Dana kan me er wel iets bij voorstellen. Ml en ik trouwden in oktober en in juni verloofd. Twee en een half jaar geleden leerden we elkaar kennen en ik was zelfs zijn eerste vriendin. Hij had ook moeite met alle veranderingen en dat merk ik nu nog steeds wel. Ook af en toe verdrietig, maar gok dat het nog steeds de hormonen zijn. Hopelijk wordt mini snel groter zodat ml het ook leuker gaat vinden, hij kan er nog zo weinig mee. Ik zou zeggen, probeer gewoon je gevoel uit te spreken, jij bent wel zwanger maar hij kan je wel ondersteunen en er voor je zijn. Veranderingen zijn er niet alleen voor hem, ook voor jou. Babydate was leuk!!! Zal vanavond even een fotootje uploaden in ons prive clubje hihi. Mijn toekomstige schoonzoon is erg schattig ♥
Het begin is in elk geval gemaakt, de eerste 4-5 duren altijd het langst.. Ik hoop dat het laatste zetje gaat werken je snel je wondertje in je handen mag houden!
Ohhh dames wat ben ik ook ern muts !! Het was gister een regeldag! Alleen had ik dat niet zo begrepen wat dat is.... met ml gisteravond afgesproken dat hij snachts alles zou doe en ik alleen voeden.... Komt ze me toen na ieder uur opeens om 1/4/8 dus super nacht!!!! En tot nu gaat het ook super!! Ik heb tojdens zwangerschap heb ik bijna geen last van hormonen gehad, nu dus dibbele portie!! Dank voor jullie tips! D'dana.... Gewoon duidelijk zeggen wat je nodig hebt! Leg hem uit dat het niet rationeel is en dat je hem nodig en wat je dan nodig hebt. En verwijt hem niets! Dan komt het vast goed! Het is nu ernmaal een moeilijke tijd voor je relatie! Succes meid, nog ff volhoud! Hehe iets leuks waar in opkan reageren; 9 kilo aan, dag 7 na bevalling alkes eraf!
Ps heeft iemand hier ook zo'n last van haar onderkant?? Sinds vandaag last van mijn voorste deel misschien geiriteerd van aldat verband???
Ik heb hier snel mijn eigen maansverband in gedaan toen geen last meer, ik vloeide al heel snel niet meer, na een paar dagen niet meer, toen kwam het na een paar dagen een beetje terug maar al snel weer weg gelukkig. Ik ben heerlijk alweer in bad geweest dat had ik echt gemist!! Lekker samen met de baby!!
Kan nog gewoon je wond van binnen zijn he, dat ie weer wat krampt omdat je wat teveel hebt gedaan / gelopen / getild of iets of gewoon dat ie weer wat verder krimpt zeg maar..
Vl heeft mij net wakker gemaakt, toch nog lekker anderhalf uur geslapen. Cb kan elk moment hier zijn. Normaal krijgt ze nu een voeding, maar ik wil even wachten ivm wegen. Kan me voorstellen dat je je toch zorgen maakt Tigermommy. Het is niet niks allemaal, zelfs als hij er wel overheen groeit. Bibi spannend!! Bij mij begon het na het strippen (en ik had pas een halve cm) de dag erna, dus hopelijk komt het bij jou ook snel op gang nu! Succes!! Kahlan, fijn dat het nu beter gaat! En lekker dat gewicht al kwijt he! Ik ben nog steeda verbaasd erover.
Heb ik ook. Zo gauw ik een stuk wandel of erg druk ben geweest voel ik mijn baarmoeder weer en begin ik ook weer iets te vloeien.
O okee ik herkende het namelijk niet van mn eerste toen was ik schoon een week na de bevalling. Nu blijf ik rood/ bruin verliezen ene dag wat meer andere wat minder.
Tiger wat vervelend Hopelijk knapt ie gauw op! Spannend Bibi!! Bij mij ging het na (met 4cm) strippen/voelen (geen idee wat ze deed ) helemaal los, dus wie weet meid. Zet 'm op!!
Hee dames, Hier toch wel regelmatig serieuze weeën. Net gedouched en ze blijven maar komen, hopelijk zet het door.. Ik durf niet te veel te hopen eigenlijk...