@Logo dat ik iedere avond zit te huilen en ik het gevoel heb dat ik haar tekort doe en dat ik straks spijt heb als ik niet genoeg geniet nu... Heb erg veel last van kraamtranen ...grrr hormonen...
Oh ja, vandaag met cynababy begonnen, nu twee keer gegeven. Net na voeden leken krampjes minder. Maar kan natuurlijk ook door afkolven van teveel melk komen...
Is dat dat homeopathische spul van VSM? L.yam heeft ook veel last van krampjes na de fles.. Echt zielig . Hij verkrampt helemaal..
Ja wendy die inderdaad! Vandaag begonnen dus afwachten... En idd ik drnk spugen van infacol, maar kan ook van die toeschiet reflex zijn.. Is ff zoeken, maar begin er steeds meer rust in te krijgen.. Ik metk dat ik de avond steeds last krijg van hormonen.. @ tekortdoen: zit in mijn hoofd..... Ik heb haar gisteren na drie schone luiers achter elkaar in bed gelegd terwijl ik weer een natte scheet hoorde... Toen was ik verschonen zo zat... Toen zat im brneden te huilen dat ik ern slechte moeder ben... Echt hormonen!!!!
Ik ben zo moe en ik merk soms ook dat ik denk dat ik niet voldoende doe. Heb soms het idee dat ik meer moet doen maar het lukt soms niet. Gelukkig kan ml tegen weinig slaap.
Ja we vergeten altijd dat we nog helemaal nuet fit zijn en dat we niet snel de kans krijgen op er bovenop te komen door al dat slaap tekort en die hormonen. Bovendien hebben mannen niet die zorgimpuls waar de natuur voor heeft gezorgd! Jij hebt echt een zware tijd achter de rug Logo, het is niet makkeljk om nu zonaar om te schakelen!
Hier ook last van de hormonen hoor. Wil ook nog steeds teveel. Iedereen tevreden stellen en merk gewoon dat dat niet lukt. Vandaag kraamvisite van vrienden, ook zwanger van de 3de en 2 iets oudere (lees: 4 en 7 jaar) kinderen. Fijn om dan even te kunnen sparren. Zij snapt super goed hoe ik me voel en waar ik tegenaan loop. We hebben even hartelijk zitten lachen om het beeld dat je al lopend naar school, je baby aan het voeden bent, omdat dat qua timing even zo uitkomt. Nu bezig met een fotoalbum maken voor sm, die is over 2 weken jarig en had bedacht dat ze dit wel voor haar verjaardag wil. Dus 4 jaar foto's uitzoeken en in een album plaatsen. Pfff, eigenlijk teveel werk, maar ja beloofd is beloofd.
Al een dag niks meer gehoord van Ddana toch?? Die is vast en zeker bezig als de kleine er niet al is. Ik heb het ontdekt trouwens. Kleine meid was weer in mijn armen in diepe rust. Dus hup met pappa onder de douche, daarna pyjama aan, schone luier en gevoed. Direct haar bedje in en tada, het is half 9 en ze slaapt al 20 minuten in bed!!! Nu vind ik het helemaal jammer dat pappa maandagavond weer vertrekt. Dat wordt gewoon elke avond even in bad!! Ben wel benieuwd hoe laat en hoe vaak ze nu komt vannacht.
Ze slaapt nog steeds. Ik ben helemaal verbaasd. Zo meteen maar eens wakker maken voor een voeding. Het album voor sm schiet wel al lekker op. 2011 is klaar en de geboortefoto's zijn ook al gedaan. Nog even 2012/2013 en de fotoshoot van 2013 en dan ben ik alweer klaar. Misschien dan van de week ook maar eens bezig met onze eigen albums. Loop maar 4 jaar achter!! Pffff.
2deleg, altijd leuk fotoboeken maken... Maar als je 4 jaar achter loopt, best een klus... Ik moet er ook weer eens 1 maken van de zwangerschap en kraamtijd. Heb ik bij de oudste ook gedaan.... Ik ben benieuwd hoe het met ddana is...