Februari mama's 2014 deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tigermommy, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Spring er ff snel in kijken of ik nog wat weet haha

Sammy wauw wat een toeter snap dat je daar last van heb maar wel heel mooi hoor!

Bedankjes doen we hier niet vind geboortekaartjes prima en genoeg.

Nyneave oo dat was vast schrikken meid gelukkig ben je weer thuis en gaat het weer goed lekker kalm aan doen hoor!

Lappie ja idd die 37 weken zie ik ook zo dan is het "af" en okee als de bevalling zich aandient.

@hier echt een bagger nacht met constant harde buiken en smerige pijn in mn liezen en rug dus weinig slaap gehad helaas.
    Vanmorgen even verjaardag geweest nu gelukkig weer op de bank met mn zoon.
    Man is bezig met laminaat zou het dan eindelijk afkomen vandaag *keep my fingers crossed*

Hopelijk niet teveel vergeten anders sorry bij deze.

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja reb :) scheelt dat ze nu de waterpokken heeft... Arm kind heeft ze zelfs op de schaamlipjes :(

3. Reb

Reb Niet meer actief

Ahhhhhhhhhhhh dat is zo zielig Lov, :(
    Geef haar maar een knuffel van me (het blijkt dat ik ooit de waterpokken heb gehad, niemand heeft het ooit gemerkt). LOL

Lekker rustig aan Paula, hopelijk is je kleine vent een beetje lief voor je! Heb je al een kruikje gepakt?? Of helpt dat niet?
    Hopelijk is de vloer af vandaag, duim met je mee!

4. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lov: nog gefeliciteerd met je nichtje, hopelijk kunnen jullie morgen het kleine meisje bewonderen!
    @Sammy: vervelend dat ze weer gedraaid is. En spannend joh die slijmprop, ook al kan het nog wel even gaan duren natuurlijk... Mooie buik trouwens, leuk om te zien.

Ik vind het steeds zwaarder worden. Wist gisteravond amper nog hoe ik moest zitten en ook vannacht werd ik steeds wakker omdat ik dan weer niet lekker lag. Net even op de bank bijgetankt, maar nu voel ik alweer een opbouwende druk richting m'n bekken/liezen. Zou ze aan het indalen zijn?

5. paula1984

Aa lov lees het van je meisje beterschap wat sneu:(

Reb hij is niet vervelend maar wel een handenbinder en ondeudend dus even stil zitten is er niet veel bij helaas

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Elja kan ;)

Reb kan idd zeggen ze. Ik ben wel blij dat ze het nu gehad heeft maar leuk is anders voor haar

7. migske

migske Niet meer actief

hoi lieve meiden wat een geklets haha houd het allemaal niet meer bij dus sorry als ik wat vergeet.....

Hier ineens heel veel vieze afscheiding sinds vanmorgen gadver de gadver...had altijd al wel veel ook voor de zwangerschap helaas maar dit jakkes...en het is gewoon afscheiding hoor haha dus maak me niet druk maar blehhhhhhh;)...

Hier gisteren avond ineens een mega harde buik..dacht ff dat ik een basketbal had ingeslikt kon niet eens normaal zitten....gelukkig na een nacht weg. Hier af en toe ook ongi achtige pijn maar niet extreem verder dus maak me geen zorgen voorlopig haha.

Grappig zo'n omzwaai hoor, van extreem bang voor de bevalling naar gewoon gezond gespannen en niet druk maken over ieder pijntje heerlijk hoor...enige waar ik wel vreselijk van baal is mn vocht wat ik vasthoud bah bah...mn rechterhand kan ik af en toe gewoon niet meer gebruiken omdat hij zo 'doods' aanvoelt:( en ik heb schoenen maten groter moeten kopen grrr:x bloeddruk is verder goed dus is gewoon een rotkwaal...

Heb trouwens een afspraak weer reb: 13/01 Controle VK

Hier morgen alweer 35 weken.....dus morgen mn dansje haha
    Fijn weekend iedereen!!!!!

8. Reb

Reb Niet meer actief

Fijn weekend Mig!
    Fijn he, die gezonde spanning. Hier ook wel kwaaltjes, maar maak me eigenlijk nergens druk om. Een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel fijn gevoel!
    Geniet van je weekend met je vent!

9. Reb

Reb Niet meer actief

Wat ik nou echt zwaar irritant vind... Studeren met laptop en ik kan gewoon niet lang achter elkaar dezelfde houding aannemen. Echt zoooooooooooooooooooo vervelend.. Weet gewoon niet hoe ik moet zitten, buik vindt ook lang niet elke houding fijn. Stom

10. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Dat slappe gevoel waar ik het laatst over had, doordat mijn aorta wordt bekneld door de groeiende baarmoeder, wordt echt met de dag erger.
    Heb nu dagen dat ik blij mag zijn dat ik het af en toe niet heb.
    Ik voel me dan heel slap en zwak, alles voelt zwaar, bijvoorbeeld met armen optillen of met stilstaan tijdens koken. Voel me dan echt heel naar worden.
    Gaan liggen helpt gewoon niet meer. Het trekt niet meer weg. Als ik door ga met wat doe wordt het steeds erger en voel ik dat ik bijna flauwval (gelukkig nog niet gebeurd). Soms is het in combinatie met een harde buik.
    Ik moet dan zitten, liggen, hangen constant afwisselen om me maar een beetje oke te voelen.
    Het meeste last ervan heb ik 's morgens. Het enige wat dan helpt is proberen in slaap te vallen, wat meestal niet lukt. Als ik wakker wordt is het weer even weg.
    Heb het gevoel of mijn longen zijn gehalveerd. Soms moet ik naar boven maar dan weet ik dat ik het gewoon niet moet doen, dan gaat het gewoon niet.

