Februari mama's 2014 deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door logo, 26 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    De eerste 2/3 dagen hadden wij dat ook, maar omdat ie het qua gewicht heel goed deed mochten we er al gauw 5 uur tussen laten 's nachts. Maar uiteraard werd ie toen wel na 3 uur wakker ;) En nu meestal 4/4,5 uur. Afgelopen nacht was het 10.30uur, 03.00uur en 07.00uur..

2. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Hey Lappie, vervelend voor je dat het niet is gelukt.
    Besprak het vandaag nog met mijn kraamverzorgster dat het nirt zo vanzelfsprekend is bij iedereen.
    Maar je hebt het geprobeerd en zl toch wat extra meegegeven.

Geniet van je mannen en dan komt de rest vanzelf wel weer!!

3. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Hier geen fv, maar dl clustert tusse 7 en 12 en komt dan rond half 4 en rond 7 uur.

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lieve lappie.... Klinkt alsof je heeeeel hard je best hebt gedaan meisje. Ik weet hoe graag je het wilde maar soms gaat het gewoon niet, bv geven.
    Je mag trots zijn op jezelf dat je het zo hebt doorgezet ... Echt!

Ik snap je teleurstelling maar het is niet anders.... Fv is natuurlijk ook gewoon een prima alternatief.

Knuffel en geniet van je mannetjes!

5. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry dames, niet bijgelezen, het is zo overweldigend en bijzonder! Wat een ongelofelijk wonder!!!
    Net als bij jullie, wanneer de gemoederen bedaart zijn, kom ik weer vaker,
    Maar nu ff opscheppen met onze prachtige dochter!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      32 KB
      Weergaven:
      3
  6. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Wat een lieverd Kahlan!!! Daar mag je zeker mee opscheppen! :D

Lappie, wat vervelend dat het niet is gelukt, maar je hebt in ieder geval je uiterste best gedaan! En als het dan niet gaat houdt het op, ondanks dat je zo je best hebt gedaan. Kan me voorstellen dat dat heel naar is, maar oontoud goed dat je er alles aan hebt gedaan! *knuffel*

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heerlijk he kahlan! Geniet ervan meid!

8. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    Dag lady's hier ook weer even een berichtje
    volop genieten van beide kids!
    logan nog erg misselijk en veel spugen maar ondanks dat een heel tevreden manneke

Bijgevoegde bestanden:

9. Ddana

Ddana Actief lid

27 okt 2012
    181
    0
    0
    Den Haag
    Oh Kahlan en Inkie wat een knappe kindjes toch!!

Ik zit hier in het juiste topic want er worden alleen maar knappe kindjes geboren!! :D Ik hoop niet dat ik uiteindelijk een maart mama wordt ;)

10. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Kahlan & Inkie mooie kindjes!

Pfffff ik ben zooooooooooooo moeeeeee!!! zit nu aan de vijfde bak koffie:$:$ hahaha.. De baby;s huilen al vanaf 9 uur!!!!! Ik ben om 10 uur gaan slapen tot 1 uur.. Toen heb ik mn man naar bed gestuurd.. Dan huilt Jason,, Is hij even stil gaat Joëlle huilen.. da n gaan ze allebei tegelijk!!! Ik weet niet meer wat ik moet doen!!! pffff

11. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Oh jeetje Sammy, wat vermoeiend en wat frustrerend. :(
    Hier ook een 'piepertje'. Altijd honger lijkt wel. Vooral 's avonds wil hij niet gaan slapen. Hij wil dan alleen maar op mijn vinger sabbelen. Krijg er bijna bloeduitstortingen op.
    Een speentje heeft hij tot nu toe steeds geweigerd.

Gisteravond om 21.00u voeding gehad, 22.30u nog niet slapen, constant huilen en toen was ik er klaar mee. Heb z'n inbakerdoek gepakt, weer de speen geprobeerd (nu pakte hij hem zomaar wel), tijdje over zijn wang geaaid. Hij keek mij constant aan. Toen ik rust zag bij hem ben ik gaan slapen en toen heeft meneer zomaar een hele ruk gemaakt van 5 uur! Dus 6,5 uur tussen zijn voedingen gehad.

