Whaha Wendy, hier ook altijd. Maar kan het er wel makkelijker uit. Al poept mevrouw soms dagen niet. Paula, leuke foto!! Chantal, niet schandalig! Lekker van genieten. Hier mevrouw id maxicosi rond 23:00, wakker gemaakt en rond 0:00 weer in bed na de fles. Ze kwam om 07:30 weer en om 08:30 tot 12:00 in dr eigen kamer geslapen!!! Had veel gehad aan de slaap adviezen van het cb gisteren. Ze krijgt nu vijf voedingen per dag, meer heeft ze niet nodig. Als ze meer wil, krijgt ze wel. Maar toen ik meer gaf en haar ervoor wakker maakte, kwam er veel weer utzetten. Overigens wel in overleg met cb, want ik zat zo te stoeien met de tijdenm
Hier de kleine om 8 uur aangekleed en beneden gebracht en toen zelf weer terug op bed Chantal. En toen kwam vl met de kleine om half 11 weer boven, ze had honger. Ik lag nog heerlijk op bed!! Merk alleen wel dat ik normaal nu best moe ben en toe ben aan mijn middagdutje. Maar nu totaal niet.
Lekker hoor van 00.00 tot 07.30 uur! Dat wil ik ook Mijn boefje slaapt meestal tot 04.30 uur. Soms komt ie al om 03.30uur, maar met speentje gaat ie dan meestal nog een uurtje slapen..
@Bibi van harte gefeliciteerd! Hopelijk mogen jullie lekker naar huis. @Chantal wahahhaah poep ja ken het wel maar zeker ook plas dat heb je met een kereltje he van de week plaste hij zichzelf onder en gillen dat hij deed. Nachten gaan hier redelijk alleen om 0300 eet hij meestal en dan komt hij wat moeilijk in slaap speentje steeds geven en even volhouden maar dan valt hij wel in slaap heb vaak het idee dat hij vecht tegen zijn slaap vind zijn omgeving veel intressanter Ben toch wel blij te horen dat wij niet de enige zijn met dat gemiep meneer hier ook en op de arm wel in slaap vallen he. Weet iemand misschien wat de symptomen zijn van een verborgen reflux? Ik kom er niet zo snel achter.
@panther Redelijk standaard symptomen als weinig slapen en veel huilen. Heeft meneer ergens last van? @Wendy Komt vanzelf toch hij heeft ook al mooie tijden!
Wat goed reb van het slapen! Hier ook zn plasser zodra de luier van zn billetjes gaat hihi leg er al standaard een doek op nu. Oudste heeft dat werkelijk nog nooit gedaan!
O ja plassen en poepen. Alles in het rond. Gisteren plaste hij zelfs in z'n eigen gezicht. Verborgen reflux: volgens mij veel huilen, slikken, zuur ruiken. Toch?
Nou hij pruttelt wat sinds een paar dagen maar veel huilen nee want we kunnen hem dan wel troosten en dan is hij stil als we hem pakken. Wij zeggen al jij wint een oscar later wat een theater Maar geen vieze lucht uit het mondje hij heeft wel dagelijks de hik, geeft iets melk terug maar niet hele sloten das volgens mij vrij normaal. Ik denk zelf dat hij daar geen last van heeft maar dat zij het cb van de week aan de telefoon. Heb mijn banner veranderd blijft hij staan op 2 weken en 6 dagen dus dat helpt niets.
Ik zie trouwens het nieuwe AH reclame krantje voor volgende week.Voor iedereen die Pampers gebruikt alle gigapakken Pampers bij de XL appie voor 29,99 volgens mij zitten er 132 stuks in. Geen idee of het goedkoop is maar denk meld het toch ff
Ik laat het je weten over de swaddle me! Ga hem zo bestellen! Ik weet niet of het een bjwerking is, maar aks je het samen googled krijg je erg veel hits. Zag net ook dat ik volgens muj een sterke toeschiet reflex heb! Het liep er net uit... Ze krijgt het niet weggedronken en aljes kwam er weer uit.... Ff opzoeken hoe. Dat zit en of dat alleen aan eenkan kan???
Thanks meiden, ga ik proberen! Ghihi is zo grk dat er opeens allemaal melk uit je loopt! Ik spreek mezelf wel streng toe dat ik moet genieten. Familie veroest het hier ook wel een beetje en ik wil het met niet laten afnemen!!! Probeer niet met spijt terug te kijkrn maar alleen naar die prachtige monenten!!! Huilen doen we allemaal en wil me niet meer schuldig voelen!
Ps net geprobeerd, kan het zojn dat je dan best even moet kolven met hand??? Het blojft maar spuiten en andere kant ook gewoon lopen??