Meiden ook hier een onrustig mannetje. Vrij veel wakker en wil vaak gevoed worden en geknuffeld worden ik wil echter een beetje vasthouden aan om de 3 uur anders is het eind zoek en ben ik straks de hele dag bezig met hem Wij leggen Ahmet op de dag in de kinderwagenbak in de box in de woonkamer moet zeggen dat hij nog niet in zijn bedje heeft geslapen ook snachts ligt hij daarin is toch wat warmer en maak ook nog een kruik voor hem in de nacht. Vind het bedje zo open door de spijlen. @Kahlan, heb je al geprobeerd je meisje zoals wij doen in de kinderwagenbak te doen als je die hebt is toch wat compacter en sommige kindjes vinden dat zo fijn. Ahmet heeft last van een smettend huidje in zijn liezen en onder zijn okseltjes ga maar eens aan de slag met Sudocreme of Bepantem. @Paula wij geven Ahmet om 23:00 en als het kan nog iets later bv in het weekend de laatste voeding en hij sliep vannacht tot 04:00 en toen had hij reuze honger ik zou dat proberen als ik jou was meis! Anders gaat hij zijn nacht verleggen en dat is niet fijn voor jullie. Zondag had ik ook een rotdag Ahmet sliep onrustig en ik had een enorme hoofdpijn ik ben bekend met migraine dit leek er erg op ben middags lekker naar bed gegaan met de kleine ik ging huilen om niets zo raar ben nooit zo Puur van vermoeidheid en ff blehhhhh.
Kop op Kahlan, je doet het hartstikke goed! Hier ook nog steeds rustig helaas, gisteravond wat krampjes waarvan ik dacht dat het een begin zou kunnen zijn, maar helaas. Ons kleintje zit vast nog wel goed daar binnen al mocht hij of zij er van mij wel uit komen 😊 @Ddana ; We moeten nog even geduld hebben meid. Heb jij al evt een afspraak staan voor strippen of inleiden?
Ddana en bibi jullie houden het spannend meiden! Kom elke dag even kijken voor jullie hoor hihi. Bibi jij morgen ook je grote 40 weken mijlpaal en nu de vraag wie van jullie is er eerst... Panther ja vanavond ga ik het proberen hij komt vaak zo rond 19.00 uur dan ga ik hem rond die tijd maar eens een keer wakker maken en kijken of dat helpt. Vind het best spannend allemaal...
Wat lief dat je elke dag even voor ons komt spieken Paula We houden het idd spannend. Ik had van te voren helemaal niet gedacht dat ik de 40weken zou halen, maar het begint er toch wel heel erg op te lijken Als het aan mij ligt mag ons kleintje wel komen hoor, lijkt of word ik met de dag zenuwachtiger
Poeh hier is dochterlief al vanaf 7.00 wakker/ onrustig. Kan haar slaap niet vatten. Laat haar nu maar ff huilen hoor. Had vanochtend nog best energie, wasje gedraaid, bed afgehaald, dochter in bad...maar ineens weer een dip. Manlief is nog thuis en zoonlief naar school. Als de kleine meid zo misschien eens gaat slapen doe ik ff mee.
Ik kwam ook even spieken om te kijken of jullie inmiddels al bevallen zijn, maar nog steeds niets helaas! Spannend he dat wachten terwijl je weet dat het gewoon ieder moment kan gaan gebeuren. Toen t bij mij begon, begon ik ineens spontaan te huilen omdat ik dacht van hehe nu is t eindelijk zo ver! Haha. Mijn kleine man is nu bijna een maandje oud, gaat hard en hij word ZO groot! Hij doet t goed alleen die krampjes... Zelfs de tip van t masseren gedaan, maar t helpt niets Ff showen trouwens hoor, ben zo trots t is alleen niet zn mooiste foto
Inderdaad Bibi, elk babynieuws is toch weer leuk. En ik weet ook nog wel hoe ik er die laatste paar dagen klaar mee was. Kleine meid wil hier trouwens ook slecht slapen. Vannacht 3x eruit en vanaf half 6 was mevrouw klaar wakker. Volgens VL verwen ik haar teveel door haar telkens in mijn armen te laten dlapen overdag. Maar ja, als ik haar neerleg begint ze te miepen (en als ze dan slaapt gaat ze in haar slaap liggen huilen). Ze ligt nu net een half uurtje in bed na een voeding. Hopelijk slaapt ze een uurtje of 2 zodat ik ook een tukkie kan doen, maar voorlopig is ze weer lekker aan hrt miepen.
