@Ddana ; hier ook vanaf gister lichte krampjes, en ook nog niet het gevoel dat het gaat doorzetten. Ik ben ook zo enorm benieuwd! Hopelijk laten ze niet lang meer op zich wachten
Ehm lov nee echt niet gewoon deze beeb is zoooooo mellow niet normaal gewoon tevreden heeft hij honger dat smakt hij en gaat op zn handjes soppen soms moet ik hem na 4 uur gewoon wakker maken voor voeding eenmaal wakker heeft hij dan wel trek. Meestal in de ochtend is hij een poosje wakker dan ligt hij in de.box beetje naar de wolken te lachen en spartelen♥ Vaak kom ik boven om even te checken ligt hij soms gewoon wakker om zich heen te kijken. Mn oudste was vanaf dag 1 gillen brullen trappen als het maar 10 tellen te lang duurde naar zn zin. En nog haha ja denk ik wel alhoewel het vandaag erg goed gaat met hem
Als je kindje goed zuigt kan je best een speen gebruiken hoor doe ik ook, zuigbehoefte is groot hier namelijk.
De kraamverzorgster zei ook al tepel/speen verwarring hoef je niet bang voor te zijn. Ze drinkt zo vreselijk goed (het is dag 4 en ondanks 120 gram afvallen de eerste dag zit ze nu alweer 5 gram boven haar geboortegewicht). VL gaat vanmiddag lanoline (ofzoiets) zalf halen. En anders gaan we gewoon de speen gebruiken.
Mijn kraamverzorgster geloofde ook niet in tepel speen verwarring. Nu hebben wij zelf gewoon geen speen aangeboden maar het mocht wel gewoon. Ze zei als je het doet na een voeding dan gaat het niet ten koste van evt honger maar is het puur zuigbehoefte.
Nou ja als je merkt dat het drinken opeens slechter gaat stop je met de speen Die zalf is super! Ook insmeren met melk en laten opdrogen werkt goed...
Dat is precies wat de kraamverzorgster ook zei over dat je altijd kan stoppen. VL is nu de zalf halen. Proberen we die nu even. Ik smeerde al met bepanthen, maar dat is niet voldoende. Ze doet het verder zo ongelooflijk goed. Poepen, plassen, eten alles eigenlijk. Huilt ook weinig. Geeft met smakgeluiden en knijpende handjes duidelijk aan dat ze wil eten. in bad vind ze heerlijk, alleen eruit vind ze niks. En de thermometer is een reden om te krijsen. Ik zit helemaal op een roze wolk en m orgen gaan we met kleine meid naar school van de kinderen. Die zijn ook helemaal enthousiast. Komen binnen rennen na school en het eerste wat ze roepen is waar is S.ophie. Ik geniet even heerlijk van mijn leventje zo!!
Hier ook 2 tevreden kindjes! Joëlle huilt nooit en is in een week tijd van 2800 gr naar 3040 gr gegaan! Jason huilt ook zodra hij wakker is en t te lang duurt hij gaat echt krijsen (zou t aan de naam liggen paula hahaha) hij is van 3095 gr naar 3470 gr gegaan haha dikzakkie! Ik was 10 kilo aangekomen en na de bevalling 16 afgevallen. Ik prober nu meteen op mn eten te letten zodat t zo blijft haha
He dames ff een update: 8:00 mvliezen gebroken en meteen infuus Toen dtie uur lang weeen om de 4 minuten, 11 uur gevoeld 3/4 cm ontsluiting... Toen drie uur lang weeen achter elkaar met af en toe minuutje pauze. Ik was al uren amper aanspreekbaar, dus toch maar voor een ruggenprik gegaan. Nu 6/7 cm!!! Voelt een beetje al falen dieruggenprik... Maar goed het was niet meer te doen...
Zo moet je het absoluut niet zien hoor Kahlan. Je doet het hartstikke goed. en zolang achter elkaar is niet niks. Nu even volhouden en probeer te genieten van je bevalling. Helemaal nu je toch die ruggeprik hebt gehad. En straks heb je een mooie baby!!!
Nee joh Kahlan net zoals 2deleg zegt moet je het niet zo zien. Is niet niks al die uren achter elkaar de weeën. En daarvoor zijn die ruggenprikken he! Kop op je kunt het! Je hebt nu heel snel jullie wondertje in je armen! Ik denk aan je.. En Inkie hoe ist met jou??
ABSOLUUT NIET Kahlan!!! Soms is een ruggenprik gewoon echt nodig, zoals in jouw geval. Heel veel succes!! Je hebt straks je meisje in je armen!! Ja, hoe zou het met inkie zijn?
Kahlen meid dat is geen falen! Bij mijn eerste heb ik er ook 1 gehad soms is het niet anders! En laat niemand je wijsmaken dat je heb gefaald! (Herken trouwens wel je gevoel hoor meid) Kom op laatste stukje nog maar heel even tussen jou en je meisje!
Ah wat spannend zo'n bijna live verslag van bevalling! Ik hoop dat je inmiddels bevallen bent Kahlan! En ik ben ook benieuwd naar Inkie. Wat een mooie foto's komen voorbij, prachtkindjes allemaal. @speen: Ik heb nog geen speen gebruikt, maar je zou het gewoon kunnen proberen om te kijken of het helpt voor de zuigbehoefte. @spuitluiers: poeh, die hebben we hier ook. Vandaag ging ik haar beneden op de eettafel verschonen... het zat echt bijna op onze stoffen eettafelstoel, scheelde echt een centimeter ofzo. In het vervolg maar met de billen de andere kant op, haha!
Hihi, hier alleen 2x wild geplast Nou Kahlan, dat is geen falen hoor!!! Het belangrijkste is dat jullie meisje gezond en wel ter wereld komt en jijzelf ook gezond blijft! En als dat met behulp van een ruggenprik wel kan, so be it!
Ik hoop dat we vandaag een positieve update van kahlan en Inkie krijgen en dat ze net zulke mooie kindjes mogen krijgen als op de foto's van de afgelopen dagen!! o ja.... EN IK WIL OOK!!! deze uitspraak neem ik vast terug als ik vol in de weeen zit maar goh wat ben ik toch klaar met dat wachten! Alle verse mama's veel plezier met jullie mooie baby's vandaag. Alle soon to be mama's sterkte vandaag!!
Dames!!!! Ze is er,onze kleine Floor! 3590 gram, heeft al aan de borst gedronken! Het was een werkelijk helse dag en verskag volgt nog! Dank voor al jullie steun! Ze was er om 21:16! Sorry voor laat bericht, het wilde gisteravond niet lukken...