Huilt je tweeling altijd zo, of was het iets van alleen vannacht?
    Hier lijkt de inbakerdoek dus wel te helpen (icm speentje dan). Ik heb zo'n doek van Pacco.

Sterkte in ieder geval. Ik vind dat huilen met 1 baby al moeilijk, laat staan met een tweeling!
    Hopelijk kun je vandaag overdag nog even rusten.

12. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd nieuwe mama's!

Hier zijn ze helaas nog niet thuis. Inmiddels zijn ze 12 weken.

13. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Heerlijk Kahlan en Inkie. Mooie tevreden kleintjes zo te zien.
    Leuke, lieve, smelt foto's!!!

@Lappie, kan het niet zijn dat hij wil clusteren??
    Doet de kleine meid hier ook. Gisteren van 7 tot half 11 elke uur voeden en daarna doorslapen tot 3 uur en daarna tot 7 uur.

14. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Ze zijn prachtig Kahlan en Inkie! Lekker van jullie kleintjes genieten!

15. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Inkie kahlan wat een schitterende kindjes!! ♥♥

Lappie je heb er alles aan gedaan meid knuffel herken het wel een beetje van mn eerste. Komt goed xx

@huilen ze zeggen dat het tot de 6 weken erger word en dan neemt het af weet niet of het waar is hoor!

Hier de afgelopen dagen regeldagen gehad met gisteren de piek.
    Om 04.00 kwam hij en is niet van mij of mn borst af geweest tot 10.00 uur! Ja een kwartier want moest de oudste uit bed halen en eten geven.
    Toen weer eraan tot 11.00 en toen eindelijk even slapen tot 14.15 en weer verder met voeden in slaap vallen tegen mama aan 15 min later weer wakker en verder.
    Tot uiteindelijk 19.30 toen lag hij in bed ik ben gecrasht in bed en hij is gaan slapen tot 01.30! Voeden en weer in bed tot 05.30! En weer gewoon melden na 4 uur hopelijk is de eerste keer achter de rug nu haha.

16. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Wat een knapperd Inkie!!

L.yam wilde ook steeds 's avonds niet slapen. Nu de laatste 2 avonden wel, dus hopen dat-ie het volhoudt! :)

Wat vervelend Sammy, weet zo gauw ook niet wat je kunt proberen.. :(

17. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh jee dames en ik zit pas op dag 3! En ben nu al kapot.... Maak me meer zorgen om ml die moet ma di werken en ver reizen...

Ik lees mee, maar reageren is nog wat veel voor me.

Dames die nog gaan bevallen: hang in there!!!! Februari duurt niet lang meer! Pak je rust en probeer nog ff tegenieten !!

18. Ddana

Ddana Actief lid

27 okt 2012
    181
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen dames,

Net bij de vlos geweest en het plan voor de komende twee weken doorgesproken (voor als ze besluit om lekker binnen te blijven) in elk geval vanaf woensdag kijken of ze kunnen strippen. Ik hoop dat het niet nodig blijkt te zijn maar we zullen zien.

Als ik echt graag wil kunnen ze iets eerder dan met 42 weken inleiden maar ik denk niet dat ik dat zou doen.
    Raar eigenlijk. ik loop al weken te zeuren dat ik niet kan wachten tot ze er eindelijk is en nou kan ik het verspoedigen en dat voelt nu dan weer tegennatuurlijk:(

19. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

14 jan 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap het helemaal Ddana. Maar ik heb toch ook al afspraken staan. Ik wil niet verder dan 41 weken. De risico's zijn mij te groot. Maar ik hoop dat de baby er nog voor het strippen zal zijn. We zullen zien.

20. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Heel herkenbaar meid hopelijk komt beebje gewoon uit zichzelf.
    Hier lag ook een plan klaar inleiding met 41+4 gelukkig kwam hij zelf met 40+ 5!

Deel Deze Pagina