Hihi wat een leuke foto Tiger!! 😄 Ik heb echt het idee dat L.yam niet genoeg heeft aan zijn fles. Zou je zelf met nutrilon forte mogen beginnen of moet je dat eerst bij het consultatiebureau aangeven ofzo? Want hij zit al op de 120cc.. en de laatste dagen komt ie ook gewoon om de 3 uur..
Aangeven hoeft niet hoor wendy wel kun je overleggen wat handig is ofwel flessen ophogen ofwel andere voeding. Tiger wat is het toch een heerlijk mannetje!
Aahhh vanochtend een 4 generatie foto gemaakt want gelukkig ging het goed genoeg met mijn oma dat ze op visite kon komen, fantastisch! Verder hebben de wallen van mijn wallen ondertussen wallen. Gister meisjelief weer van 21.30 tot 2.00 aan een stuk door gehuild. Vandaag maar gestart met infacol.
Nou Wendy, je klinkt er nog positief bij! Bij de eerste is het zoo lastig inschatten wat ze willen... ( weet ff niet of het ook jouw eerste is?). Mijn meisje komt vabdaag ook erg vaak om te drinken. Aan de positieve kant: ze hoeft geeb mutsje, geen kruikje en ik mag haar snachts laten doorslapen!! ( hahaha eerst uberhaupt slapen maar toch!). Gewicht dag vier 3300 gram ( 3590 bij geboorte). He sorry ff opscheppen ben zooooo trots!!!! Dank voor jullie tips! Ik ga ze vandaag proberen! Luiertje na 1 borst is al een succes!!! Is het trouwrbs normaal dat ik niet fit genoeg ben om haar te verschonen? Best slap!
Oké dankje Paula Ooh Wendy, dat is leuk!! En wat vervelend dat je meisje zo huilt 's avonds Hopelijk helpt de infacol!
Ja hoor, ik kon ten eerste van de pijn niet staan. Maar was ook erg slap en werd heel snel duizelig! Heb de eerste dagen eigenlijk helemaal geen luiers verschoond, gewoon omdat ik niet kon staan/lopen. En wat was dat frustrerend zeg!!!
Hier ook hoor Kahlan, de eerste dagen nam de kraamverzorgster de zorg volledig over. Ik vond dat wel heerlijk, kon ik rustig bijkomen (had natuurlijk tot aan de bevalling al 2 nachten niet geslapen). En nu nog, ze is 8 dagen oud alweer. Vandaag naar de stad geweest. Ging om 11 uur weg en was pas om half 3 terug (bij de hema koffie gedronken met mijn middelste en de kleine meid gevoed) in de tussentijd. En nu spijt, want ik kan amper mijn ogen open houden zo moe ben ik. Allemaal omdat ik vanmiddag die 2 uurtjes slapen niet heb meegepakt.
Ik lees bij bijna iedereen wel dat de kleintjes onrustig zijn. Wat ik mij afvraag is of dat alleen bij borstvoeding hoort die regeldagen? Wij hebben er ook last van ik geef voor een groot deel fles en een beetje borst maar meneer is erg onrustig de laatste dagen veel wakker en vraagt vaak en veel eten. Ik zit nu op 120 ml maar ik twijfel of hij wel genoeg heeft aan de voeding die ik gebruik. Is ook hangerig en huilt dit heeft hij sinds een dag of 2 denk erover dinsdag maar naar het weeg moment zo,n inloop spreekuur te gaan op het cb en het eens aan te kaarten. Wat denken jullie? Ga aan mijzelf twijfelen vandaar.
Eerlijk gezegd geen idee Panther. Bij al mijn kinderen liep de BV als een tierelier. Maar het idee om het even na te vragen is zeker niet verkeerd. En misschien even googlen????
2de leg vraagje jij geeft bv dus voed ik het openbaar mag ik vragen hoe je dat aanpakt (andere bv mama's mogen natuurlijk ook hun manieren vertellen graag zelfs! ) Ik wil/moet dat straks ook gaan doen maar vraag me af hoe dat een beetje discreet kan/gaat. Even een tepel eruit floepen gaat niet met mijn grote maat. Ml stelde al voor om een oude bikini te verknippen zodat alleen mn tepel eruit komt en die dan onder mn voedings bh te doen als we op pad gaan? Of klinkt dat erg stom??
Kahlan als je je zo slap blijft voelen mss je ijzer even laten prikken? Vk kan dat gewoon in je vinger mss is hij wat laag na de bevalling? Heb je veel blied verloren mss tijdens de bevalling of vloei je flink?
@ luiers verschonen ik denk dat ik gezegend ben met een super snel herstel ofzo want ik deed op dag 3 al gewassen en wel de deur open voor de kraamverzorgster had er een was in gegooid en de koffie liep door. Voelde me zo fit en goed was heerlijk om.weer bezig te zijn in mn huishouden en gezin hihi
Goeieavond dames, Hier net terug van verjaardagsvisite, nu echt bekaf! Vl is op naar de volgende verjaardag. Ik kan dat echt niet meer opbrengen. Zo lekker douchen en vroeg mn bedje in Hoe ist met de andere dames?
moe en pijn in mijn lijf en ik zit mezelf in de weg en iedereen blijft maar vragen of ze er al is en waarom ze er nog niet is.... alsof ik dat weet! Het enige wat ik weet is dat ze op haar verjaardag komt en ik verveel me tot het zover is omdat mijn lijf er klaar mee is en alles wat ik wil gaan doen doet zeer! Juffie is lekker bewegelijk en lijkt het prima naar haar zin te hebben binnen dus we wachten af. Ik hoop dat alle onrustige kindjes snel weer kalmeren en tevreden zijn. alvast een aantal uren nachtrust gewenst aan jullie allemaal!
In mijn luiertas zit een fleecekleed. Dat hang ik over mijn schouder, en kind heen. Dan trek ik daaronder alles gewoon open hoor. En niemand die dat ziet dankzij het kleed. Ik ga wel altijd zo zitten dat ik met mijn rug naar de muur zit. Zodat er niet per ongeluk inkijk is van een zijkant ofzo.
Ik heb een foto in de club geplaatst. Mijn dochter wou graag eentje maken in de hema. Dan kun je gelijk zien hoe dat eruit ziet.
Nou danes wish me luck, ze is gevoed, ze kwam om 6,7,8 en 9! Luiertje erna, ml zit nu op de babykamer met haar om ze in slaap te knuffelen. Ik nu snel naar bed, hopelijk is ze mie genoeg dat ze eindelijk wat slaapt. Aankleedkussen tip werkte helaas ook niet hier! Weltrusten ... I hope!