Oh ok, vandaar Dan is het ineens een stuk logischer haha Bibi, frustrerend Paula, dan zijn ze eigenlijk gedwongen elkaar leuk te vinden. Op en top manipulatie vanaf de eerste weken muhahahah
En dan 1 borst om 17.00 en de andere om 18.30 uur. Spannend Bibi wanneer het dan echt gaat beginnen! Ik ben gisteren bij het consultatiebureau geweest. Ze weegt inmiddels 4590 gram. 19 dagen daarvoor woog ze 3890, dus ze groeit goed! Verder was ook alles goed, toch fijn om zo'n check te krijgen. Zoonlief is ook weer goedgekeurd. Hij heeft vanavond voor het eerst los gelopen, zo leuk!!!!
Oohhh dacht dat je zei aankomende maandag haha. Best snel!! Ik voelde het ook al aankomen maar met die spiraal zal het wel anders lopen denk ik
Bibi jammer dat het niet doorzet... Hopelijk gebeurd het vannacht alsnog... Als je echte weeen hebt, blijven die onder de douche ook of worden zelfs heftiger onder de douche. Voorweeen zwakken af onder de douche...
Dankje voor je antwoord Janneke. Dat wist ik namelijk niet. Ik vermoed dat het gewoon voorweeën zijn geweest, had de hoop dat ze door zouden zetten maar helaas. Morgenmiddag controle vk, hopelijk gebeurt er hier vanacht nog wat 😊
Zucht.... Mevrouw is al vanaf 18:15 wakker we krijgen haar niet aan het slapen... Heb al tig keer gevoed, mijn borsten voeken suoer slap ik snap er niks meer van en zit al uren te huilen....pffff huilend birstvoeden....zo had ik het me niet voorgesteld..,
Vervelend Kahlan. Wij gebruiken een speen, omdat ze bleef komen voor een paar slokjes. Nu met de speen zuigt ze s avonds heftig op de speen. Ze komt snachts wel 1x extra rond 1 uur, maar dan heb ik tenminste wel een normale avond. Ipv vanaf 9 uur onafgebroken een baby aan mijn borst.
Doet ze het verder wel goed lahlan dus genoeg aankomrn, plasluiers e.d. dan krijgt ze wel genoeg, ik heb altijd slappe borsten en er komt vaak niet veel uit maar heb ook wel eens 80 cc eruit gehaald terwijl ze leeg aanvoelde dus zegt niet altijd alles.
Haha ik ook nog niet alhoewel niets geen schade hadbof iets, ik zit in babymodus, Heerlijk. Maar daarnaast is het of je nu vloeit of niet de eerste drie weken niet aan te raden, het duurt 3 weken voordat je bm.dicht is ook al bloed je dus niet meer. En dan wil je zelfs net condoom niet seksen want dat is niet schoon en kan je een flinke infectie van krijgen. Als je nog bloed is het zoiezo niet verstandig.
Meid ik denk dat het tijd word voor wat hulp... Laat eens een lk komen of bel er een op doe je verhaal vaak kunnen zei je weer naar positief op weg helpen en laten inzien dat waar je doorheen gaat erbij kan horen. Je ben een topper en geeft niet op goed van je!!
Wow, herkenbaar Kahlan. Bij mij draaide het ook alleen om voeden, voeden en voeden. Hopelijk kan je goede hulp inschakelen zodat je weer wat zekerder wordt, dit is ook niks...
Poeh mijn nacht was ook niet veel beter dan de dag gister. Hopelijk was het gewoon een regel/fase dagje (ik zal mijn boek oei ik groei er weer eens bij pakken hihi). Gister heeel veel gehuild, echt krijsen ook. Gisteravond is ze na de fles van 20.00 uur met moeite nog 1,5 uur gaan slapen. Toen om 23.45 uur fles en volgens mij is ze toen wel gaan slapen. Toen om 2.00 uur weer zoals iedere nacht alleen ben ik toen tot 3.30 met haar in de weer geweest. En toen de gebruikelijk 6.00 uur weer. Maar nu ligt ze sinds 6.30 nog boven te slapen, helaas moest ik er gewoon uit want zoonlief moet klaargemaakt worden voor school. Manlief en ik hebben vannacht wel wat onaardige dingen geroepen en daar voel ik me dan weer schuldig om. Maar ik weet dat we dit bij onze zoon ook hadden. Het duurt even maar het komt goed bedenk ik dan. Manlief heeft al wat blikjes energiedrink gekocht....ik denk dat ik vandaag aan mijn eerste ga beginnen haha. Iedereen een fijne, rustige dag toegewenst.