Aah wat goed Kahlan! Morgen kunnen jullie eindelijk kennis makeb met jullie kleine wondertje. Geniet idd nog maar even van je buik, zw zeggen dat je die echt gaat missen Hier rommelde het vanavond, maar bleek vals alarm want mn darmen zijn weer helemaal in de hobbel wel enorm last van harde buiken en een enorm drukke baby ik verwacht niet dat er iets gaat gebeuren, maar je weet t nooit!
Wat fijn Kahlan!! Ok, het langer blijven dan niet. Bibi, balen vals alarm. Frustrerend, maar het voorwerk kan in ene overgaan in het echte werk! Wij gaan lekker slapen. Welterusten
Hier de nodige steekjes en krampjes, wel onregelmatig steeds. Geen idee of het voorwerk is of dat het door zet naar het echte werk. Ik ga lkkr proberen te slapen trusten dames!
Hier op van de zenuwen en krampen... Hopelijk over paar uur kennis maken met mijn zoon ... Om kwart voor 7 melden dan vliezen breken en gaan met die banaan
Ik waggel met je mee Inkie! Hopen dat we het beiden voor 12 uur vanavond gepiept hebben! Pfffff toch wel erg spannend!!
Succes meiden!!! Het duurt niet lang meer en we hebben echt allemaal ons kleintje. Hier een superdag én nacht! Kleine meid dronk alle flesjes leeg, kwam iedere 3uur en viel aan het einde in slaap en lagen haar in bedje en tot de volgende ook weer zo. Kan vandaag weer anders zijn natuurlijk maar deze nacht hebben we meegenomen. Vanochtend ook eens op de weegschaal gestaan. Hoef nog maar 1.4 kilo tot startgewicht maar doe er niets voor. En dat 6 dagen na bevalling. O ja, broer en zus zijn ook sinds gister eindelijk samen. Zie ik daar 2 glimlachjes hihi.... Bekijk bijlage 378608
Aaaah lief Wendy!!! Hier ook na een aantal dagen alweer bijna op startgewicht Hup Kahlan en Inkie, zet 'm op!!!!!!
Wat heerlijk Wendy! En een leuke foto! Trotse broer! Kahlan en Inkie, zet hem op dames! We zijn wel toe aan een beetje babynieuws. hier vannacht ook meer regelmaat. Nog even het hele aankleedkussen onder gepoept. Heerlijk die spuitluiers!!
Zet hem op Kahlan en Inkie! Wij zijn wel weer toe aan wat babynieuws! Hier helaas vals alarm, zijn toch voor weeën geweest helaas! Aah wat lief Wendy! Wat fijn dat ze het zo goed doet!
Wat fijn dat de beebjes het zk goed doen! Kahlan en inkie kom op meiden het laatste stukje! Xxx Hier ook nog steeds een tevreden manneke af en toe clusterd hij lekker haha Vandaag eerste dag alllen met mn mannetjes gaat tot nu goed gisteravond alles voorbereid en klaar gelegd. O ja spuitluiers haha zowel in de luiers als over het aankleedkussen. Gebruik die onderleggers uit mn kraampakket scheelt heel veel wassen. Heb hier namelijk een vrije natuur plasser. Dan heeft hij al een natte luier maar met de koude lucht erbij maakt hij ware fontein haha. @ gewicht was er uiteindelijk 20 aangekomen gisteren waren er al 9 af dus bijna de helft doe ook nieta ja eten als een malle haha.
Wendy ah lieve foto! Inkie en kahlan zet m op! Hier gaat het ook wel goed allemaal... Het poept eet en huilt en plast als een malle hahahahah
De oudste des te meer pff... alhoewel hij nu enorm tevreden beschuit met muisjes eet haha denk dat we die in huis moeten houden na de kraamtijd hij is er dol op iig!
Nee huilt je kindje nooit? Hier is het een echte Latino... Wat een pit Maar ik ben het gewend van de meiden die waren ook zo. Laat me nu niet meer gek maken bi nm 3 Is je oudste wat jaloers?
Ahhhh leuk he al die poep en plas waar we ons in bevinden Hier moet ik wennen na 2 meiden aan een piemeltje die zo nu en dan de boel onderplast hihi Gister is het cb geweest voor de intake 5 maart onze eerste date met ze ben benieuwd. Voor de baby,s die fles krijgen of een fopspeen gebruiken hoelang koken jullie alles uit? En hoevaak? Ben het vergeten de kraam had het wel gezegd Ben nu toch wel benieuwd wie de volgende is die gaat bevallen!
Panther hier van de week de eerste keer ondergeplast bengels... Volgens mij 5 minuten? Ik heb gister iets handigs gekocht in Duitsland bij de DM. Een doosje voor de speen in te bewaren en gelijk om in de magnetron te doen om te steriliseren.
Qua gewicht zat ik na 3 dagen alweer 2 kilo boven mijn start gewicht. Dik tevreden, want dat is nog altijd 9 kilo minder dan 2 jaar terug toen ik begon met afvallen!! Net de hielprik gehad. Ging helemaal goed. Kort huiltje, maar dat was het. vraagjr: dametje zuigt zo krachtig dat ze mijn tepels kapot zuigt. Aanleggen enzo gaat allemaal goed, daar ligt het niet aan. ze zit ook al bijna weer op geboortegewicht (en dat na 4 dagen al). Zouden jullie een speentje overweg om de zuigbehoefte (hopelijk) wat ye minderen? De kraamverzorgster laat de keuze aan mij over en ik twijfel heel erg..
Kahlan en Inkie Zet m op! hopen dat het voor 12 uur gaat lukken! Voor wildplassers en spuitluiers doen we het allemaal toch! meteen maar besloten om de kraammatjes in de la van de commode te leggen zodra ik er geen meer voor mezelf nodig heb! Hier nu sinds een dag of drie lichte krampen maar volgens mij zet het allemaal nog niet echt door. Ik hoop zooo dat ze niet al te lang op zich laat wachten. Ik val bijna om van nieuwsgierigheid!! of van die buik... dat kan natuurlijk ook!