Februari mama's 2014 deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door logo, 26 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Hier slaapt mevrouw nu dus doodleuk vanaf 3 uur tot nu toe.
    Dochterlief mocht nog iets in de speelgoedwinkel uitzoeken, omdat ze een zusje heeft gehad.
    Komt ze thuis met een grote Nerf Rebelle boog en extra pijltjes.
    Misschien over 10 jaar maar naar de olympische spelen toe dan, hahahaha.

Vanavond eten, we heel fout, lekker chinees.
    Ik kan trouwens de hele dag door eten. Hebben meerdere daar last van?? Voor mijn gevoel zit ik nooit vol en dat ken ik eigenlijk niet van mezelf.

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Hier ook een relexbaby vind ik zn broer was een enorme handenbinder wilde niet slapen nergens en nog is hij snel uit zn doen als we bijv. een dagje uit zijn geweest ja hij heeft lol als we er zijn maar is dan echt nog een dag van slag erna.
    B.enjamin vind wandelen ook nog erg spannend merk ik heb nu een doek voor de kap is hij iets meer afgeschermd en dat gaat goed.
    Verder wil hij veel gevoed worden maar dat is oké en in 90% van de gevallen kan ik.hem daarna in bed leggen en valt hij in slaap. Soms wat miepen maar echt niet lang of veel.
    Hoop van harte dat dit zo blijven mag natuurlijk hihi

3. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend die onrustige baby's... Die van mij zit volgens mij in een regeldagje sinds gisteren. Veel huilen en niet goed willen slapen. Alhoewel het nu al weer beter lijkt te gaan.

Hoe doen jullie dat met kraambezoek 's avonds? Wij plannen eigenlijk alles overdag, omdat ons meisje 's avonds rond 19 uur gaat slapen. Ik wil haar er eigenlijk niet uithalen voor bezoek, of is dat gek?

4. logo

logo Niet meer actief

Hier helaas geen relaxbaby, vooral s nachts wakker. Maar verder niet echt klagen hoor. Geen huilbaby. Net bij huisarts geweest ivm grommen en kreunen. Veel darmkrampjes en nu ook nog verkouden. Hij heeft last veel keel, neus en oren. :(

Wendy vervelend joh. Ik hoop dat het snel beter gaat.
    Wel goed gegroeid volgens mij.

2de leg hier ook eten hoor. Heb steeds trek. Gisteren Chinees gehaald, heerlijk!

Kraambezoek nog niet gehad. Denk dat het binnenkort gaat komen. Gisteren zijn de kaartjes verstuurd.

5. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Ooh maar dat geeft niet Reb, hij heeft daar af en toe nog wel eens moeite mee :)

Whaha 2de leg! Inderdaad toekomstige kandidaat voor de olympische spelen 😆:D

6. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook steeds zo'n enorme trek! Echt onverzadigbaar lijk ik wel, niet normaal.

@logo: leuk dat jullie de kaartjes hebben verstuurd!

7. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jee als ik lees dat jullie met de bsby de deur uit gaan wordt ik gek! Ok durf niet eens naar de supermarkt (2min te voet).
    Ik kan mijn ritme niet vinden en zij raakt zooo overstuur van luiertje verschonen dat ik haar naar weer aanleg om haar rustig te krijgen. En dan poeptze weer en begint het weer opnieuw. 10 luiers op een dag is niets.... En nu begint ze ook nog steeds te spugen als ik haar neerleg en brgint het weer opnieuw.. Omkleden huilen asnleggen...,

Ben ik de enige die nig steeds iedere dag huilt en voor wie het allemaal wel erg veel is? Soms gaat het super en soms ben ik het echt zooo zat. En ik wil zo graag genieten...

@Logo brn jij er al uit? Ik weet nog steeds nuet welke doek??? Net sliep ze zonder doek??

8. paula1984

Kraambezoek nooit in de avond. Oudste gaat op een vaste tijd naar bed en dan rust in huis voor iedereen.
    Ook maar 1 bezoek per dag.
    Eerste dagen alleen ochtend nu ook middag.
    Maar na drieën want dan zijn de dutjes achter de rug.
    Vanmiddag gehad nu zondagmiddag weer iemand.

9. paula1984

Kahlen hier is luieren en badderen ook geen feest jammer dan zeg maar ik doe het gewoon zo vlot mogelijk het moet toch.
    Wat scheelt als je moet verschonen tijdens je voedingen eerst even goed recht houden en met verschonen niet de beentjes hoog optillen dan druk je het maagje omhoog en gaat ze spugen.

10. paula1984

Waarom durf je niet naar de supermarkt kahlan?