Oke, dit schijnt allemaal niet erg en/of gevaarlijk te zijn, dus daar leg ik me maar bij neer. Maar begin me wel druk te maken om de bevalling. Want hoe trek ik dat als ik me zo voel?? pfffff
    A.s. woensdag bij vk zal ik het wel even aankaarten.
    Heb het nu namelijk bijna de hele dag door.....

Zo moest even klagen.....

11. Reb

Reb Niet meer actief

Nou Lappie, kan me best voorstellen dat je je zorgen maakt over de bevalling hoor! Zou het inderdaad wel aankaarten, want dit lijkt me echt geen pretje. Niet alleen de bevalling, maar zo kan je ook niet uitrusten in aanloop naar de bevalling. Hopelijk heeft je verloskundige toch een soort van oplossing, want dit is ook niet te doen zo.
    Sterkte meissie! Dikke knuffel!

12. paula1984

Lappie wat naar meid dikke knuffel!

Migske echt vervelend meid al dat vocht vast houden.
    Gelukkig nog maar een laar weekjes en dan raak je het ook heel snel weer kwijt hoor.

Nu we het over vocht hebben ben er vanmorgen ineens mee op gestaan dikke handen en een dikke kop blegh had er totaal geen last van mn benen waren zelfs minder geworden en nu in 1 nacht :(

13. logo

logo Niet meer actief

Sammy hoe gaat het nu?

Nyneave vervelend zeg. Voel je je nu beter?
    Ik wil graag een stukje lopen maar ik heb regelmatig gehad dat ik halverwege niet verder kon. Sta je daar, zo frustrerend. Nu loop ik weinig en laat ik dingen. Soms denk ik er aan om een rolstoel te regelen, zodat ik er gewoon op uit kan zonder bang te zijn halverwege te stranden.

Lov hoe gaat het nu met de waterpokken?

Afscheiding is soms zo smerig. Soms gaan er 3 onderbroeken doorheen. Ieieie!

Migske gelukkig dat het niets ergs is!

O Lappie wat naar zeg! Ik hoop dat het wat beter gaat worden, maar als ik het goed begrijp zal dat wel niet.

Dames ik heb net een fotoshoot gehad en het was zooooooo leuk. Nu helemaal op. De fotograaf heeft 140 foto's gemaakt! We zijn 1,5 u bezig geweest. :)
    Ben zo benieuwd!

14. paula1984

Leuk logo ben benieuwd naar je foto's!
    Zo eens even eten in elkaar draaien hier!

15. Reb

Reb Niet meer actief

@Logo
    Oooh wat leuk!!!! Ben benieuwd :) Fijn dat het leuk was, toch weer een beetje afleiding en een leuke opsteker he!
    Ik was laatst naar de Efteling geweest, nou heb van tevoren een rolstoel gereserveerd. Maar goed ook, want ik hield het een uurtje vol, met heel veel moeite! Soms red ik het een half uurtje.
    Het zijn gewoon die stomme grenzen die je eigenlijk niet meer moet willen opzoeken nu. Veel te zwaar, zeker met de naderende bevalling. Als jij het gevoel hebt dat je een rolstoel nodig hebt om toch nog wat te kunnen doen, lekker aanvragen hoor!

@Paula
    Eten in elkaar draaien?? Wat ga je draaien dan, gehaktballen? :D

16. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Paula "ineens" veel vocht vasthouden is toch niet goed? Weet t niet zeker en wil je niet ongerust maken, maar daar staat me iets van bij.. Wanneer heb je weer controle?

17. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Oh, even opgezocht... Kan normaal zijn, kan ook duiden op een hoge bloeddruk...

18. Nyneave

Nyneave Actief lid

11 sep 2013
    426
    0
    0
    Brabant
    Ik heb een paar uurtjes geslapen met een paracetamolletje en voel me nu een stuk beter gelukkig.

Ben jij ook weer opgeknapt, Reb? Lijkt me erg rot zo midden in een winkel. Ik wilde ook heel graag even zitten, maar was bang dat ik dan niet meer omhoog zou komen :)

Wat jij beschrijft klinkt ook niet fijn, lappie! Ik zou het zeker melden bij je volgende controle.

19. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Pppfff ben helemaal gebroken, vandaag fotoshoot gehad, de kids waren zo vervelend, ook helemaal kapot want in de auto waren ze al weg en komen net thuis na een mcdonalds bezoek en ze willen meteen naar bed haha dus ze liggen al haha HEERLIJK!!!

20. Reb

Reb Niet meer actief

Nyneave, fijn dat je beter voelt. Ik heb echt zo'n rare dag vandaag hoor. Moet zo opstaan om te koken, maar ik denk niet dat ik daar energie voor heb. Maarja, ik ga het wel proberen en anders mag ml verdergaan :) Hij biedt het wel aan hoor, maar ik ben een eigenwijsje.
    En midden in een winkel, hahaha ik was met ml, dus die heeft me overeind getrokken...

Oh Tiger, ook al een fotoshoot.. Leuk!!! Ben benieuwd :)
    Geniet van de rustige avond. Bizar dat ze al in bed liggen, whaha

Deel Deze Pagina