed in het zkh. Het is zo bizar als ik aan het ctg lig is die kleine actief en thuis een stuk minder, maar misschien komt het ook door die strakke banden om je buik. Met 36 wk heb ik weer een groeiecho. Dat duurt nog lang ik ben zo benieuwd. O ja de kleine is nu echt aan het indalen. Hij ligt al echt onderin en de ene vk zegt dat hij vast ligt maar een andere zei dat hij bijna vast ligt. Maar dat klinkt wel positief. Bloeddruk was goed 130/75. Iets hoger dan vorige keer maar ze waren tevreden. O ja echt heel erg! Ik kwam uit mijn werk en was vergeten om mijn man op te halen thuis. Oeps! Hoe bedoel je zwanger...
Hahahah logo je man vergeten Fijn dat alles goed was... Het is gewoon een bengel die je in de buik hebt Nee niet rockmade maar micchan ... Die schrijft niet bij ons mee hoor
Fijn dat alles goed is logo! Poes heeft blaasontsteking hebben pillen voor 20! Dagen mee plus pijnstillers en blaasontspanners. Lov leuk zeg straks mooie foto laten zien hoor! Wj eten frietjes yes! Dat is ff geleden mmm jummie!
Ach germ Paula.... Maak morgen een foto want dekentje enz zit nog in de droger is ook al te donker nu voor een foto met de iPad. Heb jij ook nog de wagen van je zoontje trouwens? Hier eten we zoals iedere vrijdag vis met frietjes
Ja zielig gelukkig dus pijnstiller mee scheelt vast wat voor het moesje. Ja leuk als.hij helemaal fris en klaar is! Zoon zit hier in de wageninzet hij kan wel goed lopen (iets te goed hollen) Loopt weg enz en laat zn oren dan op standje oost Indisch doof ) Wij hebben een duo wagen gekocht van mp ben er super blij mee staat nu nog op zolder tot na de geboorte. Jammer want vind hem zo leuk haha.
Ohh Paula, stuur hier maar noodweer heen, vind ik gezellig Ik heb vandaag ook toevallig de kinderwagen klaar gemaakt. Even vraagje daarover, het overtollige deken enzo, dan heb ik nu dus onder het matras gepropt maar ligt dat wel lekker voor de kleintjes?
Nee zou ik niet doen charmed gewoon laten liggen en straks lekker om je kindjes instoppen Hier heb ik trouwens de lodger waar ik m in doe en dan nog eens onder de deken. Dan heb ik ook nog zo'n soort kap die je dan op de bak vastklikt boven de deken
Oke, dus de baby in laken en deken instoppen en niet om het matras heen? Of bedoel je iets anders? Ja hier ook nog zo'n ding wat er weer overheen kan, dus koud worden ze niet zo gauw denk ik