Kahlan wat fantastisch heb je een beetje bij kunnen tanken! Hier dus eens omgedraaid bij ons viel het avondeten al niet lekker (wok met chinese kool) Mannetje nog lekker gevoed om 21.30 werd hij gewoon weer wakker om 00.30 En wilde dus niet meer slapen allemaal persen en poepjes dus kramp. Tot half 3 wakker verschoond en nog beetje geholpen met poepen dat luchte hem iets op dus een uurtje geslapen. 4 uur begon het weer en om half 6 ook weer pff helaas geen goede nacht hier. Nu weer met warm water kruikje in bed en hij slaapt nu een uurtje gelukkig. Reb jammer dat het nog niet zn sucses is komt vanzelf! Ddana meid alles goed? Hopelijk ben je lekker druk met genieten van je mini!
Goedemorgen dames, Ben tocj wel heel benieuwd naar Ddana. De kleine zal er toch inmiddels wel zijn? Ze is vast aan het genieten! Hier een semi-goede nacht achter de rug. Om 8 uur met pappa onder de douche. Daarna pyjama aan, voeden en hup in bed. Ze lag nog wat te miepen, maar ik heb de klok geen half 10 meer zien slaan. Vervolgens kwam ze om 00.15 en daarna om 02.45. Luier leek leeg, dus niet verschoond, stom stom stom. Want nu kwam ze om 04.15 voor een schone luier (en slokje troost). Daarna was het 7 uur. En ik heb wel heerlijk geslapen tussendoor. Komende nacht toch echt elke voeding een schone luier. Ik vind het ook wel spannend, want vanavond gaat vl weer aan het werk en vandaag is school weee begonnen. Hoe doen jullie dat eigenlijk met rompertjes? Ik heb een stuk of 6 in maat 50/56. Ik had er 3 in maatje 50 (die passen al niet meer). Maar de maatjes 62 zijn nog veel te groot en de huidgie beginnen echt te klein te worden. Ik weet niet meer hoe dat 10 jaar geleden zat, dus tips zijn welkom. Ik ga vanmiddag ook even langs de hema.
Ik heb toevallig hetzelfde probleem 2de leg had van de week een hema omslag romper gekregen maat 62 en die past eigenlijk best goed want binkie is erg lang. Moet ook bij gaan halen van idd 50 is al opgeborgen in een doos en 56 word ook echt te krap. Ben ook vandaag begonnen met luiers mt2 want 1 trok allemaal striemen in zn beentjes eens kijken want om zn smalle beentjes sloot het net aan.
Ja paula!!! Heerlijk lig nog in bed!!! Ml en ik lekker uit gedut, doet echt goed! Nu snel douchen voordat ze weer komt! Balen he zo'n nacht, jij geen rust, kleine geen rust... Merk dat ik erg zuinig nen met keding! Volgend mij 5 pakjes die ik afwissel! Ze is nog geen 2 weken dus hier pas alles nog! Misschie kun je naar 56 vsn een merk dat groot valt?? Prenatal vind ik erg groot vallen.
Oh trouwens, voor mijn eigen overzicht en omdat ik weet aan welke kant ik gebleven ben heb ik de app samen voeden op mijn tel. Gezet, echt super handig!
Ik heb ook maar een paar pakjes die ze echt goed past die we afwisselen. Ik vind het soms el moeilijk inschatten qua maat. Ze heeft een super gaaf jurkje van gymp met broekje maatje 62, maar daarnaast hangt in de kast 3 jurkjes van Ducky Beau maatje 56 (eentje heeft ze vandaag voor het eerst aan) en die 3 jurkjes lijken groter dan die ene van gymp. dus komende week ga ik toch een beetje uitproberen. Zou zonde zijn als ze straks echt maat 62 heeft en het is te klein. Overigens heb je hier in de buurt een hema, een wibra, een action en nog een paar van dat soort winkels voor rompertjes. Voor de prenatal moet ik een uur rijden. Dus ik ga zo toch even, zonder baby, naar de hema. Die heeft die overslagrompertjes in maat 56, die vallen wel groot, maar kleiner dan alle andere rompertjes maar 62. Het is vooral lastig omdat alle winkels op rij afstand hier hebben maat 50/56 en daarna gelijk 62/68 en die zijn echt nog veeeel te groot.
2eLeg, vooral met lange mouwen, zeker als hij een dun pakje aan heeft. Meer voor het idee. Eigenlijk hebben we ook de meeste rompers gekregen/gekocht met lange mouwen.
Bagger mini poept zoo veel helemaal uitslag met pukkeltjes bij zn bips echt zielig. Smeer nu sudo maar heb niet de indruk dat dit helpt. Bepanthen ga ik zo proberen nog andere tips?
Hmmmm, ik heb eigenlijk helemaal geen zin om weg te gaan. Zat al even op hema.nl te kijken. Maar als het dan niet past moet ik het weer terug sturen. Hier draagt onze kleine meid eigenlijk ook alleen maar met lange mouwen. Ik ga toch maar even inpakken en richting de stad. Misschien ook wel lekker om er even uit te zijn.
Hier ook een goede nacht. Rond 00.00 uur laatste fles (met luier erbij zijn we daar meestal ruim een half uur mee bezig als ze er daarna gelijk in slaap valt dan hè), toen kwam ze pas om 4.20 uur (gelukkig weer maar een half uurtje en viel ze aan het eind weer in slaap) en toen ging ze weer slapen tot 8.00 en om 8.30 flesje. Ik ben er wel om 7.00 uur uit gegaan want zoonlief moet naar school. Verder is het gewoon een verassing wanneer ze haal gil uurtjes heeft. Dat was gister van 20.00 uur tot 21.30. En dat na een badje en lekker flesje. Ze was daarna ook kapot en heeft daarom denk ik tot 4.20 geslapen. Manlief is vanaf vandaag weer werken. Ff showen... Bekijk bijlage 381210
Net een nieuwe "buikfoto" gemaakt. Bovenste is de avond voor de keizersnede met 38.6 en de onderste van vandaag. Ik heb alleen nog een grote gleuf in mijn onderbuik van de keizersnede en de huid erboven is nog erg opgezet. Maar dat slinkt nog weet ik van de eerste keer. Bekijk bijlage 381211 Bekijk bijlage 381212
Wat een droppie Wendy!!! Hier nog wel een buikje, maar inmiddels 1 kilo onder startgewicht. Dus ik ben tevreden!!!
Paula, ik heb purelan van medela gehaald. Die smeer ik op zijn billen en op mijn tepels... Heb last van kloven... Helpt goed. Ik heb een blaasontsteking... vanmiddag kan ik een kuur ophalen. Ik mag wel gewoon bv blijven geven!
Wie had het over biologische johannesbroodpitmeel? Lyam heeft veel krampjes van de nutriton. Maar het werkt wel super goed tegen het spugen.. Wat nu?
Ik zweer bij de stretch rompers van de hema, die zijn echt superfijn. Ze zit nu in maat 50/56. Bij mijn zoontje heb ik ze ook altijd gebruikt en hij draagt ook nu nog steeds alleen stretch rompers.
Ik zweer ook bij de hema rompers!!! Super rompers 😄 Ik heb met consultatie bureau gebeld en we gaan de Nutrilon Omneo proberen. Dat is net wat rustiger voor zn darmen Hopelijk werkt dat
Ik heb 8 hema rompers gekocht. Heleboel keuze, maar heel veel al met korte mouw!! Gelukkig super geslaagd.