Pfff, hier ging het juist goed vannacht. 10 uur voeding, toen kwam ze om 1 uur en daarna om 4 uur. De voeding van 4 uur op bed gedaan, vl haalt haar dan en brengt haar weer terug naar bed. Half slapend heeft hij toen geen luier verschoont. Resultaat half 6 dik gillend in haar bedje. Alles nat, luier doorgelekt. Dus andere slaapzak aan (had alleen nog een hele dikke, dus in de romper erin. Iedereen wakker, dl dacht we mogen opstaan, dus die stond om 6 uur al onder de douche en vl was ook in de war. Ik ben daarna weer terug naar bed gegaan en net een half uur weer wakker vooor de voeding. Visite komt tussen half 10 en 10 uur, dus we gaan maar opstaan!
Nou 2de leg, die luier vergeet hij ook geen tweede keer. In ieder geval een behoorlijke plasluier. Wendy, vervelend zeg. Komt indd helemaal goed, maar nu behoorlijk frustrerend. Hier is mevrouw ineens op dr zij aan het rollen, van het weekend ook al. Veeeeerl te vroeg, hihi. Ohw en lachen doet ze ook al
Oooh Reb, hier ging meneertje begin vorige week al naar zijn zij rollen :O Wij hadden m ook al verteld dat dat nog niet hoeft En hij is ook al zo sterk in zijn nek!! Maar lachen doet ie nog niet, ja in zijn slaap
Leuk al die trotse praat haha. Hier ook een heel sterk meisje, net als de broers. Gelijk de eerste dag het hoofdje al optillen, en zo sterk in dr handjes. Hier zat er vannacht 5 1/2 uur tussen de voedingen *oops*. Luier doen we trouwens niet altijd, zoveel plast ze nog niet schijnbaar.
Whahaha en dat met 6 dagen Gean. Ooh we hebben pech Wendy hahaha... Dat van dat nekje herken ik ook ja, een uur n haar geboorte al haha. Onderweg naar babydate, even een stop om te kijken of alles goed gaat met de kleine, die ligt natuurlijk te slapen. Maar toch stop ik elke keer weer tussendoor haha
Goeiemorgen dames, Pff wat een nacht, amper een oog dicht gedaan, zo vaak eruit moeten om te plassen. Helaas heeft het niet doorgezet. Vanmiddag vk maar even horen wat die zegt. Ik ben er eigenlijk best wel een beetje klaar mee en alles begint nu echt te zwaar te worden. Maarja nog even geduld 😊
Hier wel goede nacht heb hem om 21.30 wakker gemaakt en gevoed. Toen kwam hij om 01.30 en 04.30 en toen vanmorgen om 06.30 net om 09.00 en nu weer heerlijk slapen. Ja hij is wat kort op de kar maar blijkbaar heeft hij dat nodig dus prima alles beter dan clusteren...
Hier was onze eerste ook zo sterk en omg we hebben het geweten zn vlotte heeft ook enorme nadelen... Mini is veel rustiger en ook minder sterk merk ik maar echt een super heerlijk ventje en leuk dat hij gewoon een individu is en niet exact zn broer. Moet er wel erg in houden dat ik ze niet vergelijk elk kind is anders he.
Goedemorgen dames! Veel plezier op babydate en wat leuk om te lezen over de vooruitgang en kracht van jullie kleintjes! Kahlan is er inderdaad niet een professional die je kunt bellen LK ofzo om dit eens door te spreken? misschien dat dat hoop moed en inspiratie oplevert. Jammer dat het niet doorgezet heeft Bibi, ik duim voor je dat het snel gaat beginnen! Ik duim natuurlijk ook hard voor mezelf. Gisteravond een aardig dipje door vermoeidheid en omdat ik baal dat mijn lichaam niet doet wat het moet doen en dat bm mond nog niet wil verweken. ml begrijpt er niet veel van en kan ook slecht meeleven op het moment. heeft het druk met intensieve studie en het gaat niet echt soepel en als hij dan niet aan het studeren is dan zit hij te gamen op laptop of telefoon en als hij naar bed komt heeft hij zijn oordoppen in (omdat ik ben gaan snurken door zwangerschap) dus op alles wat ik dan zeg krijg ik als antwoord: "Hè?" dus dan val ik wel weer stil. en zo heb ik het gevoel dat ik mijn verhaal niet kwijt kan en dat ik er alleen voor sta... wat natuurlijk niet het geval is want mijn man is gewoon ook nooit zo van de subtiele opmerkingen geweest Ik moet niet zeggen dat ik me een beetje verdrietig en opgefokt voel.... ik moet zeggen: ik voel me K*T en als je me nu niet sufknuffelt ga ik met servies gooien en dat moet jij dan opruimen!!!.... ik moet ook niet zeggen als hij weer achter zijn laptopje kruipt: goh lekker gezellig!... ik moet zeggen: Als je nou de komende dagen niet aanzienlijk minder gaat gamen dan breekt de pl#%ris uit en gooi ik die laptop uit het raam ofzo!! maar dat zeg ik niet want manlief weet ondertussen ook niet meer hoe hij alles bijelkaar moet houden. die is in een jaar tijd verloofd, getrouwd, wordt vader, heeft een nieuwe baan, begon aan een pittige studie, moest zijn mancave opgeven voor de babykamer en dat terwijl hij nooit wilde trouwen, kinderen altijd iets voor later was en moeite met veranderingen heeft. Eigenlijk doet hij mega zijn best.... maar ik vind mezelf toch net ff wat zieliger! He lekker om even te klagen!
