Goedemorgen al babynieuws van Ddana??? Hier een lekker nachtje achter de rug. Gisteren om half 9 lag ze op bed. Om 12 uur heb ik haar wakker gemaakt voor een voeding. Toen kwam ze om 1 uur weer (haar normale tijd). Dus vanavond laat ik haar slapen. En toen om half 4 en om half 8. Om half 4 ben ik 3 kwartier bezig geweest om haar weer in slaap te krijgen, achteraf wou ze 2 borsten. Ze drinkt altijd 1 borst, maar viel me vannacht op dat ze er snachts eigenlijk 2 wil. Maar na de eerste valt ze in slaap. Dus boertje laten en in bed. En dan begint ze te miepen na 5 minuten. Dus vanavond gaan we 2 borsten proberen.
Leuk 2de leg een fotoalbum, maar wel veel werk. Pfff ik zou niet weten hoe het moet als je al kinderen hebt lopen. Knap dat jullie het kunnen dames. Het is gelukt paula. Ik zie dat ik ook nog wat moet aanpassen. Ddana ik ben benieuwd. Wij wachten in spanning.... Even een vraagje hoe vaak moet je de borst aanbieden? Ik geef voornamelijk Fles met bv, maar probeer 1 a 2 voedingen de borst te geven. Kan dat wel? Zal het wo ook aan lactatiedesk vragen.
En zo leer je je.mini steeds beter kennen he 2de leg. Hier ook weer de normale nacht gehad 19.30 lekker gevoed toen 00.30 en 03.30 en 06.30. Om 03.30 heeft hij wel heel het bed ondergepoept woeps.haha had zn luier al vol maar er kwam nog meer! Gelukkig kan ik hem nog een voeding wel makkelijk wegleggen soms piept en kreunt hij nog een paar minuten maar daarna hoor ik hem niet meer (ik slaap dan ook al weer)
Ja logo mn banner is gelukt hihi Wat betreft bv aanbieding weet ik niet meid hier volledig bv mss weet Tiger het die geeft volgens mij ook half om half mss ff pb sturen? En met meerdere kindjes is gewoon schipperen en nee als je beeb slaapt heb je de andere nog dus even gaan liggen is er hier niet bij maar gaat goed hoor kan schijnbaar met minder slaap toe dan ik dacht hihi.
Het is inderdaad schipperen. En soms moet eentje gewoon even wachten. Dat geldt ook voor de baby. Die krijsde gisteren de longen uit haar lijf terwijl ik net mijn haar had ingezeept onder de douche (en alleen thuis was). Tja, helaas dametje even wachten. Hier ook volledig bv, dus zij huilt en ik melk.
Nog niets van Ddana zie ik Hier voeding om 19.00uur, 00.00 en 05.30uur. Alleen had ie echt veel last van krampjes Kan het dat de ontlasting door nutriton zuur gaat ruiken? (Het ziet er wel normaal uit)
Heel vermoeiend, dat schommelen Ooh en Reb, mocht je voetbal gaan kijken vandaag, succes Ik hoop dat jjullie niet winnen 😆
Volgens mij zitten er meer in als je maat 3 neemt v.a 4 kilo volgens google 168 dan is het ook goedkoop. Ga morgen meteen halen wij gebruiken pampers voor de nacht anders plast hij zichzelf steeds nat. Dus hier doen we heeeel lang mee
Dat zijn pas tijden! Kan het wel zijn dat hij doordat er best veel tijd tussen zit behoorlijk veel drinken moethij daardoor extra krampjes krijgt? Wat als je de flessen iets verkleind waardoor je een extra fles moment krijgt met dezelfde hoeveelheid voeding? Mss iets makkelijker te verwerken voor zn buikje. Leuke foto!
Hier 18:30-21:00-00:15-03:00-06:00 en weer om 8 en 10!!!!! Wat een nacht en nu is ze nog steeds niet aan het slapen... Pfff ze is het ritme een beetje kwijt!!
Logo gebruik je de infacol nog? Hoe is het met spugen? Heb het idee dat ze can de cinababy niet goed kan poepen. Ze lag de hele nacht te duwen rn kreunen.... Weet het ook niet..
O nee Kahlan dat is ook niet goed. Wij gebruiken nu niets. Infacol zijn we mee gestopt, maar hij spuugt nog wel een beetje. Niet direct of tijdens de voeding maar een tijdje erna. Echt vreemd...
Nou Paula, dit is voor het eerst dat er zoveel tijd tussen zit. Als ie er 3 uur tussen heeft, heeft ie het ook. Dus weet het ook niet
Best een keurig ritme hoor Kahlan. Hetzelfde (op afgelopen nacht na) wat de kleine meid hier telkens hanteert. Alleen kwam ze hier tussen 9 en 12 nog een keertje extra om half 11. En smorgens ook om de anderhalf a 2 uur.
Wendy, leuke foto!! Haha ajax speen ligt al klaar! Paula, whaaa poepbed! Hahaha Ook benieuwd naar Dana! Oh iemand ervaring met aerosleep matrasgevallen? Ze gaat elk moment op dr bu draaien gok ik en merk dat ze dan ook veel lekkerder ligt. Dus denk een buikslapertje...
Hier vabdaag ook extra 2de leg. Gaat best aardig. Alleen vandaag sinds 10 heeft ze niet meer geslapen van de krampjes!!! Arm kindje... Logo ik ga toch weer infacol proberen.ze krijgt zo echt geen rust..
Reb, hier aerosleep al vanaf de eerste. Voor mezelf gaf t een veel veiliger gevoel! Wat houd je tegen?!
Wij hebben ook een aeromatras deze keer. Ze ligt nog niet op haar buik, maar vind het idee al fijner.