Zo geboortegewicht was 3140 en ze weegt nu 3900 gram. Ik had eigenlijk meer verwacht, maar eigenlijk zit ze gewoon op dezelfde lijn. Het is gewoon een klein poppetje en ze had natuurlijk geen beste start. Verder alles goed en een afspraak gemaakt voor dr eerste prikjes, vind het nu al eng haha. Dana spannend, succes! 2de leg, geniet van de middag! Ik ben nu bij schoonfamilie, alleen zijn zij er niet haha. Pak lekker de wandelwagen straks en ga een stuk lopen. Heb er diarreeremmers in gestopt en sindsdien niet hoeven rennen. Ik hoop op een verstopping, want al sinds de bevalling zwaar aan de diarree helaas haha
Reb zijn ze toch zn beetje even zwaar dena heeft gewoon billen en Benjamin is lang en dun hihi Lekker wandelen het is heerlijk weer!
Bij de pacco zakken geen enkel bezwaar die houden de goede heuphouding (de kikkerhouding zeg maar) hier met dikke 3 maanden binnen 1 week weer afgebouwd hoor nooit geen probleem geweest, zoals met alles gaat het om consequent zijn, meeste mensen geven dan weer te snel toe, waardoor je problemen krijgt.
puckababy is trouwens niet echt inbakeren maar gewoon tegen het maaien van de armen maar hij loopt idd taps toe dus smaller aan de onderkant maar op zich los genoeg om de kikkerhouding te kunnen aannemen. Inbakeren is echt een strakke doek of zak. Heel veel doeken en zakken laten teveel ruimte waardoor het effect verliest en dus niet echt inbakert.
Wat een geweldig pakje Tigermommy haha! Ik heb een dip! Is jullie kleintje ook zoveel wakker en aan het miepen? Ze heeft sinds vanochtend 7.00 uur 2 hazenslaapjes gedaan van een kwartier en is verder alleen maar aan het miepen en huilen. En dan zeggen ze "probeer te rusten/slapen als de baby slaapt", maar die van mij slaapt niet. En over en kwartier komt zoonlief ook alweer uit school en is het helemaal gedaan met de rust. Heb ook nog niets in huis kunnen doen. Al alles geprobeerd, bezig houden, in slaap wiegen en in wiegje leggen maar dan wordt ze gelijk wakker, ook gewoon proberen te laten huilen ruim 20 min maar dan nog niets.....pppffff ik weet het niet meer. Zit nu maar aan de energiedrink. Heb gewoon vreselijk pijn aan mijn polsen en rug van het sjouwen met haar.
Heel herkenbaar Wendy. Ze lijken bij ons een zelfde schema te volgen. Ze ligt nu eindelijk in de box even te slapen, maar mijn middagdutje is erbij ingeschoten. Vanavond dus weer gesloopt op bed om 9 uur. Hier hebben ze gelukkig nog vakantie en is vl even met dl de middag weg. Dus gelukkig is het heel erg rustig.
Nou, ik zie nu ook hier net oogjes dichtgaan in de box 2de leg, maar daar heb ik nu ook inderdaad niets meer aan. Ik ben super dankbaar hoor dat ik een gezond mooi poppetje heb mogen ontvangen. Maar ik ben ook wel weer blij als deze vermoeide weken/maanden voorbij zijn. Het is echt een kopie van haar broer tot nu toe. Was ook zo'n handenbindertje haha. Iedereen van die handenbindertjes, of hebben we ook een paar relaxbaby's?
Jeeeej wat is er veel gwschreven... Lukt ff niet om bij tw lezen: Bibi!!!! Jeeetj wat jntzettend fijn gefeliciteerd net jullie peachtige zoon!! Ddana: Hormonrn! Ook voor hem! Net hier ook staan huilen: ze had alllles onder gepoept gepiest en gekotst!!! Gern schone luier/ hydrofiel of wat dan ook inzicht!!! Nu kan ik erom lachen!!!!! Ze vind verschonen en jn bad echt veschrikkelijk, ligt dan de hele tijd te huilen... Tips?
Ze hewft heel erg last van krampjes, dus we hebben infacol gehaald. Verder is ze een super relaxte baby. Beetje zoals haar broer ook was. Haar zus was heel anders. Die wou nergens slapen behalve in haar eigen bed. Wat betekend dat we echt nooit ergens heen konden de eerste paar maanden. Zelfs het cb was een ramp smorgens.
Nou ALS IE NIET ZIEK IS dan is het een voorbeeldige baby, nu ligt ie ook een uurtje al lekker te staren voor zich uit, slaapt snachts dan goed. Vanmorgen is goed voorbeeld; bij optreden kids wezen kijken en moest even filmen maar was de fles aan het geven , flop fles eruit, even aan andere mama, die verder gaat met de fles, ooh ships haar kind was aan de beurt, dus hup weer naar andere mama, verder met fles. Daarna bij twee supermarkten mijn weekboodschappen gedaan en meneer vind het allemaal prima. Zondag verjaardag gehad en lekker bij iemand anders gelegen zodat ik handen vrij had, was zo lief... Dus hier alleen als er ECHT iets is dat die moeizaam is, en dat kan ik begrijpen, lijkt me logisch!
Hier ook een voorbeeldige baby!! 😍😍 En inderdaad de puckababy is niet echt inbakeren, is inderdaad dat ie niet zo hard boven de dekens zwaait. En hij ligt dan niet tot zn oksels onder de dekens, maar helemaal niet meer onder de dekens. Hij lag helemaal boven in bed, zonder dekens, die lagen onderin geschopt Hihi.. En met de puckababy ligt ie wat rustiger en kan ie zich niet omhoog wurmen Vanmorgen CB geweest, meneer is helemaal goedgekeurd HHj weegt 4930 gram en is 56 cm
Hier ook al een tijdje die vervelende krampen. Maar heb het idee dat infacol alleen de eerste 2 dagen heeft geholpen. Morgen even naar het winkelcentrum met zijn allen. Ik merk dat ik wel behoefte heb om dagelijks even uit huis te gaan, even uit die sleur al is het voor een wandeling van 10 minuten. En ik zie er tegenop dat mijn man vanaf volgende week weer moet werken. Mijn moeder komt mij volgende week nog wel helpen, vooral met zoonlief uit en naar school, maar die week erna sta ik er echt alleen voor...bbbrr. Hopelijk is het huilen dan wat minder. Ennnnn dat was haar slaapje alweer.....wow, weer 15 hele minuten.
Goed gewicht!! Wij mogen woensdag, beetje verkeerd gepland , niet erg handig met 3 kids LOL maar komt wel goed haha hier ook wel infacol tegen krampjes werkt erg fijn! Nutriton geprobeerd omdat ie regelmatig herkauwt en terug moet slikken maar daar kan ie niet tegen, bleef kokhalzen, dat spul kwam alsnog in zijn keel terecht alleen omdat het dik was kon het niet weg dus niet erg handig. Kan natuurlijk komen doordat ie virusje had van de week (combinatie) maar ik houd het wel even zo...
Ik heb het idee dat ze alleen snachts krampjes heeft. Vandaar de infacol. Hopelijk valt ze dan na voeding weer in slaap ipv nog dik een uur huilen en miepen.
Dat is inderdaad ook niet de bedoeling natuurlijk.. wat fijn dat infacol goed helpt! Hier is de fles van 12u erin gebleven, nu de volgende fles hopelijk ook
Ik gebruik ook nutriton, spugen is minder geworden gelukkig. Poep wordt er wel dunner door, dat je het even weet.