11. paula1984

Als je ook zeker weet dat haar honger gestild is en ze is onrustig probeer eens een speentje.

12. logo

logo Niet meer actief

Kahlan ik weet het nog niet. Misschien kijk ik het nog even aan hoor. Joris is een aantal keren per dag en nacht onrustig, niet altijd.

Ik huil ook nog veel hoor. Wel huil ik minder nadat ik de knoop heb doorgehakt wat betreft de voeding. Maar ik zie soms zo op tegen de reacties van mensen. De huisarts gaf ook al aan dat ik hem gewoon aan de borst moet leggen, maar ik durf het gewoon niet. Ik ben zo bang dat het weer niet goed gaat.

Wij zijn ook nog niet de deur uit geweest hoor. Behalve naar de huisarts en het zkh.

13. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Kahlan, je bent echt niet de enige hoor meid. Ik voel me ook vaak schuldig als ik zo klaag en soms een beetje jaloers op anderen en denk dan waarom wij weer. Maar dat huilen en niet slapen van haar hakt er zo ontzettend in. De eerste 8 dagen sliep ze veel meer. Vaak zelfs aan het einde van de fles en konden we haar gelijk weer terugleggen, maar nu...

14. Reb

Reb Niet meer actief

Ik ken het hoor.. Mevrouw hier moet constant aandacht hebben en wil niet slapen oid. Wegleggen betekent huilen. Snachts heb ik dan wel weer geluk. Maar loop wel de hele dag met haar rond haha. Soms wel lastig, maarja.

Net twee uur gewandeld, twee uur huilen. Maarja

15. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zo bang sat ze begint te huilen onderweg en dan wert ik niet wat ik moet doen... Grote boodschsp zou ik niet eens weten hoe ik dat aan moet pakken..

16. paula1984

Echt eerlijk lieverd ik weet precies hoe je je voelt had het precies met de oudste.
    Mij hielp het echt enorm om de eerste keer samen met mn man te gaan.
    Persoonlijk deed ik dan voeden even lekker omhoog houden en wachten tot ze lekker soezelig zijn.
    Zorg dat je wagen lekker klaar staat dekentje opgeslagen portemonee sleutels in je tas.
    Beeb erin en gaan. En ja als ze wakker worden en huilen jammer dan.
    Ik moest ook leren wat zekerder te worden ja baby's huilen en ja er zijn dan mensen die zich ermee bemoeien.
    Opmerkingen als.is ie moe of heeft honger ga je krijgen.
    Weer gewoon jezelf ik zeg nog steeds ja hij krijgt nooit niets vandaar dat hij er zo slecht uitziet. En klaar haha.

17. paula1984

Goed van je!

18. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    @kraamvisite, wij hebben op het kaartje vermeld dat mamma en de kleine slapen tussen 1 en 3 en na 8 uur gaat pappa ook op bed.
    Maar nog weinig visite gehad. De meeste mensen komen hier pas na een paar weken/maanden. En volgende week zondag ga ik high tea-en met mijn vriendinnen, dus die zien haar dan.

@Kahlan, ik zou inderdaad een speen proberen.
    worden ze toch echt rustiger van. En gewon de kleine een keertje in de wandelwagen leggen en naar die supermarkt lopen.
    Kans is groot dat ze in de wagen heerlijk in slaap wiegen.
    Ik ben meestal de tuin nog niet uit of ze slaapt al!!

Zo meteen komt zoonlief weer thuis en dan is iedereen weer thuis. Morgen een rustig dagje, zondag krijgen we een oom en tante op visite.
    Nu ga ik de kleine meid alvast in haar pyjama hijsen. En dan eens kijken hoe vroeg ik haar op bed kan krijgen.
    Merk echt da tik niet heb kunnen slapen vanmiddag.

19. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat van die kraamvisite 's avonds: ik heb nu aangegeven dat ze van harte welkom zijn (vind het wel gezellig!), maar dat beide kindjes dan slapen.

@kahlan: gewoon een keer naar de supermarkt gaan hoor. Het is voor jezelf ook lekker om even buiten te zijn en buitenlucht is ook goed voor je baby :)

20. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Ze ligt op bed. En vl is al een kwartier bezig om haar stil te houden. Ze wil echt niet slapen, maar is duidelijk moe. Als ik haar beneden in mijn armen neem dan slaapt ze binnen een halve minuut!!

Nu maar afwachten hoe vaak we naar boven moeten.
    In ieder geval is het al een uur eerder dan gisteren.

Zou fijn zijn als ik haar maandag tussen half 8 en 8 op bed kan krijgen.
    Dan gaat vl weer aan het werk (in Zeeland) en ben ik weer alleen de hele week.

Deel Deze Pagina