Haha heb gewoon KV merk, maar zal hem eens proberen Paula. Oohw oke 2de leg, snap dat je dan voorzichtig bent...
Hier vanmiddag cb op thuisbezoek gehad. Gelijk de kleine meid gewogen. De laatste keer was vorige week donderdag op de laatste dag van de kraamverzorgster. Toen was ze 3540 (geboortegewicht is 3618). Maar ik maakte me zorgen om wat ze binnen kreeg. Ze woog nu 3730 en hoeveelheid is ook gewoon voldoende. Ik ben gerustgesteld.
Mooi wendy! Hier zijn we gisteren geweest was "maar" 100 gr gegroeid in 10 dagen maar ze vonden het niet zorgelijk... Heb de kraamverzorgster nog een appje gestuurd die vond het ook mooi niet veel maar wel prima.
Misschien volgende week weer gaan wegen en even in de gaten houden als bezorgde mama. Komt vast goed ♥
Hier komen ze morgenmiddag. Ik ben benieuwd of ze dan gelijk even wegen. Ik heb weer teveel gedaan vandaag. En dan voel ik me 's avonds net een dweil. Eetlust ook helemaal weg, probeer iets te eten door een banaan te nemen. Maar van warme ten draait mijn maag zich om. Kleine heeft ook iets verhoging. Morgen maar een dagje thuis blijven en veel slapen!!
Hee dames, Even een update vanaf hier. Vanmiddag wat onregelmatige weeën gehad. Nu ook een stuk of wat gehad om de 5min. Of het voorwerk is of het echte werk is nog afwachten 😊 ik hou jullie op de hoogte!
Spannend Bibi. Ik hoop voor je dat dit het echte werk is. sorry dat ik hier zo weinig reageer, druk met alle visite en onze kleine meid !
Spannend Bibi, succes! 2de leg.. rustig aan hoor, het is nog niet zolang geleden Wat wel lang geleden is... Seks pfff. Heb gisteren een spiraal laten zetten bij de gynaecoloog, geen risico en geen zin meer in de pil! Durf alleen nog niet zo goed, gek he!?
Dankjewel! Seks ... . Komt wel weer, eerste keer is het even spannend maar het voelde hier na de jongens al weer snel als vanouds (of beter zelfs *bloos* ). Hier vorige week zondag nog even lekker ervan genoten hahaha ... de jongens waren bij opa en oma dus we hadden alle tijd
Naja weeën, voorweeën, harde buiken, geen idee eigenlijk. Ik weet niet hoe ik ze kan onderscheiden van elkaar? Het trekt door naar mn rug, is pijnlijk, maar wel te doen nog.
Bibi zo begon het bij mij ook in de avond om 8 uur tot middernacht elke 5 min maar goed te vangen daarna moest ik echt mn ademoefeningen gaan doen... Duimerderduim!
Seks.. na de bevalling nog niet maar we zijn ongeduldig hihi ik vin het niet zo prettig terwijl ik nog wat (licht) vloei.
@D'dana im heb me kapot gelachen om je verhaal!!! Ik ben eeeeecht op! Kraamzorg was er vandaag nig even omdat ik verhoging had en jv heeft eindelijksw hechting lis gemaakt. Laatste twee viedingen lijk ik totaal geen toeschuet reflex meer te krijgeb????? Iemand enig idee of dat normaal is?
Ooooh super spannend Bibi!!! Ik ga heel hard voor je duimen. Bij mij trok het ook door naar mijn rug. Alleen was het bij mij meteen 3/4 minuten ertussen. Maar had de hele week al onregelmatige voorweeën gehad. Mocht het beginnen, succes!! Reb, dat vind ik dus ook een beetje eng.. Maandag voor het eerst weer ongesteld geworden, dus meteen met de pil begonnen. Als het goed is ben ik dan meteen weer beschermd. Zou hhet wel weer willen, maar vind het wel eng.. Na de menstruatie maar eens kijken Gean, hier ook op de ochtend van de bevalling nog hoor Hihi.. vlak daarna begonnen de wweeën, dus waarschijnlijk was dat net de laatste zet