Ja, t gaat heel hard! Ben benieuwd wat ie weegt bij zn 1e bezoek aan het consultatiebureau. Mijn man gaat zelf wel eens met hem op de weegschaal staan en hij weegt al boven de 4kilo
Ook ik spiek regelmatig (ook 's nachts na het voeden) even voor babynieuws, maar natuurlijk ook naar de verhalen van alle mama's. Na 2,5 week met nachtelijke onderbrekingen en het afgelopen weekend visite te hebben gehad i.v.m. de verjaardag van onze dochter, wilde ik gisteren lekker vroeg (21:00 uur) uitgebreid douchen en naar bed. ML zou Jasper mee naar boven nemen. Ik was nog niet klaar met douchen of Jasper was al wakker en wilde zijn voeding. Nou prima, hij heeft veel gedronken en ik heb hem in bed gelegd. ML kwam uiteindelijk ook in bed en toen kwam Jasper weer. Was ik nog de laatste die sliep!! Daarna kwam hij wel pas om 03:30 uur, dus 4 uur lekker kunnen slapen en omdat onze oudsten vakantie hebben, heb ik lekker lang in bed kunnen liggen en daarna met Marit Jasper gebadderd. Ze heeft voor het eerst geholpen met de luier omdoen en aankleden, zo lief!!
Ik vind t ook zo leuk hoe jullie over de kleintjes praten eigenlijk doen ze het allemaal heel goed! Kleine toppertjes zijn het! Hier ben ik net wakker, heb even een uurtje geslapen, had ik even nodig denk ik. Voel me de hele dag al zo lamlendig, loop ook nog steeds in mn huispak, oops
Lekker bibi wat kan jou het schelen haha genieten in je huispak. Soms als ik zn dag had ging ik onder xe douche en dan wisselde ik weer naar een ander huispak haha
Voel me gewoon de hele dag al niet zo lekker, moe, nergens zin in, gewoon niet fit. Kan dit een voorteken zijn?
Lekker toch Bibi! Daarvoor heb je verlof!! Niks mis met een huispak hoor! Hoe doen de mama's dat die bv geven: ik heb vier voedingsshirts. Ik vind, dat ik nu niet zoveel variatie qua kleding heb, hooguit het verschil tussen een rok of een spijkerbroek eronder. De shirts verschillen alleen qua kleur, maar zijn hetzelfde van model. Ik zoek iets van een tuniek of trui of gewoon een vlotte set. Iemand tips?? Ik kan verder wel weer mijn gewone kleding aan. Het gaat dus echt om "aangepaste" kleding om bv te geven.
Dat zou kunnen Bibi! Heb dat wel vaker gehoord! Ik hoop het voor je! Oooh Paula spannend Wij moeten vrijdag naar het CB, 2 weken geleden toen ze hier kwam woog hij 4100 gram. Ben erg benieuwd! Hij groeit als kool, hihi! Nou dames, het wordt inderdaad wel weer tijd voor babynieuws hoor! 😁
Chantal, Ik heb een stuk of 5 shirt ook. Eentje van de h&m is de enige eigenlijk die een ander model heeft. de andere zijn allemaal erg laag uitgesneden (en daar hou ik helemaal niet van), dus ik woon in die van de h&m. Ik heb wel van de week een simpel bloesje bij de c&a bijgehaald. Eentje met 3kwart mouwtjes en knoopjes tot halverwege zeg maar. Handig met voeden had ik zelf bedacht. Eigenlijk kun je heel veel met bloesjes of vestjes over zo een standaard voedingsshirt heen. Ik vind zelf de variatie in voedingsshirts ook erg beperkt (Vind ze vaak ook erg duur en niet mooi qua model)