Hier zit dat sterke er bij allemaal in maar verder waren de jongens echt niet heel snel qua ontwikkeling. Maakt me ook niet uit, ze hebben hopelijk nog genoeg tijd km groot te zijn
Dankje Ddana, ik duim ook voor jou dat het snel gaat beginnen. We willen ons kleintjes in ons armen gaan sluiten Mannen die weten hun vaak geen raad met dit soort dingen. Ml denkt hier ook dat ik alles nog wel trek omdat ik alles nog wel doe. Je moet ze idd zeggen hoe je je voelt en wat er in je hoofd speelt anders begrijpen ze het niet. Nog heel even doorzetten meid! Mijn duimen draaien voor ons!
En weer begint het hier te rommelen, maar weer afwachten. Ik heb kwart voor 2 een afspraak bij de vk ns kijken of die door kan gaan
Ddana vervelend als het zo gaat. Ik zou wel gewoon even zeggen waar het op staat. Hier ook eentje die niet van de hints is. En als hij dan vroeg hoe gaat het met je begon ik gewoon te huilen (was ook 4 dagen overtijd toen). Dat hielp, hij snapte mij wat beter en ik kon even mijn ei kwijt. Hier visite gehad vanmorgen van mijn middrlste zus. Die kwam het cadeautje nog even brengen. Een verzilverde spaarpot in de vorm van een babyschoen. Zo ongelooflijk schattig!!
@kahlan: wat vervelend dat het zo loopt dat je huilend aan het voeden bent. Wellicht is het boek 'de tevreden baby' iets voor je? Daarmee geef je structuur aan je baby met slapen en voeden. Je kindje leert ook zelf in slaap te vallen, zonder allerlei toeters en bellen. Is maar een tip hoor, kijk maar of het je wat lijkt. @Bibi: heb je je afspraak bij vk nog gehaald of zet het door?
Kort vraagje tussendoor (lig op bed en moet eigenlijk tukken). Vallen jullie al af?? Bij mijn eerste woog ik namelijk 6 maanden na de bevalling net zoveel als de dag voordat hij geboren werd. En bij mijn 2de kwam ik zelfs aan. Ik weet dat deze van een andere pappa is, dus het gaat wat anders. Maar ik ben lichtelijk in shock nog. Vanmorgen op de weegschaal gestaan en ik weeg een kilo minder dan toen ik zwanger werd.... (Ik ben toch 9 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap)
Zo net even de kinderarts weer aan de foon gehad, zal hier ook even delen... Met Cooper even nog aankijken en volhouden zo'n virusje hakt er gewoon flink in, een beetje koorts mag maar als het hoog word of hij word suf of plast minder e.d. dan moeten we uiteraard bellen, gewoon uitzitten dus. Verder hadden ze maandag in het ziekenhuis blijkbaar een hartruisje gehoord, ik had het toen niet echt meegekregen, ik hoorde wel de arts de co erbij roepen dat het bij Cooper zo duidelijk te horen was dat was niet altijd (dus even leermoment voor de co arts) maar had het toen denk ik niet goed meegekregen ofzo, lang leve moeheid.. Vandaag vertelde ze weer dat ik me geen zorgen moest maken was vaak met 3 maanden weg, dus nu vervalt de controle van 14 maart even en moeten we in april langskomen dan zou het weg moeten zijn namelijk zo niet dan kijken we dan weer, het komt vaak voor bij kleintjes. Ja ondanks dat ik weet dat ik me geen zorgen hoef te maken is het natuurlijk ook niet echt prettig, zeker niet als je kindje ziek is op het moment, Maar goed we zien wel, ze gaan het dan verder controleren dus hij is in goede handen (hoop ik hihi) Ik hoop dat ie snel wat beter voelt want wil de rust wel beetje terug het ging net lekker....
Och jakkes tiger, niks aan als je kleintje ziek is. Wel fijn dat hij onder controle blijft, dat is toch wel prettig. En als zei zeggen dat je je niet druk hoeft te maken dan zal dat wel zo zijn. Sterkte met je kleine manneke! Hier net terug van de vk. Ze heeft even gekeken en heb 2cm ontsluiting dus het voorwerk gister heeft toch wel wat gedaan. Bmm was bijna verstreken en vliezen stonden goed op spanning wat ook gunstig was zei ze. Ze heeft me gestript om hopelijk zo het laatste zetje te geven. Dus voor nu maar afwachten en hopelijk komt het op gang 😊