Kahlan: babies huilen das niet erg, is juiat goed elle dag even naar buiten met ze! Dus hup naar die supermarkt. Ik zou niet zoveel aanleggen dan houd je die darmen zelf steeds actief ze hebben ook even rust nodig als je maar bezig blijft raken ze helemaal overprikkeld. Probeer iets van een schema aan te houden ook al geef je bv, dat geeft jullie allebei rust. Bv minimaal de tijd tussen voedingen door..
Goeiemorgen dames, Dankje voor de felicitaties! Even een updat vanuit het ziekenhuis. Wij zijn hier vanacht gebleven ter observatie van Nick. Borstvoeding gaat nog niet naar toebehoren dus ben nu begonnen met kolven zodat de kleine man toch wat binnen krijgt. Ondertussen leggen we hem wel steeds aan dus er word aan gewerkt. Kinderarts komt vandaag langs om te kijken of we naar huis mogen. Door de vacuuümpomp word hij nu iets geel, dus is straks even afwachten of de kinderarts hem te geel vind en dat hij of in de couveuse moet of onder een blauwe lamp. Voor de rest een zeer tevreden mannetje, wil dan ook graag even een foto showen
Hier redelijke nacht achter de rug. Of ik ben zelf in coma geweest. Mijn man heeft alle voedingen s nachts gedaan (00.00 en 02.30) en ik om 5.30. Ml is nu weer aan het voeden. Joris is een echt vreetzakje! Vanmorgen om 5.30 fijn de borst gegeven, omdat ik weet dat hij toch wel voldoende binnenkrijgt met de fles. Ik ben benieuwd wat dinsdag de Weegschaal bij de kinderarts aangeeft. Wij moeten ook echt een keer naar buiten. Steeds wachten we op een zonnetje, maar dat komt nog niet natuurlijk. Ben ook een beetje bang om naar buiten te gaan ivm verkoudheid. 2de leg vervelend dat je vriend weer terug moet. Het lijkt me erg lastig. Ik zie er al tegenop dat ml weer gaat werken. Tiger wat fijn zeg dat jullie zo goed kunnen slapen.
Wat een schatje! Ik hoop dat hij niet te geel wordt. Anders komt het ook goed, maar dan moeten jullie in het zkh blijven.
Wat een schatje inderdaad Bibi! En hopelijk mogen jullie snel naar huis toe. Hier niet zo een lekkere nacht achter de rug. Ze bleef tot half 12 liggen spoken, miepen en huilen. Daarna geslapen tot 4 uur (dat was wel lekker) om vervolgens een uur lang te gaan liggen miepen/huilen. En vanmorgen was het dan weer 8 uur. Qua voedingstijden doet ze het echt heel erg goed, maar dat miepen en huilen daarna dat breekt me snachts op. Ik zie er ook tegenop dat vl straks weer aan het werk gaat en ik dan alles alleen mort doen. Nu doet hij de oudste 2 en kan ik nog een paar uurtjes slapen. Dat kan straks niet meer.
Hier vannacht ook een goede nacht. Dat compenseert dan weer met het vreselijke huilen en niet slapen van overdag. Gister om 20.30 fles en ging ze eindelijk rond 21.30 echt slapen. Toen om 0.30 en daarna naar bed (ik heb nog wel geslapen op de bank van 22.00 uur tot 00.00 uur), toen 4.00 uur en om 6.30 was ze aan het urmen maar nog geen fles gegeven. Ik heb haar toen in haar wikkeldeken in mijn armen naast mij neer gelegd zodat ze een beetje rechtop lag en zo nog tot 7.30 heerlijk gedoezeld. en toen pas de fles gegeven Wel een stijve arm.....we lagen op een gegeven moment met zijn vieren in bed want zoonlief wilde ook nog even tussenin haha. Ach, het is weekend.
Wat een lekker toetje bibi!!! Dat wordt genieten!!!! Hier wel redelijke tijden maar ze heeft zoooo veel krampjes dat ik weinig slaap heb gehad. Ach ze kijkt je dan zo vragend aan.... Dan breekt mijn hart. Was met infacol gestopt omdat ze daar zo van moet spugen. Iemand hier tips over of iets anders voor die krampjes? Warmte en bewegen lijken niets te doen, massere ook niet. En drink al 1 kop venkel thee pd! Je hebt gelijk tiger! Ze krijgt nu een borst per keer, drinkt dan zon 12 min. En daar laat ik het nu bij! Dadelijk naar de kv lopen!!! Mischien samen met oma die komt op bezoek! @ logo: ik heb plaatjes gezien van de swaddle me en die sprak me aan. Toen zag ik de prijs en hak de knoop door. Voor dat bedrag probeer ik hrm! Zie ik ook of ze meer vrijheid of strakjer wil als deze het toch niet is!
Precies wendy stomme banners hoe moeten we dat nu weer doen? Denk en geboortedatum 3 dagen verplaatsen bij de instellingen
Wanneer ging ze spugen? Wij gebruiken ook infacol en Joris is gaan spugen. Ik wist niet dat dat een bijwerking was. Er is toch ook iets voor darmkrampjes wat homeopatisch is? Ik ben benieuwd naar de swaddle me. Wil je laten weten of het wat is?
Wat een schatje Bibi, hopelijk hoeft Nick niet onder de lamp Odin de couveuse . Paula ook een mooie foto met een prachtig pakje! Ik vind het schandalig,maar lig nog steeds in bed! Jasper slaapt ook nog. ML en de oudsten zijn al een tijdje op. Jasper kwam om 03:30 en om 07:30 uur, heerlijk dus en hij slaapt vrij snel daarna weer verder. Ik verwacht hem zo ook weer. Ik heb alleen pijn in mijn lijf: spierpijn en mijn nek ( van het voeden?) en in mijn onderrug. Verder gewoon lekker lui, want ik kan nou niet zeggen dat we zware nachten hebben! Gisteren voor we naar Artis gingen, was ik Jasper aan het verschonen toen hij een me toch een partij afging!!! Ik zat onder de poep en sprong voor de tweede spuitert opzij. ML keek van wat doe jij nou... Jasper heeft de laptop net niet geraakt. ML en ik kregen er wel de slappe lach van. Nou ja, alles opgeruimd en ik onder de douche. Daarna een heerlijke middag in Artis gehad. Jasper heeft er niks van meegekregen, die sliep.
Whaha Chantal, dat zal er vast lachwekkend uit hebben gezien! Oooh en Reb, hij zat helemaal onder de poep vanochtend, hihi. Dus het wordt idd dunner